Western Digital Mybook World edition / USB

Pagina: 1
Acties:

• monta
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-02-2025
Op de Wd mybook 1 tb zit een netwerkkaart en een usb aansluitend. In de handleiding staat dat de usb uitsluitend voor uitbreiding is.
Nu heb ik een Asus O!play HD mediaplayer gekocht en die wil ik per USB (naast het netwerk) aansluiten. Is het nu mogelijk om te streamen via USB (dus als massaopslag apparaat gebruiken) van de Wd naar de Mediaplayer?

monta

• alex3305
  • Laatst online: 00:56
Heb je dit al eens geprobeerd? O-)

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 14:50
Lijkt mij dat je zelf in de situatie bent dat je dit even 1-2-3 kan uitproberen :P

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-02 21:31

Convoy

g44p

meten is weten 8)

• monta
  • Laatst online: 02-02-2025
Kost me natuurlijk wel een usb kabeltje terwijl als iemand dit al heeft geprobeerd via de WD hoef ik die kabel niet meer te kopen..

monta

• alex3305
  • Laatst online: 00:56
Tja, dat is de gok die je neemt...

Daarnaast, denk ik overigens dat het niet gaat werken. De MyBook World USB poort is namelijk voor extra massaopslag, het is dus een USB-host. Echter wil jij dat de MyBook World zich als een cliënt gedraagt en dat gaat niet gebeuren denk ik zo. Misschien als je de MyBook World openhackt dat het kan, maar ik acht de kans klein.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
alex3305 schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 14:32:
Tja, dat is de gok die je neemt...

Daarnaast, denk ik overigens dat het niet gaat werken. De MyBook World USB poort is namelijk voor extra massaopslag, het is dus een USB-host. Echter wil jij dat de MyBook World zich als een cliënt gedraagt en dat gaat niet gebeuren denk ik zo. Misschien als je de MyBook World openhackt dat het kan, maar ik acht de kans klein.
Als je Mediaplayer een USB-host heeft kan de WD toch gemount worden in de Mediaplayer? (Afhankelijk van het OS op de Mediaplayer, natuurlijk)
Edit:
euhm.. denk het niet eigenlijk :$

@ Hieronder: Ja, stom denkfoutje :)

[ Voor 5% gewijzigd door anandus op 19-08-2009 14:39 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
anandus schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 14:34:
[...]
Als je Mediaplayer een USB-host heeft kan de WD toch gemount worden in de Mediaplayer? (Afhankelijk van het OS op de Mediaplayer, natuurlijk)
Nee, de WD is óók een USB-host. Als de WD een USB-device zou zijn, dan wel.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Pagina: 1