Toon posts:

Schermresolutie van Acer TravelMate 6593G-874G32MN ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand deze laptop? Zoja, wat is de resolutie van het scherm? 1280x800 of 1680 x 1050?

De resolutie op de acer site staat verkeerd vermeld, daar staat WXGA+ (=1440x900), maar dit formaat staat niet in het overzicht en komt dus niet voor in deze serie. Op verschillende webshops vind ik 1280x800 (ook bij icecat) terwijl andere weer 1680x1050 zeggen.

Volgens Acer zit er een WXGA+ LED scherm in. Het enige led scherm dat in deze serie voorkomt is een WXGA LED scherm. Ik neig dus meer naar 1280x800 bij deze laptop.

Mailen naar Acer heeft geen zin, ze snappen mijn vraag niet.

Ik hoop dat iemand deze laptop heeft en mijn vraag kan beantwoorden over welke resolutie deze laptop nou daadwerkelijk heeft. De reden dat ik de resolutie zo precies wil weten is omdat ik hem in clone mode wil zetten als de laptop via het docking station is aangesloten. 1280x800 past het best bij mijn externe scherm.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2009 03:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Heb je zelf al naar reviews en verder online gekeken? Er zullen verschillende versies zijn, sommigen met 1280x800 en anderen met 1680x1050. Zie bijvoorbeeld dit review.

Op Google vind ik allerlei reviews die 1280x800 zeggen, dus dat zal dan wel.

Hij staat zelfs in de Pricewatch, bel die shops eens op voor informatie.

[ Voor 44% gewijzigd door gambieter op 20-08-2009 13:39 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn inderdaad verschillende versies per land. De meeste hebben 1680x1050 (WSXGA). Maar bij acer.nl staat WXGA+ en dat formaat komt niet voor in de 6593G serie. Ik zie niet in wat het voor nut heeft om naar de webshops te bellen want die kunnen zoiets niet nakijken. Een echte winkels met showmodellen wel, maar die ben ik nog niet tegengekomen voor dit model.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2009 14:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
Is er al iemand die hem heeft en kan zeggen welke resolutie deze laptop heeft?

Verwijderd

Bel/mail/ga langs bij de (web)winkel waar je deze laptop wilt gaan kopen. Dan doe je navraag en als het inderdaad de juiste afmetingen zijn die jij zoekt dan koop je de laptop toch daar.
Pagina: 1