Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Blubkens
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Knip

[ Voor 145% gewijzigd door Blubkens op 26-08-2020 19:32 ]

Verwijderd

Diverse roms geprobeerd. Elke rom mist wel iets. De Vodafone_UK_original-rom is ok, maar ik kreeg 3G niet aan de praat.
3G is voor mij belangrijk, dus wilde ik terug naar mijn unrooted Magic en gezocht naar een Vodafone (Google)_NL_original-rom. Helaas.
Ik had een backup gemaakt voor het geval er iets mis ging, maar ik vond geen goede recovery-image om hem terug te zetten, totdat ik deze -> recovery-RAv1.2.0G tegenkwam.

Het enige wat op mijn unrooted Magic niet functiioneert is het ontvangen van data (oa ringtones) via Bluetooth.
Indien hier andere oplossingen voor zijn, hoor ik dat graag.

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19:22
bestanden ontvangen via bluetooth is ook gewoonweg niet mogelijk zonder root..

android since G1.

• Blubkens
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 16:53:
Diverse roms geprobeerd. Elke rom mist wel iets. De Vodafone_UK_original-rom is ok, maar ik kreeg 3G niet aan de praat.
3G is voor mij belangrijk, dus wilde ik terug naar mijn unrooted Magic en gezocht naar een Vodafone (Google)_NL_original-rom. Helaas.
Ik had een backup gemaakt voor het geval er iets mis ging, maar ik vond geen goede recovery-image om hem terug te zetten, totdat ik deze -> recovery-RAv1.2.0G tegenkwam.

Het enige wat op mijn unrooted Magic niet functiioneert is het ontvangen van data (oa ringtones) via Bluetooth.
Indien hier andere oplossingen voor zijn, hoor ik dat graag.
Dit is een orginele, zelf getest. Geen problemen met 3G.
Ontvangen en verzenden kan simpelweg gewoon niet.