Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Verwijderd
Beste...
Hoe installeer je het in KDE of op de console en ben je wel als root ingelogd.
Matthijs
Hoe installeer je het in KDE of op de console en ben je wel als root ingelogd.
Matthijs
Ik ben als root ingelogd en doe het in KDE in een terminal.
Dan krijg ik dat bij kdebase ie zegt dat ie hem niet kan installeren omdat ie icons nodig heeft.
Als je effe wacht, zeg ik het precies:
Hij zegt:
error: failed dependencies:
icons is needed by kdebase-2.1.0-0
Dan krijg ik dat bij kdebase ie zegt dat ie hem niet kan installeren omdat ie icons nodig heeft.
Als je effe wacht, zeg ik het precies:
Hij zegt:
error: failed dependencies:
icons is needed by kdebase-2.1.0-0
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Het komt er op neer dat package a, package b nodig heeft. Package b is dan dus niet geinstalleerd en moet geinstalleerd worden voordat package a goed zal werken.
Welke is dan package b?Op zaterdag 03 maart 2001 17:02 schreef thunderbird2k het volgende:
Het komt er op neer dat package a, package b nodig heeft. Package b is dan dus niet geinstalleerd en moet geinstalleerd worden voordat package a goed zal werken.
Dat is heel erg aardig van je, maar ik wil kdebase installeren, en dan zegt ie dat.Op zondag 04 maart 2001 13:27 schreef oXygeN het volgende:
kdebase droppie
eerst kdelibs, dan kdebase (en dan error)
Wat moet ik dan doen?
Heb je al op http://www.kde.org/documentation/faq/install.html gekeken?
--nodeps wil ook wel eens helpen als je iets wil installeren maar je hebt een conflict met en pakket wat je toch wil gaan overschrijven. Doe eens 'rpm', je ziet dan een lijst met alle opties. 'man rpm' voor een beschrijving.
[xtra xtra]
kijk ook op http://home.fuse.net/bmote/kde.htm , is dan wel voor 1.1, maar het geeft je een idee.
--nodeps wil ook wel eens helpen als je iets wil installeren maar je hebt een conflict met en pakket wat je toch wil gaan overschrijven. Doe eens 'rpm', je ziet dan een lijst met alle opties. 'man rpm' voor een beschrijving.
[xtra xtra]
kijk ook op http://home.fuse.net/bmote/kde.htm , is dan wel voor 1.1, maar het geeft je een idee.
Je hebt zeker SuSE? Er is een package "icons" dat je moet installeren. Het verwarrende is dat het niet in een KDE directory staat, maar in de "xwm" RPM directory.
Zorg dat je ook een up-to-date Qt hebt. Bij KDE 2.0.1 kreeg je geen waarschuwingen als je Qt verouderd was, maar wel missing symbols bij het opstarten. Voor KDE 2.1 heb je minstens Qt 2.3 nodig, bij voorkeur Qt 2.4.
Zorg dat je ook een up-to-date Qt hebt. Bij KDE 2.0.1 kreeg je geen waarschuwingen als je Qt verouderd was, maar wel missing symbols bij het opstarten. Voor KDE 2.1 heb je minstens Qt 2.3 nodig, bij voorkeur Qt 2.4.
"This is the noise that keeps me awake."
Dank je, ik zal morgen gelijk kijken.
En ja, ik heb SUSE 7.0
En ja, ik heb SUSE 7.0
Pagina: 1