[VA] Games weggeven

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-08 00:40
Ik heb zojuist in de FAQ van V&A gelezen dat het plaatsen van advertenties waarin games of retail software verkocht wordt niet mag. Ik heb hier echter een stuk of 10 oude retail PC games liggen die ik wil weggeven omdat ze anders met de vuilnismannen meegaan.

Ik kan me voorstellen dat het verkopen van software/games niet mag omdat mensen dit snel zouden kopieeren en er op die manier handel in illegale software zou ontstaan. Ik zit hier echter met spellen als Tomb Raider 1, Flight Simulator 98, Tony Hawk 2 en 3, Black and White. Spellen die duidelijk niet intressant zijn voor de illegale handel.

Mag het weggeven (en dus niet verkopen van) games wel in V&A?

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-09 14:51

Mike2k

Zone grote vuurbal jonge! BAM!

Ik ben geen moderator, maar ik zie regelmatig ads voorbij komen met xboxen met een lading spellen erbij...ik denk dat het niet zo'n probleem is...maar...je kan het beste even wachten op de mods...

You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-10 20:10

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Fastex schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:02:
Ik ben geen moderator, maar ik zie regelmatig ads voorbij komen met xboxen met een lading spellen erbij...ik denk dat het niet zo'n probleem is...maar...je kan het beste even wachten op de mods...
Gedeeltelijk juist.. Consoles icm games worden inderdaad toegestaan maar losse games staan we niet toe.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!