[Wordpress] Standaard alleen specifieke tag tonen

Pagina: 1
Acties:
  • 88 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai de laatste versie van wordpress en ik wil mijn website tweetalig maken (duits en nederlands). Om alvast een opzet te maken heb ik mijn posts tags meegegeven, NL en DE. Als ik nu /tag/nl of /tag/de achter mijn url plaats, dan zie ik alleen nog de posts met de betreffende tag. Dat werkt allemaal prima, probleem is echter dat wanneer ik mijn website voor de eerste keer laad, die toevoeging niet achter mijn url staat. Wat ik graag wil is dus het volgende:

Iemand tikt in zijn browser in www.mijndomein.nl, en wordt vervolgens geforward naar www.mijndomein.nl/tag/nl

Nu kan dat met een meta tag als ik me niet vergis, maar dan blijft ie mijn site refreshen, en dat is niet de bedoeling, het moet een eenmalige forward zijn waar de bezoeker niks van merkt.

Heeft iemand hier ervaring mee? En zo ja, hoe heb je dat dan opgelost?

Mvg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 20:56

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Niet om een open deur in te trappen maar wat zeggen ze hierover bij Wordpress zelf? Ze hebben daar een prima support forum. In principe is dit gewoon support voor een product dat je niet zelf hebt geschreven (alleen toevallig maak jij er een site in ;) ). Probeer het eerst daar eens, dat is echt de beste plek. Als ze je daar niet kunnen helpen dan kan je ook nog zelf het 1 en ander proberen te zoeken en zaken zelf proberen.

Dit is geen topic voor in PRG want met zelf programmeren heeft het niks te maken. Ik doe dan ook je topic dicht. Gewoon voor support bij de maker van het product zijn :)

[ Voor 66% gewijzigd door Creepy op 19-08-2009 15:38 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

.htaccess rewrite is 't magische woord ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Dit topic is gesloten.