Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevleugel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-09 13:58
Goedenavond,

Afgelopen vrijdag (14-08-09) heb ik een reactie verstuurd naar het volgende product: http://tweakers.net/aanbo...-touch-v2-16gb-zwart.html

Nadat ik een reactie terug heb gekregen dat hij akkoord ging met mijn aanbod, kreeg ik een email met zijn bankgegevens. Ik heb direct het geld overgemaakt, en hij zou direct de volgende dag (zaterdag 15-08-09) het pakketje versturen met de ipod erin.

Op maandag 17-08-09 heb ik een email gestuurd, of hij het track and trace nummer wou door emailen. Het antwoord van dit emailtje kreeg ik een bevestiging van hotmail binnen "This is an automatically generated Delivery Status Notification. Delivery to the following recipients failed. ******"

Nu is het al woensdag 19-08-09 en ik krijg toch wantrouwen, iemand enige idee wat ik kan doen in deze positie?

Alvast erg veel bedankt, ik vind 136 euro toch wel een beetje veel geld om zo aan een vreemden te geven!

M.v.g.

Dave Vleugel

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2009 20:56 ]

PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:30

MsG

Forumzwerver

Blijft natuurlijk twijfelachtig met een zeer nieuwe user met neutrale feedback. Echter zet hij de status wél op verkocht, wat oplichtingtechnisch gezien niet heel slim is. Anders wacht je nog even een paar dagen. Of voeg hem even toe aan google talk ofzo.

In dat foutmeldingsmailtje staat verder trouwens waarom je mailtje faalde. Post die mail eens.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevleugel
Hoe bedoelt u met "post die mail eens?" vanaf het begin?

En wat is google talk? Nog nooit van gehoord "gaat gelijk kijken"

PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Dat mailtje van hotmail, lees die eens door of post hem eens (mits je alle privedingen er even uithaalt). Daar staat de reden van "rejection". Voor hetzelfde geld is zijn inbox toevallig vol snap je?

Google Talk is een chatprogramma van Google. Wat ook geintegreerd zit in de webmail van Gmail.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevleugel
This is an automatically generated Delivery Status Notification. Delivery to the following recipients failed. ******

--Doorgestuurd bericht in de bijlage--
From: ******
To: ******
Subject: RE: Aangeboden: 'Apple iPod Touch V2 16GB Zwart'
Date: Sun, 16 Aug 2009 11:20:58 +0200

Hey,

Kunt u de TNT tracking nummer opsturen? Dan weet ik waar het pakketje zich bevindt.

Alvast erg bedankt.

M.v.g.

Dave

----------------------------------------------------------

Groeten van Dave

------------------- begin disclaimer -------------------
Aan dit bericht, waaronder ook de eventuele bijlagen worden bedoeld,
kunnen geen rechten worden ontleend. Dit bericht is uitsluitend bestemd
voor de geadresseerde en bevat persoonlijke en vertrouwelijke informatie.
Het bekend maken, kopieren en verspreiden van een bericht dat niet voor
u bestemd is, is niet toegestaan. Als u dit bericht per ongeluk heeft
ontvangen, verzoeken wij u vriendelijk het direct te vernietigen en de
afzender te informeren. Twijfelt u over de juistheid of volledigheid
van dit bericht? Neem dan contact op met de afzender.

--------------------------------------------------------------------------------

Date: Thu, 13 Aug 2009 16:57:23 +0200
Subject: Re: Aangeboden: 'Apple iPod Touch V2 16GB Zwart'

Hoi Dave,

Morgen verstuur ik het pakketje. Bedankt en veel plezier ermee.

Groetjes,

Op 13 augustus 2009 16:00 schreef Vleugel <******> het volgende:

Hallo ****,

Ik heb het geld overgemaakt (136,25 euro), zie bijlage voor transactie (eigen rek. nr. *************).

Mijn adres is:

Alvast erg bedankt.

----------------------------------------------------------

Groeten van Vleugel

------------------- begin disclaimer -------------------
Aan dit bericht, waaronder ook de eventuele bijlagen worden bedoeld,
kunnen geen rechten worden ontleend. Dit bericht is uitsluitend bestemd
voor de geadresseerde en bevat persoonlijke en vertrouwelijke informatie.
Het bekend maken, kopiëren en verspreiden van een bericht dat niet voor
u bestemd is, is niet toegestaan. Als u dit bericht per ongeluk heeft
ontvangen, verzoeken wij u vriendelijk het direct te vernietigen en de
afzender te informeren. Twijfelt u over de juistheid of volledigheid
van dit bericht? Neem dan contact op met de afzender.

--------------------------------------------------------------------------------

Date: Thu, 13 Aug 2009 15:30:53 +0200
Subject: Re: Aangeboden: 'Apple iPod Touch V2 16GB Zwart'

Dave,

Verzendkosten zijn 6,75.

Op 13 augustus 2009 15:10 schreef **** <******> het volgende:

Hoi Dave,

Ik ga akkoord met je bod. Ik wil hem wel voor je opsturen als je wilt.
Ik zal de foto´s erbij doen. Als je akkoord gaat mail dan even je adres door en maak het bedrag over op dit rekeningnummer: ............
Mail even een screenshot door van je transactie, dan zorg ik dat de ipod wordt verzonden.

