Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Shell extensie maken?

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views

• Red-Front
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-09 14:36
Na redelijk wat Google werk gedaan te hebben heb ik nog steeds een vraag: Hoe maak je een shell extensie?

- Zit dit puur in het register?
- Met welke programmeertaal kan dit? (Het lieft zo makkelijk mogelijk)

Ik wil namelijk wat dingen onder "Deze computer" plaatsen onder het kopje 'Tools' als je er met de rechter muis op klikt, en dan bijvoorbeeld CMD, Regedit, enzovoort.

• Ferruginous Hwk
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Register only.

Zoek op "CMDHere" bij Google en je vind een voorbeeld. (2e hit)

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Red-Front schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 16:43:
Na redelijk wat Google werk gedaan te hebben heb ik nog steeds een vraag: Hoe maak je een shell extensie?
Definieer Shell extensie.

Daarna kunnen we verder kijken op MSDN ofzo of je daar wat nuttigs kan vinden - en het scheelt ook nogal als je het target OS erbij vermeldt.

Aangezien ook dat achterwege blijft in je topicstart zou ik zeggen dat je het eventjes opnieuw moet proberen, en kijk dan ook wáár je je topic neerzet.
Als je namelijk een Windows API wil aanspreken of een nette Shell Extension wil maken komt er iets meer bij kijken dan een simpele registry key.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.