Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Panthera
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-03 14:10
Ik ben inmiddels 25 jaar oud, en heb behalve mijn mavo diploma nog geen papiertje. Al ruim 7 jaar probeerde ik via administratief medewerker als uitzendkracht bij een bedrijf te komen die wellicht intern een opleiding voor me had. Nooit een gebrek aan werk, maar ook nooit een vast contract. Eind 2008 ben ik met een thuisstudie begonnen, gecombineerd met werken bij Tweakers. De studie beviel, maar ik wilde graag meer leidraad, en me ook meer op één ding concentreren, bovendien miste ik het sparren met medestudenten.

Daarom ga ik nu met dezelfde studie verder, maar dan full-time naar school Gelukkig krijg ik nog Stufi en verdient mijn vriend geld, maar toch wil ik graag een bijbaan. Supermarkten vallen wegens mijn leeftijd een beetje af. Bouwmarkten heb ik reeds sollicitatieformulier bij ingevuld. Horeca liever niet.
Afijn, ik vroeg me af of jullie wellicht nog briljante invallen hadden waar een student van 25 wat avonden en in het weekend kan werken.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:35
Wat dacht je van in een winkel werken of iets dergelijks? Denk aan een Media Markt of It's, dat soort dingen. Ik weet niet waar je woont, maar Media Markten zijn vaak 's avonds en in het weekend open :)

The devil is in the details.

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:26

racoon

mooowwww

fabriek, bij de mcdonalds of andere fastfood keten/snackbar.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:39

-tom-562

Oliesjeik

Studentchauffeur :) Alleen werken wanneer het jou uitkomt. Leuke mensen ontmoeten en dikke bakken rijden!
Edit:
Ik weet niet op welk niveau je studie is, maar ik bedenk me net dat je vaak een HBO of universitaire studie moet doen hiervoor (gezien je het in je topicpost over MAVO hebt)

[ Voor 46% gewijzigd door -tom-562 op 19-08-2009 11:36 ]

Vaak bu'j te bang!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:33
Tja laten we eens beginnen met wat je zelf zou willen en leuk vind?

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

DHL of TNT in de buurt? Kan je daar in de avonduurtjes post of pakketjes gaan sorteren.

(ben zelf 24, zit nu ook tijdelijk nog bij DHL.)

Edit:
Ah je hebt een rijbewijs, misschien werken bij een koeriersbedrijf of als chauffeur voor DHL oid?

[ Voor 50% gewijzigd door McKaamos op 19-08-2009 11:40 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Panthera
Mediamarkt zit niet hier, maar wel in de stad waar ik ga studeren, wat bovendien maar 15 minuutjes weg is, dus dat is wel een goede. It's is een walgelijk bedrijf en zou ik nog niet doodgevonden willen worden ;)
-tom-562 schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 11:36:
Studentchauffeur :) Alleen werken wanneer het jou uitkomt. Leuke mensen ontmoeten en dikke bakken rijden!
Edit:
Ik weet niet op welk niveau je studie is, maar ik bedenk me net dat je vaak een HBO of universitaire studie moet doen hiervoor (gezien je het in je topicpost over MAVO hebt)
Ik heb wel al meer dan 5 jaar mijn rijbewijs, maar ik heb ook al meer dan 5 jaar niet meer gereden, lijkt me dus niet zo handige baan om mee te beginnen. Wel bedankt voor het meedenken. :)

Over McDonalds enzo, dat houd ik in mijn achterhoofd als laatste toevlucht. Liever een baan waar ik me lekker bij voel.

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:54

Haan

dotnetter

Maar het huidige werk bij T.net valt dus blijkbaar niet te combineren met je full-time studie?

offtopic:
na het halen van je rijbewijs dus nooit meer gereden, apart :)

Kater? Eerst water, de rest komt later

• chim0
*knip flamerige reactie*

[ Voor 88% gewijzigd door Rukapul op 19-08-2009 11:48 ]

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-11 10:58

MeagaShira

MeagaShira_NL

Schoonmaak niet iets voor je in de avonduren......