Groetjes,

Op 13 augustus 2009 14:50 schreef <noreply@tweakers.net> het volgende:

Onderstaand bericht is via Tweakers.net Vraag & Aanbod door vleugel verstuurd op 13-08-2009 @ 14:50 vanaf IP: 82.73.154.156. Het is een reactie op 'Apple iPod Touch V2 16GB Zwart' (V&A aangeboden: Apple iPod Touch V2 16GB Zwart)

De afzender van deze e-mail is vanwege technische redenen 'noreply@tweakers.net'. Elk modern mailprogramma zal echter bij het versturen van een antwoord op dit mailtje de mail verzenden naar de 'echte' afzender.

---------------------------
Ik verkoop mijn ipod touch 16GB. Alles zit erbij en is nog in goede staat (ook de garantiebon zit erbij)

Doe een goed bod en misschien is hij voor jou.

Mailen voor foto's naar:

Ik geef er 130 voor (exl.)

M.v.g.

Dave

--
Groetjes, ****

--
Groetjes, ****

Minder SPAM in de verbeterde Windows Live Hotmail

--
Groetjes, ****

Lees je Het Net, Planet, Ziggo of XS4ALL-mail in Windows Live Hotmail

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2009 16:59 ]

PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Haal aub even complete namen + adressen weg en zet de zaak even in quote tags. Dat leest net iets lekkerder.

Ik vrees dat de T.net crew er weinig aan kan doen, daar is de politie voor.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

Ik zou je gegevens er even uithalen. Daarnaast zie ik geen gedetailleerde reden wat betreft de failure, apart.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 22:06

allstarted1

WTRFTS

Als je je Gmail vol wil krijgen, dan moet je wel echt een humongous aantal mails in je inbox hebben zitten. Mail nog een keer of probeer het inderdaad via Google Talk.

Heb je de naam al gegoogled? Misschien kom je een Hyves of iets dergelijks tegen....

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevleugel
TommyGun schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 20:17:
Ik zou je gegevens er even uithalen. Daarnaast zie ik geen gedetailleerde reden wat betreft de failure, apart.
Gegevens eruit gehaald "addres en postcode etc."

Ik zie inderdaad ook geen reden van failure,

Dus ik zou de politie in moeten schakelen? Zodra ik het pakketje vrijdag bijv. nog niet heb ontvangen?

PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Waarom maak je geld over zonder dat je zijn adres of telefoonnummer hebt? Je kon zien dat hij pas een paar weken is geregistreerd bij Tweakers, dus dan moet je altijd voorzichtig zijn en zekerheid hebben dat je niet met een oplichter te maken hebt. Het opvragen van telefoonnummer en adres filtert al een groot deel van de oplichters en als je hem dan via de telefoon spreekt is het ook gelijk wat zekerder.

En het feit dat hij het alleen wilde versturen en een zeer lage prijs vroeg, moet toch wel een belletje bij je doen rinkelen?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevleugel
silmaril8 schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 20:20:
Waarom maak je geld over zonder dat je zijn adres of telefoonnummer hebt? Je kon zien dat hij pas een paar weken is geregistreerd bij Tweakers, dus dan moet je altijd voorzichtig zijn en zekerheid hebben dat je niet met een oplichter te maken hebt. Het opvragen van telefoonnummer en adres filtert al een groot deel van de oplichters en als je hem dan via de telefoon spreekt is het ook gelijk wat zekerder.

En het feit dat hij het alleen wilde versturen en een zeer lage prijs vroeg, moet toch wel een belletje bij je doen rinkelen?!?
Het was waarschijnlijk in enthousiastme, en het is altijd nog goed gegaan. Op nu na dan "mischien".

Als ik hem google, krijg ik wel heel veel gegevens van hem. Ik zal proberen achter zijn 06 te komen.

Inderdaad een stomme actie van me geweest..

PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

En haal AUB al die namen / emailadressen / websites is weg (in elk bericht)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevleugel
CLB schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 20:24:
En haal AUB al die namen / emailadressen / websites is weg (in elk bericht)
Was ik mee bezig :o

PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Post de headers eens van dat mailtje zodat je kunt zien waarom het mailtje niet overkomt het kan zijn dat het adres is verwijderd of dat zijn mailbox vol is of iets in die trend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Hij doet idd wel heel makkelijk over die 30 er af, zonder enige vorm van hollandse krenterigheid :P. Maar hij rekent wel gewoon weer verzendkosten en niet dat hij die ook nog "schenkt" om je maar in te palmen om geld over te maken. Wat voor gegevens krijg je? Bevestigende gegevens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevleugel
bobsqaud schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 20:29:
Post de headers eens van dat mailtje zodat je kunt zien waarom het mailtje niet overkomt het kan zijn dat het adres is verwijderd of dat zijn mailbox vol is of iets in die trend.
Delivery Status Notification (Failure)‏
Re: Aangeboden: 'Apple iPod Touch V2 16GB Zwart'‏
Re: Aangeboden: 'Apple iPod Touch V2 16GB Zwart'

PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevleugel
MsG schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 20:30:
Hij doet idd wel heel makkelijk over die 30 er af, zonder enige vorm van hollandse krenterigheid :P. Maar hij rekent wel gewoon weer verzendkosten en niet dat hij die ook nog "schenkt" om je maar in te palmen om geld over te maken. Wat voor gegevens krijg je? Bevestigende gegevens?
Het geld is met succes overgemaakt.

