Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hey!

Ik zit er aan te denken om BI te gaan doen bij de Haagse Hogeschool en vroeg mij af of er iemand is die ervaring heeft met het verkrijgen van vrijstelling.

Ik ben ASL, BISL, ITIL gecertificeerd en daar komt binnenkort waarschijnlijk nog SQL 11g Fundamentals I bij...

Verder heb ik 4 jaar ervaring als functioneel applicatiebeheerder, 2 jaar helpdesk en 1,5 jaar als coordinator van een helpdesk.

Buiten de stage zou ik graag willen weten welke eventuele blokken zouden kunnen worden geskipt.

hoor graag, alvast bedankt! :+

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:18
Bel de studiecoordinator of iemand met een vergelijkbare functie bij de hogeschool en je hebt een antwoord waar je wat mee kunt :)

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:26

racoon

mooowwww

Toelating en inschrijving
Als je gekozen hebt voor de opleiding Bedrijfskundige Informatica en je voldoet aan de toelatingsvoorwaarden, dan kun je je aanmelden door de drie stappen van de inschrijfprocedure te volgen.

Kijk hier voor meer informatie over:

Toelatingseisen en -advies
Verkorte routes
Kosten
Inschrijfprocedure
Contact
Heb je na raadpleging van de website nog vragen over de inhoud van de opleiding dan kun je terecht bij:

Rob de Ruiter
Telefoon: 070 - 445 8479
E-mail: R.deRuiter %apestaart% hhs.nl

Neem dus met Rob de ruiter contact op hij kan je verder helpen, staat op de website.

[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 19-08-2009 09:14 . Reden: @ ==> %apestaart%, scheelt de arme man weer spam ]

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Verwijderd

Ik zou gewoon een gesprek aanvragen bij de betreffende hogeschool.. Dan wordt er door docenten ook naar gekeken en weet je ook direct wat er mogelijk is..

Verwijderd

*knip*

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2010 23:00 ]

• willemvdvliet
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-11 07:03
Ikzelf heb ook een BI studie gedaan aan de HHS (lees hoef alleen nog maar aftestuderen).
Mijn studie heb ik in de Duale variant gedaan, volgens mij wordt die nu niet meer aangeboden.

Stageblok zal voor je afvallen;
Studie kent 3 minors, daarvan kun je er misschien 1 of 2 laten afvallen naar aaleiding van je CV.
Mocht je een minor gaan doen dan heb je de keuze of vrije minor of school minor.
Een minor van school is het vak IDM een leuke opvulling.

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:13
Ik denk dat je alleen vrijstelling krijgt voor:

ASL, BISL, ITIL

Vrijstelling eerste stage, en voor de rest moet je denk ik gewoon alles volgen (ook de minor(s)).

BlaBlaBla

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:40

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Vziw vallen ASL, BiSL en ITIL niet gegeven binnen het curriculum van BI, dus ik denk dat je evt vrijstellingen wel kunt vergeten. Maar klop even aan bij die Rob de Ruiter, die zal je vast meer kunnen vertellen.

Overigens is vrijstelling bij mijn weten iets wat je bij de modulecoordinator van het vak aan moet vragen. Die bepaalt dan of je het krijgt op basis van wat je gedaan hebt en wat je aan kunt tonen. En vragen <> krijgen. Je moet de modules halen (verplicht curriculum), en zoals gezegd is de coordinator de enige die kan zeggen dat je kennis al voldoende is zodat je een vak niet nog eens hoeft te volgen.
Then again: als je de stof al beheerst, moet een tentamen of een practicum ook een fluitje van een cent zijn ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• midget
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-11 21:30
Ik ga aanstaande maandag starten op de HHS met de BI opleiding in deeltijd.
Tevens ga ik een aantal vrjistellingen aanvragen.

Mocht je vragen hebben neem gerust even contact met mij op.
Ik krijg zelf 1 blok vrijstellingen (door MCSE,Citrix,PowerFuse) en ITIL vrijstelling voor de toets.

• fisherman
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:48
The Eagle schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 12:36:
Vziw vallen ASL, BiSL en ITIL niet gegeven binnen het curriculum van BI, dus ik denk dat je evt vrijstellingen wel kunt vergeten.
[..]

Then again: als je de stof al beheerst, moet een tentamen of een practicum ook een fluitje van een cent zijn ;)
Wat hij zegt. Eerste weet ik overigens niet, heb zelf de oldskool HIO gevolgd, wel andere hogeschool overigens.
Eerste 2 lijken me echt BI vakken. ITIL is niet echt bedoeld voor HIO, maar misschien wel voor BI maar om daar nu een vak aan te besteden...

Daarnaast neem ik aan dat je deels werkt in projectgroepen en dat de projecten verweven zijn met de vakken die op dat moment gevolgd moeten worden. Lijkt me wel handig dat je dan ook helemaal bij bent met je kennis, zodat je optimaal kan deelnemen als teamlid.
Pagina: 1