In het kort: Ik had een werkend en goed compilerend NetBeans J2ME project dat van XML gebruik maakt. Er zit een bug in dat hij de instellingen niet goed ophaalt, maar de file storage in de NetBeans J2ME SDK Emulator werkte volgens mij niet goed. Dus ik liet NetBeans zoeken naar de Sun Wireless J2ME toolkit en ik zette mijn project bij 'emulator platform' op deze toolkit neer.
Gelijk kwamen er meldingen dat er een aantal packages niet gevonden konden worden dus ik zette het project gelijk weer terug naar de vorige toolkit maar het probleem bleef en nu heb ik dus iets gebroken. Ik heb nog wel een backup, maar ik heb liever een echte oplossing voordat ik de volgende keer misschien geen backup hebt.
De volgende packages kan hij nu niet meer vinden:
• javax.xml.parsers.*;
• org.xml.sax.*;
• org.xml.sax.helpers.*;
Voorheen kon hij deze dus wel vinden, compileerde alles en draaide het is zowel emulator als op mijn eigen Symbian mobiel prima.
Iemand een idee wat ik moet doen om deze fout te herstellen?
Gelijk kwamen er meldingen dat er een aantal packages niet gevonden konden worden dus ik zette het project gelijk weer terug naar de vorige toolkit maar het probleem bleef en nu heb ik dus iets gebroken. Ik heb nog wel een backup, maar ik heb liever een echte oplossing voordat ik de volgende keer misschien geen backup hebt.
De volgende packages kan hij nu niet meer vinden:
• javax.xml.parsers.*;
• org.xml.sax.*;
• org.xml.sax.helpers.*;
Voorheen kon hij deze dus wel vinden, compileerde alles en draaide het is zowel emulator als op mijn eigen Symbian mobiel prima.
Iemand een idee wat ik moet doen om deze fout te herstellen?
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]