Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

gratis mass converters (bmp naar jpg etc)?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik vroeg me af of jullie bekend zijn met deze site?
http://www.softplatz.com/...h-or-mass-conversion.html
1:Is dit een veilige? want als ik download klik, zie ik `eval` ergens in de download staan, en aangezien ik Avast! heb, en geen überscanner vroeg ik me af of dit een downloadrisico waard is.

2:Ik heb MassConv Ver 2.0 geprobeert van download.com , maar stuurde onmiddelijk een mailtje naar de maker dat hij het in mijn dos prompt niet deed. JPG werd niet als een geldige output format gezien.

ik tikte in de dir van het programma:
massconv d:\afbeeldingen\nieuwe map d:\afbeeldingen\nieuwe map\ -jpg
en kreeg:
Incorrect output format.
terwijl jpg herkent moet worden. De maker zou ernaar gaan kijken, maar kunnen jullie ook kijken of dit ding het bij jullie wel doet? Want dan ligt het aan mij, en dat zou jammer zijn :)

Of hebben jullie nog andere opties voor massa filesoortomzetters? Raar dat ze schaars zijn (de gratis versies)

Verwijderd

Gewoon Irfanview pakken. Die kan heel makkelijk van een map bmp's een map jpg's maken.

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Inderdaad IrfanView of FastStone, als je per se vanaf de commandline wil werken is er bijvoorbeeld nconvert, gratis voor niet commercieel gebruik.

[ Voor 15% gewijzigd door Henk007 op 19-08-2009 00:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
ok, bedankt voor de info. die ga ik opzoeken. vanaf commandline was niet een pré , maar deze had dit toevallig.