Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

CM stacker 830 evo + scythe mugen 2

Pagina: 1
Acties:

• andries.t.net
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09-2020
Hallo,

Ik zit op het moment om mijn nieuwe pc te bestellen, het enige wat mij daar nog van weerhoud is de kast/koeler combinatie. Als kast heb ik de stacker 830 evo van cooler master gekozen en als cooler de mugen 2 van scythe. Na een tijdje op het internet gezocht te hebben ben ik helaas nog niets wijzer geworden:
Ik kom gevallen tegen waar de mugen 2 nog net past en ik kom gevallen tegen waar er maar 3 fans in het fanbracket passen door de mugen.

Hierbij vraag ik om jullie ervaringen, past het of niet?
Andries

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10 18:19
Dan zal het waarschijnlijk meer van de moederbord afhankelijk zijn dan van de kast in combinatie met de koeler. Kortom; welk moederbord heb je meebesteld?

• andries.t.net
een P6T SE

• ThaStealth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-11 13:59
Gister toevallig een nieuwe pc in elkaar geschroefd voor mezelf, Stacker 820 met in de zijplaat een koeler en een Scythe Mugen 2 op de CPU, heb alleen de koeler van de zijplaat gehaald omdat het anders naar mijn mening iets te dicht bij elkaar zat met dichtschuiven van de kast.

Voor de rest past het allemaal gemakkelijk

Mess with the best, die like the rest

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-11 11:10

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Gezien het feit een Mugen 2 in mijn ienieminie Centurion 5 nog met gemak past denk ik niet dat in een big ass stacker niet gaat passen... Het is geen zekerheid maar het lijkt me èrg raar als t niet past.

Signature

• Colan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09 19:32

Colan

sucks @ solderen

ik zou als ik jou was niet zoveel geven om die zijfans, maar me meer richten op een degelijke front-to-back airflow die je anders verstoort door er vanaf de zijkant op te blazen, zeker als je die Mugen er tussen zet

knip anders een stukje van de heatpipes af bij de Mugen
geintje, je weet toch

[ Voor 6% gewijzigd door Colan op 19-08-2009 20:45 ]

Simplicity is de bom...

• andries.t.net
Colan schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 20:44:
ik zou als ik jou was niet zoveel geven om die zijfans, maar me meer richten op een degelijke front-to-back airflow die je anders verstoort door er vanaf de zijkant op te blazen, zeker als je die Mugen er tussen zet

knip anders een stukje van de heatpipes af bij de Mugen
geintje, je weet toch
ok, hij heeft toch heatpipes genoeg.
Ik heb mijn antwoord dus hier kan een slotje op.
Bedankt voor jullie hulp,
Andries

edit: hoe zet ik een slotje?
Pagina: 1