Windows Vista - Zwart scherm met cursor

Pagina: 1
Acties:
  • 520 views

Verwijderd

Topicstarter
Heb dit probleem ook al in de onderstaande categorie geplaatst, maar denk bij nader inzien dat deze categorie beter is.
"Windows Vista - Zwart scherm met alleen een cursors"

Probleem:
Windows Vista start op, na de groene laadbalk zie ik alleen een zwart scherm met de muiscursor en soms het rondje dat aangeeft dat hij aan het denken is.

Wat is er gebeurt:
Een kennis was bezig met het installeren van Panda Antivirus 2010. Op een of andere manier werkte daarna de netwerkaansluiting niet meer. Door middel van Systeemherstel heb ik die weer aan de praat gekregen. Echter vanaf toen kon ik Panda niet meer installeren of de oude versie van 2009 verwijderen.

Vervolgens Veilige Modus geprobeerd, geen succes. Toen maar weer Systeemherstel gedaan naar een tijd toen alles goed werkte. Deze is goed uitgevoerd echter na het opstarten ontstond het probleem met het zwarte scherm.

Computer:
AMD Phenon x4 processor
Foxcon moederbord
Grafische kaart AGP
2 harde schijven 500gb en 750gb

Wat heb ik geprobeerd:
Schijfcontrole, zaten wel fouten op maar die zijn opgelost
Viruscontrole, die zaten er ook op en zijn verwijderd
Vista opstart cd gebruikt om Opstart reparatie uit te voeren, geen probleem volgens de cd
Geheugen getest, geen fouten gevonden
Veilige Modus alle soorten, geen succes probleem blijft hetzelfde
Laatste juiste configuratie, geen succes
Heel veel websites bezocht met het probleem en alle oplossingen geprobeerd, helaas geen succes
Zonder grafische kaart (moederbord heeft onboard chip)
Alle grafische poorten, 1x vga 1x dvi op kaart en 1x vga op moederbord geen succes
Systeembestanden herstellen met sfc.exe, deze service kan niet uitgevoerd worden

Wat wel opvalt is dat als ik 5x schift in druk dat er dan wel een Pop up van Plaktoetsen naar boven komt. Het lijkt dat een bepaald proces, explorer.exe misschien, niet helemaal juist opstart.

De enige oplossing is Windows Vista installeren maar dat wil de kennis liever niet. Er staat namelijk veel software op voor onder andere zijn fotocamera.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:07

TheVMaster

Moderator WOS
Aangezien er in je andere (die verplaatst is naar Windows Clients) al reacties staan kan deze dus gewoon dicht.

[ Voor 18% gewijzigd door TheVMaster op 20-08-2009 19:58 ]

Dit topic is gesloten.