Wat is er mis met even Googlen naar CSS lettertypes die je kan gebruiken?
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Waarom e-mailen als je ook gewoon een brief op de post kan doen?Sebazzz schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 08:23:
Wat is er mis met even Googlen naar CSS lettertypes die je kan gebruiken?
Het gaat om gebruikersgemak lijkt me
Edit @ F_J_K:
Ben het met je eens dat blogs moeten gaan over de content en niet de opmaak... maar tweakblogs is toch al uitgegroeid naar een plek waar 80 - 90% van de posts (naar mijn mening) niet het lezen waard zijn.. dan kan dit er ook nog wel bij
[ Voor 33% gewijzigd door Marv op 19-08-2009 09:26 ]
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Negeer me (als iemand die nooit een blog heeft geschreven) gerust, maar ik zie net zo lief zo weinig mogelijk usability als het om het aanpassen van dat soort dingen gaat. Liever geen allegaartje van verschrikkelijke opmaak, we zijn Hyves niet. Als je er een beetje moeite voor moet doen, gebeurt het hopelijk alleen waar het feitelijk wat toevoegt.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)