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

• Panthera
nou ja, laat deze reactie toch maar staan, wellicht heeft iemand er iets aan
Ik ken niet alle banen, want dan wist ik ook wel waar ik het beste kon solliciteren. Ik kan je wel tekortkomingen van mijn persoontje aangeven. Namelijk vrij verlegen, behalve wanneer ik op mijn gemak ben. Daarom liever geen Horeca werk, omdat ik denk dat ik er niet vrolijk van word, en het bedrijf ook niet. Ook liever geen kledingwinkel om dezelfde reden. Gameswinkel kan weer wel, omdat ik me beter op mijn gemak voel bij goederen waar ik ook wat van weet, en klanten met (tenzij ouders) dezelfde interesse. Maar als het aan mij ligt (maar ja, grotendeels geen keuze natuurlijk) zou ik liever iets 'achter de schermen' doen. idd zoiets als stapelen, schoonmaken, sorteren. Maar ook wel weer iets met collega's. Al deze dingen zijn dus geen eisen, maar gewoon wat ik het liefste zie.
Haan schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 11:42:
Maar het huidige werk bij T.net valt dus blijkbaar niet te combineren met je full-time studie?

...
Tenzij ik het als vrijwilliger wil gaan doen ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Panthera op 19-08-2009 11:52 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:35
En het is geen idee om aan je zwakke punten te werken door iets te doen wat je juist eng vindt? Ik ben zelf ook vrij verlegen, maar onder andere daardoor ben ik juist bij de Media Markt als verkoper gaan werken, omdat ik dan leer met klanten/mensen (is niet altijd hetzelfde! :+) om te gaan.

The devil is in the details.

• Panthera
Mute schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 11:52:
En het is geen idee om aan je zwakke punten te werken door iets te doen wat je juist eng vindt? Ik ben zelf ook vrij verlegen, maar onder andere daardoor ben ik juist bij de Media Markt als verkoper gaan werken, omdat ik dan leer met klanten/mensen (is niet altijd hetzelfde! :+) om te gaan.
Ik heb in het verleden gewerkt bij het postkantoor achter de balie, en daar ontmoette ik ook allerlei mensen. Het is al een stuk minder erg sindsdien, maar ik denk dat het er nooit helemaal uitgaat. aard van het beestje enzo.

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:26

racoon

mooowwww

in een dierenassiel of in een dierentuin/pretpark dan?

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• drfrisbee
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-10 15:24
verzorgingshuizen oid, soort van horeca maar dan met dezelfde klanten, wel collega's, vaste werktijden, goede verdiensten?

• Panthera
racoon schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 11:54:
in een dierenassiel of in een dierentuin/pretpark dan?
De Dierentuin hier is niet het hele jaar open, en ze hebben meestal (wanneer ik er geweest ben) jongelui van een jaartje of 16 in dienst, maar ik kan allicht wel een reactie achterlaten. Verwacht er alleen niet teveel van eigenlijk.

• Panthera
drfrisbee schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 11:55:
verzorgingshuizen oid, soort van horeca maar dan met dezelfde klanten, wel collega's, vaste werktijden, goede verdiensten?
Bij verzorgingshuizen denk ik eigenlijk aan verzorgers ;) maar je bedoelt daar 's avonds achter de bar ofzo? (ik kan ook (nog) niet tappen ;) ) of wat voor type baan moet ik daar naar solliciteren?

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:09

Standeman

Prutser 1e klasse

Ik heb mezelf een jaar of vijf bij een benzinepomp vermaakt. Af en toe wel erg vroeg op (05:00), maar als je eenmaal de vaste klanten leert kennen kan het zo nu en dan erg gezellig worden. :)

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• drfrisbee
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-10 15:24
vaak hebben ze restaurants, een bar etc. op zich ontspannen werktijden (s avonds, maar niet te laat, vaak ook overdag), veel contact met mensen, maar wel iedere keer dezelfde bewoners, collega's, tappen kan je altijd leren, overdag zou het vooral koffie zetten zijn etc.
goede arbeidsvoorwaarden voor bijbaantjes

• Panthera
Ik ben even naar de bieb geweest, want voor ik met de studie mag beginnen moet ik nog wel even het 21+ onderzoek halen én een test voor Wiskunde A. In de folder staat aangegeven dat ik Getal en Ruimte (ed. 2003) gebruiken kan, maar wat blijkt.. de bieb heeft dat boek niet. Verder staat erbij dat het vooral zal aan om: algemene rekenvaardigheden, eerste en tweedegraads functies, eerste en tweedegraads vergelijkingen oplossen en machtsfuncties en logaritmen. De bieb heeft wel een boel boeken over wiskunde, maar welke moet ik nu meenemen? Bovendien weet ik ook niet (dacht dat het wel voorin het boek zou staan) of ik een 'gewone' rekenmachine of een grafische nodig ga hebben.
Iemand toevallig ook nog goede ideeën wat betreft een wiskundeboek (dat begrijpelijk is) wat gaat over eerste en tweedegraads functies, eerste en tweedegraads vergelijkingen oplossen en machtsfuncties en logaritmen. zou wiskunde voor dummies iets zijn?