Ik zie nu dat ik ook zijn achternaam heb, ik ga even opzoek. En anders meld ik dit na vrijdag even bij de politie.

Als ik naar zijn voor en achternaam google, kom ik op een site uit van enkele maanden geleden waar hij een beschadigde V1 8G ipod touch probeert te verkopen. |:(

[ Voor 13% gewijzigd door davevleugel op 19-08-2009 20:37 . Reden: extra info ]

PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:45
Ben ik nou gek of gebruikt hij steeds een ander GMail adres (de verkoper dus),

vleugel@h... is de TS denk ik?

[ Voor 31% gewijzigd door ThinkPad op 19-08-2009 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevleugel
ThinkPadd schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 20:35:
Ben ik nou gek of gebruikt hij steeds een ander GMail adres?
Zijn adres heb ik gewijzigd, omdat sommigen members en onnodig vonden, teveel informatie te verlenen over deze jongen.

PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter123
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Volgens de ad is zijn emailadres ****** en niet ******

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2009 20:55 ]

10kWp zon - 20kWh accu - 62kWh auto - 3,5kW L/L - HAOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om het geld over te maken, heb je een geldig rekeningnummer met bijbehorende naam nodig gehad. Daarnaast heb je niet de e-mail headers gepost, maar de onderwerpen.

Het lijkt me zinnig dergelijke zaken niet publiek te plaatsen - we weten helemaal niet of er iets ernstigs aan de hand is. Als je weet hoe, stuur dan alle mails als attachment (bijlage) naar pricewatch [op] Tweakers.net met een referentie naar dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevleugel
peter123 schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 20:40:
Volgens de ad is zijn emailadres ****** en niet ******
Klopt, ik heb zijn email adres veranderd! "Omdat sommigen members vonden dat ik teveel informatie verschafde over de des betreffende persoon"

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2009 20:55 ]

PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevleugel
Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 20:42:
Om het geld over te maken, heb je een geldig rekeningnummer met bijbehorende naam nodig gehad. Daarnaast heb je niet de e-mail headers gepost, maar de onderwerpen.

Het lijkt me zinnig dergelijke zaken niet publiek te plaatsen - we weten helemaal niet of er iets ernstigs aan de hand is. Als je weet hoe, stuur dan alle mails als attachment (bijlage) naar pricewatch [op] Tweakers.net met een referentie naar dit topic.
Ok zodra ik wat weet hoort u van me, ik zal nog enkele dagen wachten en dan pas actie ondernemen.

Alvast bedankt.

PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb overigens uit eerdere posts alle relevante mailadressen verwijderd, aangezien dit spam teweeg kan brengen. :)

Het versturen van de relevante gegevens naar pricewatch [op] tweakers,net kan je sowieso doen. Wij bieden in essentie enkel een platform om koper en verkoper bij elkaar te brengen, en verder niets, maar natuurlijk zijn we wel altijd benieuwd naar informatie die onze bezoekers kan beschermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

davevleugel schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 20:31:
[...]

Re: Aangeboden: 'Apple iPod Touch V2 16GB Zwart'
http://email.about.com/od/gmailtips/ss/wt_view_source_2.htm

Doe dat eens, en post dan de eerste alinea. Dus bijvoorbeeld iets wat lijkt op:
Delivered-To: *****@gmail.com
Received: by ***** with SMTP id s18cs24751muq;
Fri, 15 May 2009 07:07:00 -0700 (PDT)
MIME-Version: 1.0
Sender: *****@gmail.com
Received: by ***** with SMTP id f16mr2542594faq.91.1242396419449;
Fri, 15 May 2009 07:06:59 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <*****@mail.gmail.com>
References: <*****@mail.gmail.com>
From: ***** <*****@gmail.com>
Date: Fri, 15 May 2009 17:06:36 +0300
X-Google-Sender-Auth: e16217e4e3b583a8
Message-ID: <*****@mail.gmail.com>
Subject: Re: *****
To: *****@gmail.com
Content-Type: multipart/alternative; boundary=001636c5b1fa40756f0469f3f5bb
En dan voornamelijk die van het failure mailtje, wellicht staat er wat tussen.

[ Voor 3% gewijzigd door TommyGun op 19-08-2009 21:08 ]

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Heb je de postcode al eens door een online nummerzoeker gegooid, mogelijk vind je iemand met zijn achternaam, dan kun je zijn ouders eens bellen ;).

edit: Wel vreemd trouwens, dat hij volgens zijn profiel John heet, maar de mails ondertekent met ****.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2009 17:00 ]

• MsG

MsG

Forumzwerver

In je mailsessie hier gepost staat nog zijn volledige naam. Niet heel erg netjes imo. Echter als ik daarop zoek krijg ik niet echt hoopvolle dingen te zien. Hij is al eens gebant op een website waar hij dingen verkocht.

