Mijn koetjes op stal

Pagina: 1
Acties:

• FlipFlap
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-05 08:47

FlipFlap

Tweakeroid sinds 28_01_2001

Topicstarter
Sorry jongens, vanaf vanavond haal ik een aantal van mijn koetjes uit de weide. Ze gaan gedurende mijn weekje vakantie even op stal.
Uitgezonderd mijn desktop P2-350 op mijn werk. Die heeft net zelf al een weekje vakantie erop zitten en die moet nog maar ff doorwerken.
Ik neem mijn notebook (P3-700) mee, die gaat wat van het Oostenrijkse gras proeven.

Mijn skies & snowboard zijn geslepen en gewaxd. Nog een paar uurtjes werken, de auto volgooien en misschien vanavond nog een laatste potje DF (vóór de vakantie (ik wil geen nare dubbelzinnige voorspellingen hier ;( ) en dan gaat deze snowboarder eens kijken hoe de allereerste keer skiën bevalt.

Gegroet en keep them cows flushing!

ff niets

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 19:25
Heel veel plezier op vakantie!

Neem je als je terug komt uit Oostenrijk ook zo'n mooie grote koeien bel mee voor je koetjes thuis? :)

...

• FlipFlap

FlipFlap

Topicstarter
Haranaka, heb ik al bij mijn vorige wintersportvakantie meegenomen voor mijn kudde. Moet er idd wel een extra meenemen, heb er sindsdien nog een P2-350 kalfje bijgekregen (groeit al aardig, naar verwachting wordt ze 700 met een maandje).

ff niets

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-05 20:05

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Have fun ... en ik hoop niet dat vliegend terug komt :P
Skie ze enzo ...
EN ASSIMILEREN HE !
:)

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

Verwijderd

Als je ze maar niet vergeet weer uit de stal te halen; koeien hebben toch liever wat te grazen :)

Veel plezier!

• DSmarty
  • Niet online
Have fun FlipFlap!

• FlipFlap

FlipFlap

Topicstarter
Op zondag 04 maart 2001 23:08 schreef Larkie het volgende:
Als je ze maar niet vergeet weer uit de stal te halen; koeien hebben toch liever wat te grazen :)

Veel plezier!
Done! Koeien zijn weer van stal. Volop aan het grazen. Overigens heb ik tijdens mijn vakantie over mijn mobieltje nog wat Oostenrijkse vermalen hooibalen geflushed.

ff niets

Pagina: 1