TFT SCHERM probleem witte achtergrond + shutdown probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 293 views

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:50
Hallo Allemaal

thuis heb ik 2 exact dezeflde LG tft schermen

Gisteren maakte ik voor het eerst wat geks mee met deze beeldschermen

een van de 2 werd plotseling wit kabels na gecheckt uit en aan gedaan nog steeds wit.

toen de pc uitgezet en het tft scherm uitgezet 10 min laten uitstaan

10 minuten later herstart en hij doet het weer,

is dit een verschijnsel van een versleten tft monitor, spontaan wit?

trouwens, nog iets raars, als ik op de shutdown knop druk, duurt het super lang voordat de pc uitgaat,
ga ik naar ctrl at del en dan system dan turn off, dan sluit hij zich meteen af??

al iets gelezen over waittimetokillservice lager zetten, maar mag niet baten

alvast bedankt :)

• R.G
oh wat een slechte support!!

excuses

[ Voor 24% gewijzigd door R.G op 19-08-2009 00:57 ]

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Wat zijn je system specs(hardware,os) en eventueel de temperaturen van je systeem?

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

• Tank80
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:24

Tank80

Cyanide&&Happiness

Lekker sympathiek d:)b
:X Daarbij mag je ook wel eens letten op hoofdlettergebruik en interpunctie, maar goed...
//ontopic: check je connectors eens ;)

Je imiteert me mateloos.

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Dit is geen helpdesk, dit is een forum waar andere mensen je kunnen proberen te helpen. Het is dan ook van belang dat je de regels in acht neemt. Een topic-kick binnen 24 uur is ongewenst gedrag. Andere mensen hebben ook andere dingen aan hun hoofd.

Verder, meer ontopic, is het handig om wat specifieker te zijn met je informate. Wat voor type LG monitoren zijn het, op wat voor videokaart zitten ze aangesloten en met wat voor kabel.

• R.G
excuses voor mijn gedrag :$

Ik wist dat wel maar ik dacht zo krijg ik een reactie :$

oke ontopic:
Connector is goed, de monitor werkt nu ook gewoon al 10 uur goed, maar die ene dag zomaar spontaan wit?
Alle kabels zijn goed aangesloten.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:23

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

R.G schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 19:58:
oh wat een slechte support!!

excuses
R.G schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 00:57:
excuses voor mijn gedrag :$

Ik wist dat wel maar ik dacht zo krijg ik een reactie :$

oke ontopic:
Connector is goed, de monitor werkt nu ook gewoon al 10 uur goed, maar die ene dag zomaar spontaan wit?
Alle kabels zijn goed aangesloten.
Excuses of niet, posts als dit verpesten het voor je.

Voor de duidelijkheid:

Een leverancier die je iets verkocht heeft hoort er support op te leveren. Zijn wij die leverancier? Nee. Wij zijn je dus niets verplicht :o

Dat neemt niet weg dat er hier veel mensen zijn die misschien willen helpen, maar dat doen we vrijwillig en op moment dat wij toevallig tijd hebben. Als je ons gaat afzeiken na een paar uur (incl etenstijd voor de meesten...) jaag je ons alleen tegen je in het harnas.

Bovendien zou het je sieren om hand in eigen boezem te steken. Waarom krijg je geen replies :?

Misschien ben je niet duidelijk genoeg of geef je te weinig info. Je meldt niet om welke schermen het gaat, hoe ze aangesloten zijn aan je PC, wat voor PC het is, welk OS je draait, wat er gebeurt als je de twee monitoren omwisselt, en dan helemaal niets over waar je zelf al gezocht hebt, op welke zoektermen, wat je toen vond, wat je geprobeerd hebt en wat er dan gebeurde.

Kortom, je doet hier zelf weinig inzet en toont dan een walgelijke houding. Zo werkt het hier niet. Dicht :/

[ Voor 12% gewijzigd door dion_b op 19-08-2009 12:37 ]

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.