Inmiddels al wat gehoord?

• davevleugel
Inderdaad, er staan niet veel hoop volle dingen van deze jongen online. (heb al uitgebreid gegoogled en gehyved)

Ik heb 3 telefoonnummer, ik ga vanavond bellen. Hopelijk krijg ik zijn ouders aan de lijn, en zal ik het verhaal uitleggen. (Ik heb dus nog geen pakketje ontvangen).

PVOutput

• davevleugel
Ok, een kleine update. Ik ben achter zijn telefoon nummer gegaan, door middel van telefoonboek.nl. Uiteindelijk kreeg ik zijn moeder aan de lijn, na een korte uitleg "snapte ze er nog niks van" heeft zij om mijn 06 nummer gevraagd die ik uiteraard heb meegegeven.

Kortom het balletje is gaan rollen, hopelijk is er niks aan de hand.
Ik heb nu zo zie zo contact met de verkoper van V&A, als ik meer weet laat ik het weten!

PVOutput

• swtimmer
  • Laatst online: 12-09 12:21

swtimmer

Ontrafelt het leven!

hij heeft trouwens zijn profiel die vrijdag aangepast. Stond daarvoor meer info over hem in het systeem? Of heb je helemaal geen "onderzoek" gedaan naar de persoon waar je geld naar ging overmaken?

Hoop voor je dat je via die moeder alles nog geregeld gaat krijgen!

• davevleugel
Ik heb zeker naar gegevens van deze jongen gekeken, en daardoor ook achter zijn telefoon nummer gekomen!

PVOutput

• swtimmer

swtimmer

Ontrafelt het leven!

davevleugel schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 18:40:
Ik heb zeker naar gegevens van deze jongen gekeken, en daardoor ook achter zijn telefoon nummer gekomen!
Ik doelde meer op of je voordat je geld overmaakte dat ook hebt gedaan?

• davevleugel
swtimmer schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 18:42:
[...]

Ik doelde meer op of je voordat je geld overmaakte dat ook hebt gedaan?
Nee, en dat is een fout die ik nooit meer zal maken!
Volgende keer voordat ik iets koop, ga ik eerst naar een telefoon nummer vragen. En gewoon mondeling de zaken bespreken. De mail ga ik dan alleen gebruiken voor de details.

(Iedereen die dit topic leest, leert er hopelijk ook iets van)

Ik heb gewoon "te veel" vertrouwen in mensen gehad.

[ Voor 0% gewijzigd door davevleugel op 20-08-2009 18:49 . Reden: spelling ]

PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Maar ook dat zal je niet altijd helpen. Er zijn genoeg oplichters waarvan men de telefoonnummers gewoon weet.

Vergeet hem in ieder geval niet feedback te geven, hoe het ook afloopt daar hebben andere tweakers dan weer wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Inderdaad, direct -2 geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Er zitten ook echt te veel toevalligheden in de advertentie:

De iPod touch kost toevallig precies de helft van de goedkoopste Pricewatch aanbieder.
Geen eigen foto's geplaatst.
Geen 'betrouwbare' user, één post in V&A.
Verzendvoorkeuren: (Pakket)post nationaal.
Betaalvoorkeuren: Bank vooraf.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevleugel
Ok, ik heb zijn vader vandaag aan de telefoon gehad. Hij was er nog niet aan toegekomen om het pakketje te verzenden. zijn vader "ik heb hem even goed achter de broek gezeten dat dit niet zo kan".

Het pakketje is vandaag verzonden, als het goed is heb ik hem dinsdag!

Evengoed geef ik hem -2!

Allen bedankt alvast voor jullie steun!

Topic closed!

PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
Wacht maar met sluiten, tot je de iPod hebt en alles in orde is, bij die twee negatieve beoordelingen op die andere site ging het immers ook om een iPod .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fijn dat de zaak is opgelost; overigens gaan topics hier enkel op slot als ze niet aan de policy voldoen; dat maakt het makkelijk met de search niet-relevant topics te filteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevleugel
MarlyS schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 00:07:
[...]

Wacht maar met sluiten, tot je de iPod hebt en alles in orde is, bij die twee negatieve beoordelingen op die andere site ging het immers ook om een iPod .
Ja inderdaad, ik hoop hem dinsdag te ontvangen (maandag geen post hier).
En dat het inderdaad niet om die kapotte ipod gaat die op de andere 2 website's is gepost.

PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Laatst online: 28-04-2021
je hebt zoiezo telefoonnummers, anders moettie maar een nieuwe kopen vind ik, jammer maar je mag gewoon niet oplichten.
Zo heb ik ook een situatie gehad waarbij ik een game had gekocht op marktplaats, ik had de game al getorrent, en wilde ik online spelen, alleen vond ik de prijs nieuw iets te hoog, leuke deal zou je zeggen, alleen was het een gebrande game met een crack, de persoon reageerde niet meer, dus opgezocht wat zijn telefoonnummer was, kreeg ik ook de ouders aan de lijn, hij heeft toen een nieuwe game voor me moeten kopen, en ik hoefde de veel kleinere prijs te betalen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Overigens staat zijn naam nog steeds in dit topic. Weet niet of dit de bedoeling is, of nep is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Overigens goed dat er tegenwoordig nog vaders zijn die niet automatisch altijd de kant van het eigen kind kiezen. Dat zie je namelijk helaas steeds vaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-08 11:59

Mike2k

Zone grote vuurbal jonge! BAM!