• Nomis
  • Laatst online: 16:24
Panthera schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 12:55:
Ik ben even naar de bieb geweest, want voor ik met de studie mag beginnen moet ik nog wel even het 21+ onderzoek halen én een test voor Wiskunde A. In de folder staat aangegeven dat ik Getal en Ruimte (ed. 2003) gebruiken kan, maar wat blijkt.. de bieb heeft dat boek niet. Verder staat erbij dat het vooral zal aan om: algemene rekenvaardigheden, eerste en tweedegraads functies, eerste en tweedegraads vergelijkingen oplossen en machtsfuncties en logaritmen. De bieb heeft wel een boel boeken over wiskunde, maar welke moet ik nu meenemen? Bovendien weet ik ook niet (dacht dat het wel voorin het boek zou staan) of ik een 'gewone' rekenmachine of een grafische nodig ga hebben.
Iemand toevallig ook nog goede ideeën wat betreft een wiskundeboek (dat begrijpelijk is) wat gaat over eerste en tweedegraads functies, eerste en tweedegraads vergelijkingen oplossen en machtsfuncties en logaritmen. zou wiskunde voor dummies iets zijn?
Volgens mij zou je deze kunnen bestellen:
http://www.bol.com/nl/p/boeken/bekijk-exemplaar/1001004001836620/2ndhandProductId/2002048005278970/index.html#product_secondhand

Voor 2 euro kun je niet eens heen en weer rijden naar de bieb.

• Ranewen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-02 18:45
Tja, bijbanen zijn rottig als je niet in de horeca kunt / wilt werken. Ik ken het probleem. Ben maar studentassistent geworden - je kunt altijd kijken of ze op je school niets open hebben.
Verder: in bibliotheken willen ze liever geen 16-jarigen achter de balie dus dat kun je proberen.
TNT zoekt altijd bezorgers
Telemarketing (hoewel ik het goed snap als je dat niet wilt)
Bejaardentehuis: koffie schenken, dat soort dingen (wat hierboven al is gezegd)
Uitzendbureaus nalopen, broodjes inpakken e.d. is best vol te houden
Achter de schermen in winkels (hoewel je je leeftijd dan niet mee hebt)
Schoonmaak
Thuiszorg (dan heb je je leeftijd weer wel mee)
Kijk ook op je nieuwe school voor vacatures enzo :)

Wat betreft verlegenheid: misschien moet je je daar toch een beetje overheen (leren) zetten? Er zijn vast wel tussenfuncties te bedenken, zoals helpdesken? Dan spreek je wel mensen, maar niet face2face en je helpt ze met dingen waar je verstand van hebt?
Zo ook de callcenters van bvb eneco, of de schadetelefoon van interpolis - daarvoor krijg je eerst trainingen en dan voel je je misschien wat zekerder over je kunnen :)

If you can't write, there is nothing left.

• Standeman

Standeman

Prutser 1e klasse

Er zijn overigens ook wel een aantal uitzendbureau's die zich specifiek op studenten richten. Ik zal daar eens gaan kijken.

Een andere mogelijkheid is een eenmanszaakje te beginnen in de richting dat je studeert. Er zijn zat kleine bedrijven die bijv. een deel van de administratie uit willen besteden. (Tenminste, ik neem aan dat je in die richting studeert)

[ Voor 8% gewijzigd door Standeman op 19-08-2009 15:51 ]

• Rizzi
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Rizzi

Rechtlijnig als altijd

Zoals eerder is gezegd, call center werk is een goede optie als bijbaan. Er is werk beschikbaar in de avonduren en weekenden, alsmede natuurlijk de normale kantooruren.

Veelal kun je een onderscheid maken tussen inbound en outbound werk, oftewel de klant belt jou of jij belt de klant. Uitzendbureau's kunnen je hierbij een flink eind mee op weg helpen. Succes.

