[Windows 7 RC ] Mediabestanden importeren in MediaCenter

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik nu z'n 3 weken de RC versie van Windows 7, ik moet zeggen het bevalt goed, lekker snel t.o.v. Vista en werkt zeer prettig. Echter ik heb 1 groot probleem. Ik gebruik deze PC als MediaCenter, ik kan alleen geen Mediabestanden (Afbeeldingen, Muziek etc.) inlezen. Als ik ga naar "Instellingen" en vervolgens naar 'mediabibiliotheek' kun ik hier een netwerkmap op m'n server aanklikken. vervolgens zou ie nou alle bestanden moeten inlezen. Maar helaas ik zie vluchtig een scherpje voorbijflitsen met de melding dat ie bestanden aan het importeren is, maar er gebeurt niks. Ik kan de netwerkmappen gewoon benaderen via de verkenner. Is er al iemand bekend met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Folder wel opgegeven voor indexering en/of Offline beschikbaar maken?

Op de RTM versie werken network drives wel zonder probleem.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij ligt het ook niet aan de netwerkmappen, die kan ik gewoon in de verkenner benaderen, bestanden aanmaken en wijzigen etc. Het probleem zit denk ik in Media Center.
Maar als hier verder niemand last van heeft, zal er wel iets bij mij niet goed zitten.