Heb je nu inmiddels al wel een T&T code gehad ?

You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

davevleugel schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 20:03:
[...]

Ja inderdaad, ik hoop hem dinsdag te ontvangen (maandag geen post hier).
En dat het inderdaad niet om die kapotte ipod gaat die op de andere 2 website's is gepost.
Ik zou toch nog een keer bellen zodat hij weet dat jij weet van een beschadigde ipod want zo'n figuur gaat proberen de post de schuld te geven. Het is ook een heel recent verhaal aangezien hij 16-07 schrijft dat de ipod verkocht is en ik me niet kan voorstellen dat hij daarna een nieuwe heeft gekocht die hij nu ook al weer beu is en kwijt wil voor 130 euro.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swtimmer

swtimmer

Ontrafelt het leven!

natasdiamon schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 16:21:
je hebt zoiezo telefoonnummers, anders moettie maar een nieuwe kopen vind ik, jammer maar je mag gewoon niet oplichten.
Zo heb ik ook een situatie gehad waarbij ik een game had gekocht op marktplaats, ik had de game al getorrent, en wilde ik online spelen, alleen vond ik de prijs nieuw iets te hoog, leuke deal zou je zeggen, alleen was het een gebrande game met een crack, de persoon reageerde niet meer, dus opgezocht wat zijn telefoonnummer was, kreeg ik ook de ouders aan de lijn, hij heeft toen een nieuwe game voor me moeten kopen, en ik hoefde de veel kleinere prijs te betalen. :9
Dat is zo zwaar klote van Marktplaats he. Ik wilde een tijdje geleden wat DVDboxen kopen. 90% van de mensen die ik mailde die dat aanboden hadden een illegale kopie. Tja als ik illegaal wil kan ik dat zelf ook wel :s Echt zo zwaar klote van MP, dan mail je hun abuse en dan verwijderen ze de adverentie maar je zag gewoon dat al die personen praktisch iedere serie aanboden, erg vervelend en ik snap dan ook niet dan Brein zich hier niet op richt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Niet online
swtimmer schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 14:50:
[...]

Dat is zo zwaar klote van Marktplaats he. Ik wilde een tijdje geleden wat DVDboxen kopen. 90% van de mensen die ik mailde die dat aanboden hadden een illegale kopie. Tja als ik illegaal wil kan ik dat zelf ook wel :s Echt zo zwaar klote van MP, dan mail je hun abuse en dan verwijderen ze de adverentie maar je zag gewoon dat al die personen praktisch iedere serie aanboden, erg vervelend en ik snap dan ook niet dan Brein zich hier niet op richt.
Dat snap ik dus ook niet. Je kan ook gewoon Windowsen en Office pakketten voor minder dan een tientje krijgen op MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevleugel
Ok de site die mensen gevonden hebben, waar deze jongen de v1 8gb verkocht. Heb ik nu dus naast me liggen, ik ben dus flink bedrogen.

Ik ga nu direct contact "weer" opnemen met de vader van deze jongen.

PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mental
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10-2020
Ben benieuwd wat hier uitkomt, lijkt er inderdaad op dat dit bewust gedaan is.
Maargoed, onschuldig tot het tegendeel bewezen is natuurlijk :)
Zijn Feedback is -2 bij sitedeals (dus banned), 2 keer een punt aftrek voor oplichting ivm die Ipod Touch.

[ Voor 27% gewijzigd door Mental op 25-08-2009 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

swtimmer schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 14:50:
[...]

Ik snap niet dat Marktplaats hier zo populair is. Op Ebay werkt het zelfreguleringssysteem een stuk beter.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevleugel
L4m0r schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 14:57:
Ben benieuwd wat hier uitkomt, lijkt er inderdaad op dat dit bewust gedaan is.
Maargoed, onschuldig tot het tegendeel bewezen is natuurlijk :)
Zijn Feedback is -2 bij sitedeals (dus banned), 2 keer een punt aftrek voor oplichting ivm die Ipod Touch.
Hij staat nu door mij op -4

PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Niet online
Ai ai. Vervelend om te horen. Ben ook benieuwd wat er uit gaat komen. Keep us posted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Je bent nog niet klaar met de transactie, en daarnaast is 2 keer beoordeling geven ook niet de bedoeling. Pas hiermee op, want je hebt zo een ban te pakken.

Ondanks dat je je bedrogen voelt/bent. Wacht even af totdat je er helemaal klaar mee bent voordat je een beoordeling geeft!

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swtimmer

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Marzman schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 15:03:
[...]

