Ik heb een (klein) probleem met het goed doorgeven van een form waarde aan een ander input type veld in mijn html pagina.
Wat ik probeer te maken is dat er een button op mijn webpagina verschijnt (zie het form code stuk --> code 3) en zodra de button ingedrukt wordt de waarde in mijn input type box terecht komt (code 1). In dit geval de juiste datum en tijd.
In mijn voorbeeld form code (code 3) stuk werkt dat inprincipe goed. Er verschijnt netjes een button en een tekst veld, waar de waarde netjes in verschijnt, na het indrukken van de button.
Maar zodra ik de form (code 3) in mijn input type box (code 1) plak werkt het spontaan niet meer? Ik heb overal <tr> en <td> toegevoegd maar dat lijkt niet het probleem te zijn....
Wat ik probeer te maken is dat er een button op mijn webpagina verschijnt (zie het form code stuk --> code 3) en zodra de button ingedrukt wordt de waarde in mijn input type box terecht komt (code 1). In dit geval de juiste datum en tijd.
In mijn voorbeeld form code (code 3) stuk werkt dat inprincipe goed. Er verschijnt netjes een button en een tekst veld, waar de waarde netjes in verschijnt, na het indrukken van de button.
Maar zodra ik de form (code 3) in mijn input type box (code 1) plak werkt het spontaan niet meer? Ik heb overal <tr> en <td> toegevoegd maar dat lijkt niet het probleem te zijn....
code:
1
2
3
4
5
| ////////////// mijn input type box (code 1) <tr> <td><label class="formleft" for="OplosDatum">OplosDatum</label></td> <td><input type="date" name="OplosDatum" size="48" value="<?php echo $news['OplosDatum'] ?>"></td> </tr> |
code:
1
2
3
4
5
| ///////////// php stukje voor het ophalen van de huidige datum (code 2) <?php $datum = date('Y-m-d H:i:s'); $datum_knop = date('Y-m-d H:i:s'); ?> |
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| //////////// form stukje met button voor het doorgeveven van een (datum en tijd) waarde (code 3) <form name="bijwerken"> <tr> <td><input type="text" value="" name="textbox"></td> <td><input type="hidden" value="<?php echo $datum_knop ?>" name="tijd_box"></td> <td><input type="button" value="Bijwerken" onClick="document.bijwerken.textbox.value=(document.bijwerken.tijd_box.value)"></td> </tr> </form> |
[ Voor 3% gewijzigd door wigwam op 19-08-2009 14:07 . Reden: code bijgewerkt ]