• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-04 09:48

nielsvv

100% Afol

Topicstarter
Een mod vertelde me om mijn probleem in een nieuw topic te zetten dus bij deze:

Als ik een afspraak maak op mijn pc met google agenda dan staat deze nadien ook automatisch op mijn magic. Maar andersom dus niet!

Bij mijn instellingen staat alles ivm syncen aangevinkt en gebruik de originele rom, ook hem manueel laten syncen verhelpt het probleem niet.

Wie kan me hiermee helpen?

[ Voor 4% gewijzigd door een moderator op 20-08-2009 16:11 . Reden: Aanhef/groet/dank is niet nodig ]

Bricklink Store - Steam

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04 09:57
Let bij het aanmaken van een afspraak goed op in welke agenda je het zet. Je telefoon heeft een lokale agenda en 1 met je gmail accountnaam. Alleen de laatste synct met gmail.

ISS Detector en meer voor Android

• LocalJoost
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-01-2023

LocalJoost

plaatje hieronder

@RunaR : Ik heb hier maar 1 agenda hoor? en die word sowieso met Google calendar gesyncd..

En of ik nu op mijn pc of op mijn android een afspraak maak, hij komt op beide plekken tevoorschijn..

☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)

• Velvet
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Ik heb het voor de zekerheid even getest op mijn G1, maar bij mij werkt het syncen vanaf G1 -> Google Calendar wel gewoon.
Probeer eens een nieuwe agenda aan te maken (gewoon om te testen), en selecteer die dan op je G1 wanneer je een nieuwe afspraak wilt toevoegen, misschien werkt die wel?
Bij alle gelijksoortige problemen die ik op Google ben tegengekomen was het probleem een verkeerde instelling (lokale agenda geselecteerd en dergelijke).

Fujifilm XT-20 | Fuji lenzen | Vintage lenzen

• libero
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-04 16:20
heb je misschien hero of hero rom geinstalleerd?
ik heb namelijk met die htc calander hetzelfde probleem, met de originele rom op mn magic werden mn afspraken wel gewoon gesyncronseerd.
met de htc agenda, zie ik op mn telefoon wel mn gmail calender en mn afspraken die ik in gmail heb gezet, maar op mn pc zie ik niet de afspraken die ik er met mijn telefoon in heb gezet.
die htc agenda is wat mij betreft dan ook kut.

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-04 09:48

nielsvv

100% Afol

Topicstarter
Ik gebruik de originele magic rom.

Heb inmiddels nog wat liggen prutsen en zoeken en het is me gelukt. Had gelezen dat er sommige mensen met hetzelfde probleem zaten, daar vertelden ze dat je moet gaan naar toepassings beheer => Agenda => gegevens wissen => ok. Nadien herstart je de telefoon en voila het werkt!

Nu zou ik dit graag ook nog willen kunnen met mijn contacten. Maar ik vermoed dat dit niet gaat gaan, want mijn pc vraagt steeds om een csv bestandje om te importeren. Maar ik vind nergens op mijn foon iets terug om mijn contacten te exporteren!

Bricklink Store - Steam

Pagina: 1