Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen,

Ik heb een vraagje. Ik wil dus nu een internet verbinding op mijn telefoon nemen en ik zie dus dat er tientallen verschillende aanbieders zijn, waardoor ik niet kan kiezen.

Ik heb een Samsung F700 (Vodafone abonnement) en een Samsung Omnia (T-mobile abonnement).

Welke aanbieder raden jullie mij aan? Want ik heb op google gelezen dat het per telefoon en per provider verschilt. Ik wil graag snelle internet namelijk.

BVD!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Als je hebt gelezen dat het verschilt kan je toch ook wel opzoeken hoe snel elke provider is qua internet? Wat het datalimiet is of wat de FUP is? Hoe het bereik is? Er is hier een apart subforum voor: Telecomproviders
Daar staan de topics over providers en ook een over internet abonnementen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Topicstarter
Thnx voor je snelle reactie!

• Miglow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-11 18:32
Vodafone heeft redelijk snel internet (3,6Mbit) en datalimiet is in de praktijk niet aanwezig.

Verwijderd

Topicstarter
wow dat is wel erg snel, tmobile heeft maar max 1mb

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 03:50:
wow dat is wel erg snel, tmobile heeft maar max 1mb
Dat wil nog niet zeggen dat je 3.6 ook gaat halen. Zelf zit ik meestal tussen de 1.5 en 2.0

Verwijderd

Topicstarter
Maar hoe kan ik dan bepalen of ik bij vodafone of bij tmobile een abbo moet afsluiten?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Welkom op dit forum. :)

We stellen het niet op prijs dat je je vraag op twee plekken stelt, gelieve dat dan ook niet meer te doen in het vervolg. Daarbij verwachten we eigen initiatief, zo is het gebruikelijk om aan te geven wat je zelf reeds hebt onderzocht en geprobeerd en met welk resultaat.

Kortom: gezien het bovenstaande gaat dit topic op slot.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.