What's a cube to you?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Om daar even aan toe te voegen dat outbound nogal lastig kan zijn als je niet van nature sociaal en extrovert bent (zeker als het om cold calling gaat), maar dat inbound prima te doen is. Denk daarbij aan helpdeskwerk. Nee, het is niet iets dat iemand z'n leven lang zou willen doen, maar het is perfect als bijbaan, en afhankelijk van het bedrijf zou je wel eens kansen kunnen krijgen op doorgroeien...

Vuistregel daarbij is trouwens dat doorgroeimogelijkheden bij outsource-callcenters minimaal zijn, maar dat het bij in-house callcenters juist vrij goed is, zeker in bedrijven die deels outsourcen en deels in-house werken, waardoor hun in-house callcenter tegelijkertijd kenniscentrum is en/of kweekvijver :)

Oslik blyat! Oslik!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:58
Panthera schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 12:55:
Het standaardboek wat ze aan veel universiteiten gebruiken voor HAVO/VWO-wiskundekennis is 'Basisboek Wiskunde', je kunt 'm gratis als (grotendeels complete) PDF vinden op internet of kopen als boek, wat ook 'n tientje of twee zal zijn. Wellicht niet 't beste boek om mee te beginnen, maar echt alles staat erin.

• Panthera
Ik heb ondertussen een aantal boeken kunnen lenen van een (ondertussen ex-)collega, niet precies de boeken die ik hebben moest (gekregen: getal en ruimte Havo3), maar volgens mij staat alles er wel in, en mocht ik nog een aanvullend boek nodig hebben, dan kan ik naar de bibliotheek, want daar ben ik tijdelijk maar even lid van geworden. Neem aan dat een Hogeschool een eigen bibliotheek heeft?

Ondertussen heb ik mij ook al verdiept in eerste machtsfuncties en eerstegraads vergelijkingen! Heb er vertrouwen in.

Wat betreft de OP, ik ben nog steeds op zoek maar ik twijfel of je ook bij bijbaantjes, net als gewone functies 'erachteraan' kan gaan? als je geen naam hebt, en alleen zo'n sollicitatieformulier hebt ingevuld.

• Rizzi
  • Niet online

Rizzi

Rechtlijnig als altijd

Panthera schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 07:44:
Ik heb ondertussen een aantal boeken kunnen lenen van een (ondertussen ex-)collega, niet precies de boeken die ik hebben moest (gekregen: getal en ruimte Havo3), maar volgens mij staat alles er wel in, en mocht ik nog een aanvullend boek nodig hebben, dan kan ik naar de bibliotheek, want daar ben ik tijdelijk maar even lid van geworden. Neem aan dat een Hogeschool een eigen bibliotheek heeft?

Ondertussen heb ik mij ook al verdiept in eerste machtsfuncties en eerstegraads vergelijkingen! Heb er vertrouwen in.

Wat betreft de OP, ik ben nog steeds op zoek maar ik twijfel of je ook bij bijbaantjes, net als gewone functies 'erachteraan' kan gaan? als je geen naam hebt, en alleen zo'n sollicitatieformulier hebt ingevuld.
Voor wiskunde is misschien Introduction to the practice of statistics van Moore & McCabe ook iets voor je? Het is wel engelstalig, maar ook voorgeschreven literatuur voor diverse vakken statistiek aan de (mijn) universiteit.

Voor wat betreft 'erachteraan' gaan. Je hebt je sollicitatieformulier toch naar een bedrijf of uitzendbureau gestuurd? Die kun je gewoon bellen en vragen of het formulier in goede orde is ontvangen.

What's a cube to you?

• Panthera
Rizzi schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 10:35:
[...]

Voor wiskunde is misschien Introduction to the practice of statistics van Moore & McCabe ook iets voor je? Het is wel engelstalig, maar ook voorgeschreven literatuur voor diverse vakken statistiek aan de (mijn) universiteit.
universiteit lijkt me wat voorbarig ;) ik moet het wel snappen hè...
Voor wat betreft 'erachteraan' gaan. Je hebt je sollicitatieformulier toch naar een bedrijf of uitzendbureau gestuurd? Die kun je gewoon bellen en vragen of het formulier in goede orde is ontvangen.
Ik heb al die formulieren persoonlijk afgegeven aan zo'n balie, maar zover jij weet is het dus wel gewoon done om naar de manager te vragen en dan te informeren of hij al weet of je op gesprek mag komen?

