Ik ben momenteel bezig om retention policy's op de mailboxen te plaatsen om de hoeveelheid mails in te perken. Wat ik wil is dat alle mails ouder dan 365 dagen verwijderd worden. We hebben namelijk een GFI MailArchive systeem die alle mails archiveert.
Het instellen is voor mij geen probleem, maar loop tegen het probleem aan dat Exchange kijkt naar de Modified date in plaats van de Received date.
Dit houdt dus in dat wanneer een mail geopend wordt of verplaats wordt hij de datum van die dag meekrijgt en dus niet verwijderd wordt. Nu hebben wij recentelijk alle mailboxen verhuisd naar een andere mailserver waardoor de Modified Date van alle mails veranderd is.
Is er een mogelijkheid om de Received date aan te houden voor de verwijdering?
Het instellen is voor mij geen probleem, maar loop tegen het probleem aan dat Exchange kijkt naar de Modified date in plaats van de Received date.
Dit houdt dus in dat wanneer een mail geopend wordt of verplaats wordt hij de datum van die dag meekrijgt en dus niet verwijderd wordt. Nu hebben wij recentelijk alle mailboxen verhuisd naar een andere mailserver waardoor de Modified Date van alle mails veranderd is.
Is er een mogelijkheid om de Received date aan te houden voor de verwijdering?