nvidia 9800gtx+ dual screen en TV

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaguznal
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-09-2019
Hoi iedereen,

Ik ben al een tijdje aan het zoeken of ik mijn tv kan aansluiten op mijn 9800gtx+. Er zijn 2 DVI uitgangen en nog een ronde (svideo denk ik) voor tv. Er zat een connectortje bij met 3 tulp-aansluitingen ( opschrift: Pb out, Y out, Pr out) die ik niet ken. Ik kan ze ook niet aansluiten op mijn tv.

Ik ben ten rade gegaan bij een locale pcboer die mij dit meegaf enkel met een vrouwelijke connector. Ik heb echter enkel audiokabels met 2 mannelijke tulp-connectoren liggen dus sluit ik tv en connector daarmee aan (ik let wel op dat ik voor tv en computer kant dezelfde kleur kabel gebruik).

Nu heb ik 2 dvi monitoren en mijn tv aangesloten. Het tv scherm blijft echter zwart en de wizard "Run television setup wizard" crasht na het kiezen van eender welke aansluitmogelijkheid.

Doe ik iets verkeerd ? Mag ik wel een audiokabel gebruiken om deze 2 te verbinden? Kan ik deze 3 beelschermen wel tegelijk aansturen? Het zijn allemaal antwoorden die heel vaag beantwoord blijven na een lange zoektocht. Kan iemand licht werpen op mijn probleem?

Alvast bedankt !

Joris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je kunt maximaal 2 schermen per grafische core aansluiten, aangezien je al een dualscreen setup draait kan je niet een derde scherm aansluiten zonder een ander scherm uit te schakelen.

Een audiokabel is niet de juiste kabel en ik zou dan ook gewoon op zoek gaan naar de juiste om het toch werkend te kunnen krijgen.

Volg me op Twitter/X & Bluesky