Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] Explorer crasht bij proberen verwijderen bestand

Pagina: 1
Acties:

• Zuaro
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 25-11 09:16
Hallo,
Ik heb met VB een programma gemaakt maar de build wou ik verwijderen hij stond in: C:\Users\Zuaro en de naam is Habbo Club Extender.
Maar hele tijd als ik in Zuaro kom dan crasht explore en dus kan ik het bestand niet verwijderen. ik heb het geprobeerd met een batch / cmd
@echo off
cd C:\users\Zuaro
del habbo club extender
pause
exit
@echo off
CD C:\users\Zuaro
ATTRIB -r -s -h "C:\users\Zuaro"
DEL "habbo club extender.*"
pause
exit
Allemaal als admin uitgevoerd

Maar hij zegt dat habbo club extender niet gevonden kan worden of toegang geweigerd. Ik heb geprobeerd door middel van kladblok hem te verwijderen (bestand openen > alle bestanden > Crash)
Als ik probeer te scannen met malwarebytes anti-malware krijg ik crash.

Ik heb het geprobeerd in veilige modus maar weer een explore.exe crash.

Hoe kan ik dit oplossen?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

1. Zet je naam tussen " "
2. Waarschijnlijk een preview jpg / gif / avi / whatever wat explorer laat crashen

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• kunnen
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Om een map te verwijderen heb je AFAIK deltree nodig. Daarnaast is er iets goed mis als explorer crasht bij het bekijken van een map; scan met chkdisk je HD eens? Als dat niet helpt zou ik windows reinstallen...

• Zuaro
BtM909 schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 00:04:
1. Zet je naam tussen " "
2. Waarschijnlijk een preview jpg / gif / avi / whatever wat explorer laat crashen
Nee het is echt dat bestand.
Hij stond op het bureaublad maar als ik hem in prullenbak sleepte kreeg ik explore.exe crash. Toen maar in mijn mapje gezet en daarna crashde die heletijd -.- .
ThomasB schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 00:06:
Om een map te verwijderen heb je AFAIK deltree nodig. Daarnaast is er iets goed mis als explorer crasht bij het bekijken van een map; scan met chkdisk je HD eens? Als dat niet helpt zou ik windows reinstallen...
Ik ga me user map niet verwijderen.... En ik kan nog wel gewoon in alle andere sub mappen daarvan... en ik kan nog wel gewoon in de map als ik bijv met notepad een txt wil openen maar dan kan ik alleen txt viewen en neit alle bestanden.

[ Voor 40% gewijzigd door Zuaro op 19-08-2009 00:08 ]

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:02

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Geen idee wat dit nu in PRG doet want met programmeren heeft het niets meer te maken. Dus een move naar Windows Clients lijkt me wel op z'n plaats. Ik heb ook je titel wat aangepast. [HELP] zegt ons helemaal niks over het daadwerkelijke probleem.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

ThomasB schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 00:06:
Als dat niet helpt zou ik windows reinstallen...
iets met kanonnen en muggen.

Doe eerst maar een chkdsk, de kans is aanwezig dat die folder gewoon corrupt is. Kun je in ieder geval eens de uitkomst van een icacls <foldernaam> geven van de desbetreffende projectfolder?

(en waarom stop je die ook in vredesnaam in de root van je userprofile? Als je toch al van de default %userprofile%\documents\projects lokatie wil afwijken, doe het dan gelijk buiten je user profile.).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Zuaro
alt-92 schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 09:38:
[...]

iets met kanonnen en muggen.

Doe eerst maar een chkdsk, de kans is aanwezig dat die folder gewoon corrupt is. Kun je in ieder geval eens de uitkomst van een icacls <foldernaam> geven van de desbetreffende projectfolder?

(en waarom stop je die ook in vredesnaam in de root van je userprofile? Als je toch al van de default %userprofile%\documents\projects lokatie wil afwijken, doe het dan gelijk buiten je user profile.).
Ik heb chkdsk gedaan. Ik wou me programma testen dus heb ik hem gebuild in: Documten\VB2008\ect.
En de build naar me bureablad verplaatst na een tijdje wou ik hem verwijderen maar dat deed hij niet de hele tijd liep explore.exe vast als ik hem wou deleten, ik probeerde het opnieuw maar onder de prullenbak staat mijn persoonlijke map en daar is hij per ongeluk ingekomen.

icacls:Afbeeldingslocatie: http://i30.tinypic.com/4gk7df.jpg

PS: Ik had dit in windows sectie gelaatst.
Pagina: 1