Ik snap niet dat Marktplaats hier zo populair is. Op Ebay werkt het zelfreguleringssysteem een stuk beter.
Het "nadeel" is dat bij albums je vaak redelijk wat in verhouding kwijt bent voor verzenden. Jammer, want Ebay vind ik persoonlijk ook veel fijner werken, weet je tenminste dat iemand echt wil verkopen (iig de mensen met wat meer reviews)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
Beschadigde ipod touch te koop 8Gig
Hallo iedereen,

Ik heb een ipod touch, maar helaas zit er een barst in het scherm.
Neemt niet weg dat hij het nog steeds goed doet! Ik geef er ook nog een speciale beschermings hoes bij. Helaas kan ik nu even geen foto maken omdat ik hem heb laten liggen bij een vriend van mij. Zaterdag zullen er foto's op het internet staan.

Als je interesse hebt, doe een bod!

Edit: De ipod touch is 8Gig!
http://www.sitedeals.nl/h...e-ipod-touch-te-koop.html
davevleugel schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 14:54:
Ok de site die mensen gevonden hebben, waar deze jongen de v1 8gb verkocht. Heb ik nu dus naast me liggen, ik ben dus flink bedrogen.

Ik ga nu direct contact "weer" opnemen met de vader van deze jongen.
Blijkbaar heeft hij dat ding dus al 3 x "verkocht", maar de laatste keer als onbeschadigde 16GB, dus nu heeft hij veel meer "verdiend". Dit moet in de kiem gesmoord worden, voordat hij ervan overtuigd raakt, dat je zo wel heel erg makkelijk aan geld komt.
Zijn familienaam wijst niet in de richting van Tokkies ofzo, ze staan in Sittard bekend als nette mensen, ik hoop, dat zijn vader dit kan oplossen, vaak hebben ouders er helaas geen enkel idee van, waar hun kinderen mee bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

swtimmer schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 15:17:

Het "nadeel" is dat bij albums je vaak redelijk wat in verhouding kwijt bent voor verzenden. Jammer, want Ebay vind ik persoonlijk ook veel fijner werken, weet je tenminste dat iemand echt wil verkopen (iig de mensen met wat meer reviews)
Voordeel is dan juist weer dat je bij veel producten uit UK of US of zelfs uit HongKong veel goedkoper uit bent, inclusief verzendkosten, dan retail in NL ;)

* AllSeeyinEye doet ook vrijwel al dergelijke aankopen via E-bay :)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevleugel
MarlyS schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:38:
[...]

http://www.sitedeals.nl/h...e-ipod-touch-te-koop.html

[...]

Blijkbaar heeft hij dat ding dus al 3 x "verkocht", maar de laatste keer als onbeschadigde 16GB, dus nu heeft hij veel meer "verdiend". Dit moet in de kiem gesmoord worden, voordat hij ervan overtuigd raakt, dat je zo wel heel erg makkelijk aan geld komt.
Zijn familienaam wijst niet in de richting van Tokkies ofzo, ze staan in Sittard bekend als nette mensen, ik hoop, dat zijn vader dit kan oplossen, vaak hebben ouders er helaas geen enkel idee van, waar hun kinderen mee bezig zijn.
Ik ben geheel met u mening eens, deze jongen is met dingen bezig waar hij geen weet van heeft. Daarom heb ik gister ook weer contact opgenomen met zijn moeder die weer het balletje door rolt naar zijn vader. Zijn vader had ik afgelopen vrijdag aan de telefoon en zei het volgende: "Onze zoon kent de consequentie's nog niet, het geld was overgemaakt en hij had dan ook direct actie moeten nemen met het verzenden van het pakketje, we hebben goed met hem hierover gepraat dat dit niet zomaar kan". De vader van deze jongen heeft diezelfde vrijdag gelijk het pakketje naar mijn toegestuurd "niet wetend dat het de verkeerde ipod is". Ik hoop dus dat de vader mij vandaag weer belt.

I keep on posting!

PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

Ik zou mijn geld terugvragen via die vader en als je dat niet binnen 2 dagen hebt aangifte gaan doen.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevleugel
@r!k schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 08:46:
Ik zou mijn geld terugvragen via die vader en als je dat niet binnen 2 dagen hebt aangifte gaan doen.
Zoiets had ik ook al in pettó, die ipod hoef ik dus echt niet te hebben. Ik regel dat hij retour gaat en dat hij gewoon het geld terug moet overmaken. Dan zijn beiden partijen weer terug bij af, en kan ik opzoek gaan naar een ander.

PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevleugel
Zojuist ben ik gebeld door de vader, ik heb met hem erover gepraat en hij vond dat ik zijn zoon zelf moest gaan bellen. Ik heb dus de 06 gekregen, en geprobeerd te bellen. Na 4x nam hij eindelijk op, nadat hij het woord ipod hoorde hing hij direct weer op. Hierna kreeg ik aldoor zijn voicemail.

Wat ik nu ga doen is denk ik maar weer contact nemen op zijn ouders, ik had al tegen zijn vader gezegt dat ik een terug ruil actie wou doen, hun het geld overmaken en ik het pakketje weer terug sturen.

Als dit niet gaat werken, ga ik toch maar langs de mannen in het blauw.

PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Waarom nog wachten, het is inmiddels wel duidelijk dat die gast helemaal niet van plan is iets op te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevleugel
@r!k schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 11:16:
Waarom nog wachten, het is inmiddels wel duidelijk dat die gast helemaal niet van plan is iets op te sturen.
Zijn ouders hebben nog invloed, als dat niet werkt. Neem ik contact op met de politie.

PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Heb je ook tegen die vader gezegd dat je aangifte gaat doen?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Als ik google op zijn naam kom je ook veel links enz tegen. (zelfs foto's)

Maar goed ik denk dat papa niet echt meer gaat helpen en dat je gewoon aangifte moet doen.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swtimmer

swtimmer

Ontrafelt het leven!

@r!k schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 11:16:
Ik vind het wel zo netjes om de ouders de kans te geven te corrigeren. Zo te zien zijn die niet moedwillig maar willen ze wel dat hun zoon het zelf oplost (zelf op de blaren zitten enz). Ik gok, aangezien je al meerdere keren contact hebt gehad dat het wel goed komen en dat aangifte dan niet meer nodig is. Toch zou je wel kunnen vermelden (mssn smsje, je hebt zijn nummer) dat je zijn vader hebt gesproken en dat je bij geen actie binnen 2 dagen aangifte gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Sc0rPi0N schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 11:38:
Als ik google op zijn naam kom je ook veel links enz tegen. (zelfs foto's)

Maar goed ik denk dat papa niet echt meer gaat helpen en dat je gewoon aangifte moet doen.
Ik ben er ook bang voor. Ik zou in ieder geval anders reageren als vader als iemand mij belde dat hij aangifte wil doen tegen mijn zoon wegens oplichting. Dan zou ik heel het verhaal willen weten en dan mag die zoon dat daarna proberen uit te leggen.

Ik weet niet waar die kerel woont, maar als het niet al te ver is kun je er ook eens langs gaan met wat printjes van die andere website, deze website en je ipod (met scheur?)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ik zou nog 1x bellen met de ouders en ze een termijn stellen waarin jij je geld terug wilt. Geef aan dat als je het geld dan nog niet hebt je aangifte gaan doen.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
Marzman schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 11:44:

Ik weet niet waar die kerel woont, maar als het niet al te ver is kun je er ook eens langs gaan met wat printjes van die andere website, deze website en je ipod (met scheur?)
Hij woont in Sittard, voor Dave, die blijkens zijn profiel in Groningen woont, is dat dus aan de andere kant van het land. Zo gehaaid is dat ventje dus al, oplichters "verkopen" altijd aan mensen, die zo ver mogelijk weg wonen, dan is de kans klein, dat ze opeens op de stoep staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Marzman schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 11:44:
[...]

Ik ben er ook bang voor. Ik zou in ieder geval anders reageren als vader als iemand mij belde dat hij aangifte wil doen tegen mijn zoon wegens oplichting. Dan zou ik heel het verhaal willen weten en dan mag die zoon dat daarna proberen uit te leggen.

Sittard van wat ik zo zag.

Maar goed zo denken wij ja, maar mogelijk is het een lastige puber en zegt hij andere dingen tegen zijn vader.

Mijn advies: Stel idd een ultimatum als je zijn vader/moeder aan de lijn hebt. Dat ze zorgen voor het geld en dat jij dan de ipod terugstuurt (op hun kosten!) en dat je anders naar de politie stapt.

Je hebt ze in mijn ogen genoeg kans gegeven.

PS Daarom koop ik inderdaad ook 'grote aankopen' via een betrouwbare partij of ik ga persoonlijk langs. Meestal kan je dan gelijk zien of iemand te vertrouwen is.

[ Voor 8% gewijzigd door Frostbite op 26-08-2009 12:02 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 12-09 16:25
Weet niet hoe oud die jongen is, maar misschien tegen zijn vader zeggen dat de ouders verantwoordelijk zijn totdat hun zoon 18 is, dus dat het hun geld gaat kosten als je aangifte doet?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
Volgens diverse profielen, die je via Google kunt vinden, is hij 17.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevleugel
Ik sms nu met de jongen, we hebben een overeenstemming. Hij heeft het geld niet direct liggen, ik heb een datum vastgesteld 31-08-09. Zodra hij het geld in deze dagen overmaakt, zorg ik ervoor dat het pakketje verstuurd word. Hierna stap ik naar de politie als het niet gebeurt binnen deze dagen.

Ik woon inderdaad in Groningen, maar mijn ouders wonen in noord-holland (student ;) )

En vanaf beiden locatie's is het dik 250+ km inderdaad... dat rij je ook niet even!

PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

davevleugel schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 12:48:
Ik sms nu met de jongen, we hebben een overeenstemming. Hij heeft het geld niet direct liggen, ik heb een datum vastgesteld 31-08-09. Zodra hij het geld in deze dagen overmaakt, zorg ik ervoor dat het pakketje verstuurd word. Hierna stap ik naar de politie als het niet gebeurt binnen deze dagen.

Ik woon inderdaad in Groningen, maar mijn ouders wonen in noord-holland (student ;) )

En vanaf beiden locatie's is het dik 250+ km inderdaad... dat rij je ook niet even!
Ik vind dat je hem erg veel tijd geeft.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevleugel
Een beetje vertrouwen in de mens moet je nog kunnen hebben, wat ik uit zijn smsjes opmaak "waarin staat dat ik zijn ouders met rust moet laten en dat hij het gaat regelen" geeft me beeld. Dat zijn ouders er behoorlijk van zijn geschrokken. Ik geef hem gewoon deze dagen, en dan ga ik naar de politie.

PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Als student kan je er toch gewoon met de trein heen? :P

Ik mis alleen iets, eerst had je geen pakketje. Nu heb je hem, maar het blijkt 8GB ipv 16?

Is het ook die beschadigde van de advertentie?

Ik zou gewoon nadat ik het geld had niks terugsturen en als straf de ipod houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 12-09 16:25
MsG schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 13:08:

Ik mis alleen iets, eerst had je geen pakketje. Nu heb je hem, maar het blijkt 8GB ipv 16?

Ik zou gewoon nadat ik het geld had niks terugsturen en als straf de ipod houden.
Ja daar schiet je wat mee op :S

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

MsG schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 13:08:

Dan ben je net zo slecht als die gast zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k
  • Laatst online: 22-08 11:59

Mike2k

Zone grote vuurbal jonge! BAM!

Eensch.

Overigens dat "ik moet zijn ouders met rust laten" zegt hij natuurlijk alleen om zijn eigen hachje nog een beetje te redden...Ik zou dus wel de gang van zaken uitgebreid rapporteren aan paps en mams...

[ Voor 0% gewijzigd door Mike2k op 26-08-2009 13:47 . Reden: rapporten = rapporteren ]

You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Ja, ik zou ook paps en mams laten weten dat er een overeenkomst is dat hun zoon alsnog de zaakjes netjes probeert af te handelen door het geld voor de 31ste op jouw rekening te storten. Dat geeft toch wat extra druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swtimmer

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Mijn idee, scheit aan dat joch, die heeft jouw proberen te neppen en dat is mislukt. Gewoon doorbrieven aan ouders dat je op 1 september een afspraak hebt bij de politie balie. En dat dit de laatste kans is.

/edit
hell eigenlijk komt die er dan nog wel makkelijk vanaf, poging tot oplichting en dan het weten af te ronden met je eigen kapotte iPod terug en bijna geen kosten.... hmmz....

[ Voor 30% gewijzigd door swtimmer op 26-08-2009 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

swtimmer schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 13:59:
/edit
hell eigenlijk komt die er dan nog wel makkelijk vanaf, poging tot oplichting en dan het weten af te ronden met je eigen kapotte iPod terug en bijna geen kosten.... hmmz....
Daarom ook gewoon de ouders inlichten. Met de aangifte zal toch weinig gebeuren, maar ik zou hem tot vrijdag geven en het niet over het weekend trekken.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swtimmer

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Marzman schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 14:02:
[...]

Daarom ook gewoon de ouders inlichten. Met de aangifte zal toch weinig gebeuren, maar ik zou hem tot vrijdag geven en het niet over het weekend trekken.
Totdat een 2e of 3e aangifte gedaan word ofdat de lokale politie besluit hem thuis op te zoeken. Misschien doen ze niets, maar ik zou het toch niet tof vinden als ome agent thuis op bezoek kwam.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

swtimmer schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 14:08:
[...]

Totdat een 2e of 3e aangifte gedaan word ofdat de lokale politie besluit hem thuis op te zoeken. Misschien doen ze niets, maar ik zou het toch niet tof vinden als ome agent thuis op bezoek kwam.....
Je moet het ook zeker doen als het niet opgelost wordt. Maar ik zou het meer gebruiken als stok achter de deur, als je nu aangifte doet en de politie belt hem/komt verhaal halen dan heeft hij niks meer te verliezen en het is al geen held die netjes zijn woord houdt.

[ Voor 4% gewijzigd door Marzman op 26-08-2009 14:13 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

davevleugel schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 12:48:

Wel raar dat je het op 14-08 overmaakt en hij het binnen 2 weken al niet meer heeft... :?
En wat ik eens ben met anderen is dat je veel te goed bent voor hem.
Ikzelf zou uiterlijk vrijdag 12:00 geld willen zien, anders stap ik bij oom agent binnen. Desnoods leent hij het maar van zijn ouders.
Ouders inlichten lijkt me wel verstandig is. Tuurlijk wil hij niet dat je daarmee contact krijgt omdat hij die dagelijks ziet en zich ermee gaan bemoeien (en dat wil hij als puber niet).

Ik denk alleen dat je op 31 augustus nog steeds met een kapotte ipod zit en nog steeds geen geld hebt.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
Inmiddels zijn we voorbij de deadline van 31 augustus, is het nu opgelost ?

Modbreak:svp geen topics kicken op deze wijze, anders kunnen we tig topics wel elke dag omhoogschoppen. Als iemand (of de TS) iets toe te voegen heeft merken we het vanzelf :)

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2009 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:50
Hee, deze kerel heeft mij ook is bedrogen. **** zou een site van mij kopen, was ik zo stom om de site alvast te geven. Naaide hij eruit. (Via sitedeals)

Modbreak:persoonsgegevens mogen achterwege blijven

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2009 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Modbreak:Het toedichten van strafbare zaken laten we maar aan de rechter over, niet? Enkel constructieve suggesties svp.

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2009 17:04 ]

Pagina: 1