[iPod Touch 1G] Geschikt dock met de juiste specs gezocht!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-09 22:23
Hallo jongens,
Ik ben voor mijn iPod Touch op zoek naar een dock met de volgende specs:

- Hij moet passen :+
- Beschikt over een A/V uitgang (composite of component)
- Moet zonder pc kunnen opladen (dus als die uit staat) (vb eigen voeding)
- Moet met de pc verbinding maken (om te synchroniseren)

Ik heb me al suf gezocht, dus hoop ik dat jullie zoiets hebben gezien :)
Laat het me aub even weten als het überhaupt bestaat :+

PVOutput: https://pvoutput.org/list.jsp?sid=96760

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dan ben ik wel erg benieuwd hoe je gezocht hebt, want Apple heeft alles wat je zoekt als je het Apple Universal Dock combineert met de Apple Composite AV Cable of Apple Component AV Cable.

Hij past zeker weten, met de kabel heb je een A/V uitgang (composite of component), hij laad zonder pc op met de bijgeleverd USB power adapter en kan met de pc verbinding maken.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-09 22:23
iig bedankt voor je reactie, maar wat jij nu zegt is helaas niet helemaal zoals ik het wil.

De USB stekker moet gewoon in de pc kunnen blijven zitten, en als die dan uitstaat moet het dock stroom krijgen van een eigen adapter zonder de USB stekker te verplaatsen. Een permanent station dus waar niets meer aan gedaan hoeft te worden.

Misschien is het mogelijk met een powered USBhub ertussen, maar degene die ik nu heb werk iig niet (getest met apple universal dock bij t-mobile)

ps: De late reactie was vanwege een halve week vakantie...

PVOutput: https://pvoutput.org/list.jsp?sid=96760

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:05
De Griffin Simplifi heeft, als ik even kijk, een aparta DC-ingang. Deze dock heeft wat andere functies dan alleen een iPod/iPhone docken, maar werkt ook hier voor wel, lijkt het.

powered USB hubs geven zoveel rare problemen dat ik daar lekker weg van blijf, wandingen.

Edit:Oeps, geen AV-uitgang...

[ Voor 5% gewijzigd door coptician op 25-08-2009 07:41 ]

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me