Trucker Her schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 08:46:
Ik had dus 1 maand geleden precies het zelfde probleem, WD gebelt (Heb waarschijnlijk exact zelfde schijf als jou, elements 1TB) En ze sturen je gratis een nieuwe voeding op. Ook al heb je geen garantie meer.. Helemaal mooi was dat ik twee week geleden weer 1 binnen kreeg. (Wel vreemd) maar nu heb ik dus nog een reserve adapter.
Let er wel op dat je hem nog niet weg gooit! Want het deel van de stekker naar het stopcontact word niet vervangen! Enkel de transformator.
Het telefoonnummer WD is: 00800 ASK4WDEU (ofterwijl: 00800-27549338)
Hoop dat het je lukt, houd je Serie Nummer bij de hand. Staat achter op de schijf bij S/N.
Zo. Dat moet voldoende info zijn om hem weer op te lappen. Adapter moet binnen 14 dagen binnen zijn zeggen ze. (Was die van mij ook..)
Moest ik dit nou 2 maand geleden geweten hebben...
Die zeikers in de winkel waar ik de schijf gekocht had, moesten en zouden mijn schijf met alles erop en eraan terugsturen naar WD.

Voordeel was wel dat ik een creditnota gekregen heb van 105€ (zoveel kostte ze toen ik ze gekocht heb) en ze nu in een andere winkel (want bij die zeikers ga ik zeker niet meer terug

) dezelfde gekcoht heb voor 79€!