hey
Ik ben op zoek naar doosjes van de volgende games. Het kan zijn dat sommigen gewoon nooit in een doosje zijn uitgegeven, maar er zijn er verschillende die dat wel zijn. Ik zal de verzendkosten terug betalen, eventueel met een vergoeding erbovenop
De reden waarom ik ze zoek is dat ik zelf geen doosjes ervan heb, en graag een mooi ogende (fysieke) verzameling wil hebben, ipv de bestanden op m'n pc.
Betaling achteraf (van zodra ik het ontvangen heb) is gewenst aangezien ikzelf 16 ben, en m'n ouders het niet te veel vertrouwen.
Volgende doosjes worden gezocht:
* FEAR
* Sniper Elite
* Bioshock
* Company of Heroes
* Crysis Warhead
* FEAR 2
* GTA San Andreas
* Left 4 Dead
* Need For Speed: Underground
* Prototype
* Runes of Magic
* Shellshock 2
* Team Fortress 2
* The Elder Scrolls IV: Oblivion
* Trackmania Nations Forever
* Unreal Tournament 3
* Wolfenstein: Enemy-Territory
Ik bevind me in Vlaanderen
Ben niet zeker of dit het juiste forum is, vermoed van wel.
groeten
jeroen
Ik ben op zoek naar doosjes van de volgende games. Het kan zijn dat sommigen gewoon nooit in een doosje zijn uitgegeven, maar er zijn er verschillende die dat wel zijn. Ik zal de verzendkosten terug betalen, eventueel met een vergoeding erbovenop
De reden waarom ik ze zoek is dat ik zelf geen doosjes ervan heb, en graag een mooi ogende (fysieke) verzameling wil hebben, ipv de bestanden op m'n pc.
Betaling achteraf (van zodra ik het ontvangen heb) is gewenst aangezien ikzelf 16 ben, en m'n ouders het niet te veel vertrouwen.
Volgende doosjes worden gezocht:
* FEAR
* Sniper Elite
* Bioshock
* Company of Heroes
* Crysis Warhead
* FEAR 2
* GTA San Andreas
* Left 4 Dead
* Need For Speed: Underground
* Prototype
* Runes of Magic
* Shellshock 2
* Team Fortress 2
* The Elder Scrolls IV: Oblivion
* Trackmania Nations Forever
* