Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperJuul1977
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-02-2012
Hola,

Ik heb flink lopen zoeken, maar ik kom er maar niet achter.

Ik wil graag een Sapphire HD4890 Vapor-X TOXIC kopen, maar loop tegen twee artikelnummers aan waarvan ik het verschil maar niet kan achterhalen.

11150-01-20R
11150-01-40R

Heeft iemand van jullie kenners enig idee wat het verschil is?

Alvast bedankt voor de verheldering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-02 16:54

neliz

GIGABYTE Man

google zegt:

20R = Light Retail
40R = Full Retail

Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperJuul1977
Dank!

Ik heb direct nu gezocht op die twee termen maar wederom niet het onderscheid kunnen terugvinden.

Wat is "light retail" en wat is "full retail"?

Houd 'light' in dat je alleen de videokaart krijgt zonder verdere franjes en 'full' dat er van alles en nogwat meegeleverd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

SuperJuul1977 schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:29:
Wat is "light retail" en wat is "full retail"?

Houd 'light' in dat je alleen de videokaart krijgt zonder verdere franjes en 'full' dat er van alles en nogwat meegeleverd wordt?
Inderdaad!

Bij light krijg je meestal alleen stekkertjes, driver CD en bij full games en 3dmark erbij etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperJuul1977
Top, dank voor jullie hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

We are many, we are Legion.. wacht.. ik was het alleen!?

Afbeeldingslocatie: http://www.motherboards.org/images/reviews/hardware/1919_p4_4.jpg?

de "Light" versie mist sowieso 3DMark Vantage

[ Voor 7% gewijzigd door neliz op 18-08-2009 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-09 22:52

M2M

medicijnman

maar de meeste extra meuk heb je ook niet nodig. Als je er extra voor moet betalen zou ik het niet doen ;)

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperJuul1977
Pff, wat een gedoe met al die verschillende varianten die op de markt zijn. Help!

11150-07-50R

Dat is ook een Sapphire HD4890 Vapor-X Toxic kaart, maar dan een "gamestar" uitvoering. Wat is nu weer het verschil tussen deze "gamestar" uitvoering en de 11150-01-20/40R zoals hierboven besproken?

Het zou fijn zijn als een fabrikant als Sapphire zelf eens een mooi overzicht zou maken van alle varianten die ze op de markt brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperJuul1977
Anyone? :-)
Modbreak:Als je zo weinig gedult hebt kun je beter de helpdesk van Sapphire bellen :o

Hier op GoT schop je niet <24u een topic omhoog.

[ Voor 87% gewijzigd door dion_b op 19-08-2009 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:X

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2009 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

GOZER GOOGLE!
Die TOXIC GameStar Edition wurde zusammen mit der Spielezeitschrift GameStar entwickelt und bietet neben der besonders leistungsfähigen TOXIC VCT-Kühllösung und den erhöhten TOXIC-Taktraten zusätzlich folgende Extras: ein HDMI-Kabel (2 Meter), das DirectX 10.1 Spiel "Battle Forge", einen Gutschein für drei Ausgaben GameStar und ein eigenes Boxdesign mit Aufkleber "GameStar Edition"
Hadsikidee!

http://www.evendi.de/prei...Edition-11150-07-50R.html

[ Voor 10% gewijzigd door neliz op 18-08-2009 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Die TOXIC GameStar Edition wurde zusammen mit der Spielezeitschrift GameStar entwickelt und bietet neben der besonders leistungsfähigen TOXIC VCT-Kühllösung und den erhöhten TOXIC-Taktraten zusätzlich folgende Extras: ein HDMI-Kabel (2 Meter), das DirectX 10.1 Spiel "Battle Forge", einen Gutschein für drei Ausgaben GameStar und ein eigenes Boxdesign mit Aufkleber "GameStar Edition"

van:
http://www.evendi.de/prei...Edition-11150-07-50R.html

Neliz was me net ietsje voor :)

[ Voor 3% gewijzigd door dahakon op 18-08-2009 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

snel... sneller... was dat neliz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperJuul1977
Ja, ik google me rot, maar voor iemand die geen Duits spreekt zegt me dat gebrabbel allemaal weinig helaas :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online

Bolletje

Moderator Harde Waren
SuperJuul1977 schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:51:
Ja, ik google me rot, maar voor iemand die geen Duits spreekt zegt me dat gebrabbel allemaal weinig helaas :-)
Gaat het onderwijs zo hard achteruit? :/

Je kan desnoods zelf toch wel een translator pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Extra's: een HDMI-kabel (2 meter), de DirectX 10.1 spel "Battlefield Forge", een voucher voor drie edities van Star Game en haar eigen Boxdesign sticker met "Star Game Edition"

Als je Google toch al open hebt, dan is 'google translate' slechts een heel erg kleine stap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

SuperJuul1977 schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:51:
Was sagen sie?

Ja.. hout!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperJuul1977
Onderwijs?

Jeetje, met 31 jaar ben ik nog niet bijzonder oud, maar het is toch zeker al zo'n 15 jaar geleden ofzo dat ik voor het laatst een Duits studieboek geopend heb om Duits als vak vervolgens zo snel mogelijk weer te laten vallen :-)

Vertaalsite: Mee eens, niet aan gedacht :(

Jullie zijn wel streng hoor, als er ook maar ergens op het internet een manier is om zelf iets te achterhalen, dan wordt van de desbetreffende persoon ook verwacht dat hij het zelf achterhaalt en niet om hulp vraagt. Niet alle mensen hebben helaas de wijsheid in pacht :-)

[ Voor 33% gewijzigd door SuperJuul1977 op 18-08-2009 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

SuperJuul1977 schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 23:27:
Onderwijs?

Jeetje, met 31 jaar ben ik nog niet bijzonder oud, maar het is toch zeker al zo'n 15 jaar geleden ofzo dat ik voor het laatst een Duits studieboek geopend heb om Duits als vak vervolgens zo snel mogelijk weer te laten vallen :-)

Vertaalsite: Mee eens, niet aan gedacht :(

Jullie zijn wel streng hoor, als er ook maar ergens op het internet een manier is om zelf iets te achterhalen, dan wordt van de desbetreffende persoon ook verwacht dat hij het zelf achterhaalt en niet om hulp vraagt. Niet alle mensen hebben helaas de wijsheid in pacht :-)
Ik ook niet, ik ben ook 31 maar het eerste wat ik doe is die partnummers in google intypen en ik heb alleen de eerste twee links bekeken om te zien wat het verschil was.

Deze "corrigerende woorden" zijn er niet om je te denigreren maar om je meer zelf-onderhoudend te leren omgaan met de mogelijkheden die google je geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SECURITEH
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-08 17:58

SECURITEH

Man of legend.

Je kan een hoop op Google vinden en om beter te worden om iets te vinden met Google hoef je alleen maar te oefenen, op een bepaald moment merk je zelf dat je wat je zoekt een stuk sneller vind dan voorheen/de mensen in je omgeving omdat je leert de juiste woorden te gebruiken en snel sites te filteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

SuperJuul1977 schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 23:27:
[...]

Nee, maar dat laatste is dan ook het probleem niet...

Op GoT stellen we in het geheel geen eisen mbt voorkennis, maar we verwachten wel dat je 1) de moeite doet om zelf van te voren op zoek te gaan en 2) als je er niet uitkomt duidelijk aan te geven waar je gezocht hebt, op welke termen, wat je toen vond, wat daar onduidelijk aan was en hoe je vervolgens verder gezocht hebt.

In dit geval roep je wel dat je hebt "lopen zoeken", maar geef je ons niets waar we met je mee kunnen denken, en lijkt het dat als je even een drempeltje tegenkomt (andere taal die je niet goed leest) je gelijk zelf opgeeft ipv zelf te gaan denken over hoe je eroverheen stapt, of hoe je eerst op zoek kunt gaan naar betere zoektermen etc.

Wegens klaarblijkelijk te weinig inzet (of dat nu ligt aan hoe je zoekt, of aan wat je allemaal (niet) meldt in je posts gaat dit dicht. Het feit dat je binnen een paar uur al schopt spreekt daarbij ook niet bepaald positief. GoT is geen helpdesk.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.