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:16

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Panthera schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 19:06:
Ik heb al die formulieren persoonlijk afgegeven aan zo'n balie, maar zover jij weet is het dus wel gewoon done om naar de manager te vragen en dan te informeren of hij al weet of je op gesprek mag komen?
Ja.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:56
Bezorgen voor TNT? Hele dag met een busje op pad en bezorgen.

Doet een kameraad van me ook, en die is nog niet eens zo heel lang 18, dus qua leeftijd zou dat niet echt uit moeten maken.

• chim0
ThinkPadd schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 20:11:
die is nog niet eens zo heel lang 18
offtopic:
Heeft ie vroeg z'n rijbewijs gehaald d:)b

• Polen
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-10 16:01
Momenteel ben ik de dagelijkse aansturing voor de facilitaire dienst op het hoofdkantoor van de ABN. Staat in ieder geval goed op m'n CV (was ook nodig op dat blaadje van mij). Vorige jaren had ik op school altijd één dag in de week vrij, dat had ik dan perfect hiermee kunnen combineren aangezien mijn leidinggevende mij wilde behouden. Nu moet ik echter stage lopen vanaf september, dus dat wordt vijf dagen in de week werken, dan ga ik daarnaast niet nog wat anders doen.
Ik hoop dat UPC mij wil, zij betalen 450 bruto in de maand, en zelfs met dit lage bedrag zijn zij nog een van de beter betalende onderneming op het gebied van stage. Andere bedrijven zitten rond de 300.
Wordt dus ff lastig de komende periode...

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Callcenter misschien iets? Verdient behoorlijk goed. En je kan ook gewoon behulpzaam de klant te woord staan ipv telegraaf abbo's te slijten.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Rizzi
  • Niet online

Rizzi

Rechtlijnig als altijd

Panthera schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 19:06:
[...]

universiteit lijkt me wat voorbarig ;) ik moet het wel snappen hè...
Probeer anders te achterhalen welke wiskundeboeken op de Havo / VWO worden gebruikt in de eindexamen klassen. Dat 21+ examen, is dat in jouw geval een colloquium doctum toelating?
Ja hoor, dat is geen probleem. Ik vind het ook altijd getuigen van belangstelling voor het bedrijf en de beoogde functie / vacature. Als er bijvoorbeeld 5 sollicitanten zijn voor 1 vacature, dan valt degene die vraagt (bij mij in ieder geval) positief op.

Even uit nieuwsgierigheid. Op welke functie heb je gesolliciteerd, en bij welk bedrijf?

What's a cube to you?

• Panthera
Rizzi schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 09:24:
[...]

Probeer anders te achterhalen welke wiskundeboeken op de Havo / VWO worden gebruikt in de eindexamen klassen. Dat 21+ examen, is dat in jouw geval een colloquium doctum toelating?

[...]

Ja hoor, dat is geen probleem. Ik vind het ook altijd getuigen van belangstelling voor het bedrijf en de beoogde functie / vacature. Als er bijvoorbeeld 5 sollicitanten zijn voor 1 vacature, dan valt degene die vraagt (bij mij in ieder geval) positief op.

Even uit nieuwsgierigheid. Op welke functie heb je gesolliciteerd, en bij welk bedrijf?
Ik heb bij 2 bouwmarkten zo'n sollicitatie formulier achtergelaten, geen open functies. Ik heb bij de V&D zo'n formulier achtergelaten, geen open functie, Ik heb geschreven naar de Slegte, ik heb mijn CV gestuurd naar de Nedgame, en vernomen dat daar geen functie eerder dan 'einde van het jaar' komt. Intratuin heeft mijn CV digitaal ontvangen. Verder heb ik nog mijn gegevens achtergelaten bij de TNT en de bioscoop. Verder ben ik nog van plan om vrijdag even langs het poppodium te gaan en informeren of ze nog iemand achter de bar kunnen gebruiken, lijkt me wel gezellig.

• noks
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-05 13:19
Tijdens mn studie bij pompstation en (banket)bakkerij gewerkt.
Beide in de avonduren en weekenden, verdiende beide ook niet slecht.

• Rizzi
  • Niet online

Rizzi

Rechtlijnig als altijd

Panthera schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 23:04:
[...]

