Ik ben inmiddels 25 jaar oud, en heb behalve mijn mavo diploma nog geen papiertje. Al ruim 7 jaar probeerde ik via administratief medewerker als uitzendkracht bij een bedrijf te komen die wellicht intern een opleiding voor me had. Nooit een gebrek aan werk, maar ook nooit een vast contract. Eind 2008 ben ik met een thuisstudie begonnen, gecombineerd met werken bij Tweakers. De studie beviel, maar ik wilde graag meer leidraad, en me ook meer op één ding concentreren, bovendien miste ik het sparren met medestudenten.
Daarom ga ik nu met dezelfde studie verder, maar dan full-time naar school Gelukkig krijg ik nog Stufi en verdient mijn vriend geld, maar toch wil ik graag een bijbaan. Supermarkten vallen wegens mijn leeftijd een beetje af. Bouwmarkten heb ik reeds sollicitatieformulier bij ingevuld. Horeca liever niet.
Afijn, ik vroeg me af of jullie wellicht nog briljante invallen hadden waar een student van 25 wat avonden en in het weekend kan werken.
Daarom ga ik nu met dezelfde studie verder, maar dan full-time naar school Gelukkig krijg ik nog Stufi en verdient mijn vriend geld, maar toch wil ik graag een bijbaan. Supermarkten vallen wegens mijn leeftijd een beetje af. Bouwmarkten heb ik reeds sollicitatieformulier bij ingevuld. Horeca liever niet.
Afijn, ik vroeg me af of jullie wellicht nog briljante invallen hadden waar een student van 25 wat avonden en in het weekend kan werken.