Onlangs begon ZoneAlarm weer elke dag mij eraan te herinneren dat er een nieuwe update is van hun gratis firewall. Nu wacht ik normaal een maand of 2 met die te downloaden omdat ik met vorige updates ook altijd problemen had (lees: meer dan eens een bluescreen). Nu echter werkte de uitstelknop zelfs niet, hij kwam elke keer ik mijn pc opstartte, vragen of ik wou updaten, en omdat dit nogal irritant is, heb ik hem zojuist gedownload. Ik wou hem dus ook installeren, maar plots had ik dus een bluescreen. Ik ben niet zeker of het wel dat is wat het bluescreen veroorzaakte, maar het lijkt mij straf dat het youtube of msn zou zijn (die stonden open) die nog nooit een bluescreen veroorzaakten terwijl er een installatie van zonealarm draaide dat wel al een aantal keren bluescreens tevoorschijn toverde.
Het is ook niet zo dat er ondanks het bluescreen verder iets mis was, ik heb geen opstartherstel ofzo moeten uitvoeren, maar het is toch wel redelijk irritant
Ik heb dus gekeken op de site van ZoneAlarm, maar vind geen verwijzing naar mogelijke bluescreens. Heeft er hier iemand nog ervaring mee en kan dit opgelost worden (voor mijn part enkel het stukje waardoor zonealarm elke dag om een update komt vragen)?
Sam
Het is ook niet zo dat er ondanks het bluescreen verder iets mis was, ik heb geen opstartherstel ofzo moeten uitvoeren, maar het is toch wel redelijk irritant
Ik heb dus gekeken op de site van ZoneAlarm, maar vind geen verwijzing naar mogelijke bluescreens. Heeft er hier iemand nog ervaring mee en kan dit opgelost worden (voor mijn part enkel het stukje waardoor zonealarm elke dag om een update komt vragen)?
Sam