Ik heb bij 2 bouwmarkten zo'n sollicitatie formulier achtergelaten, geen open functies. Ik heb bij de V&D zo'n formulier achtergelaten, geen open functie, Ik heb geschreven naar de Slegte, ik heb mijn CV gestuurd naar de Nedgame, en vernomen dat daar geen functie eerder dan 'einde van het jaar' komt. Intratuin heeft mijn CV digitaal ontvangen. Verder heb ik nog mijn gegevens achtergelaten bij de TNT en de bioscoop. Verder ben ik nog van plan om vrijdag even langs het poppodium te gaan en informeren of ze nog iemand achter de bar kunnen gebruiken, lijkt me wel gezellig.
Met open functies, bedoel je daarmee dat je een open sollicitatie hebt gedaan maar niet op een concrete functie?

Wat je ook kunt doen is op de sites van zulke bedrijven kijken. Vaak staat er wel ergens een kopje 'Over ons <insert bedrijfsnaam> en dan 'Werken bij'.

Ben je ook al langs uitzendbureau's gegaan?

What's a cube to you?

• Panthera
Rizzi schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 14:14:
[...]

Met open functies, bedoel je daarmee dat je een open sollicitatie hebt gedaan maar niet op een concrete functie?
Ja, met 'geen open functies' bedoel ik inderdaad dat er op dat moment geen functies open stonden.
Wat je ook kunt doen is op de sites van zulke bedrijven kijken. Vaak staat er wel ergens een kopje 'Over ons <insert bedrijfsnaam> en dan 'Werken bij'.

Ben je ook al langs uitzendbureau's gegaan?
Toevallig gister op de introductie bij asa. Lijkt me dat uitzendbureau's geen bijbaantjes doen normaal?

• Standeman

Standeman

Prutser 1e klasse

Panthera schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 09:21:
[...]

Ja, met 'geen open functies' bedoel ik inderdaad dat er op dat moment geen functies open stonden.

[...]

Toevallig gister op de introductie bij asa. Lijkt me dat uitzendbureau's geen bijbaantjes doen normaal?
Ik heb meerdere bijbaantjes gehad via uitzendbureau's. Het overgrote deel van de banen zijn wel overdag, maar ik had altijd wel een middag of twee de tijd tijdens mijn studie.

Er zijn ook studenten-uitzendbureau's die zich daarin hebben gespecialiseerd zoals studentenwerk.nl.

• Rizzi
  • Niet online

Rizzi

Rechtlijnig als altijd

Panthera schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 09:21:

Doorgaans bemiddelt een uitzendbureau in zowel fulltime als part-time banen. Kijk eens op de site's van diverse uitzendbureau's zoals Randstad, Start People, Tempo-Team, Vedior, Olympia etc. Op de site kun je de vacature's zien.

Binnenlopen voor een intake gesprek is ook vaak mogelijk. In dit gesprek kun je je wensen duidelijk maken, zodat wat jij wilt aansluit op wat een uitzendbureau aan banen heeft. Ook staan niet alle vacature's op een site, of zijn sommige vacature's al vervuld. Vergeet niet je c.v. en een paspoort mee te nemen (rijbewijs voldoet vaak niet).

Veel succes!

What's a cube to you?

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:20
Als verlegen persoonlijkheid zou ik juist zeggen om werk te zoeken in een omgeving waar je veel met klanten bezig bent. Misschien lastig binnen te komen, maar het vormt je wel. Tenzij je er panisch voor bent natuurlijk.

Ik heb zelf een flinke tijd bij een distributie centrum (DC) van Albert Heijn gewerkt. Zo'n DC draait praktisch 24/7. Ik had zelf de nachtshift van vrijdag op zaterdag. Van 23:00 tot 7:00 orders pikken, vrachtwagens laden etc. Naast het standaard productiewerk moest er ook achter de schermen het één en ander aan administratie verwerkt worden. Betaalde best goed. Basis loon was laag, maar ik kreeg inconventie toeslag omdat ik in de vershal werkt (2 graden celcius) en verder kreeg ik toeslag omdat ik 's nachts werkte.

Ik zou gewoon eens rondkijken wat er aan grote logistieke bedrijven in de buurt is en eens bellen of ze iemand nodig hebben voor administratie of productiewerk in het weekend. Houd er even rekening mee of je wel nachten wilt draaien. Op den duur kan dat je flink opbreken. Parttime kan je vaak wel een vast dagdeel regelen.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Pagina: 1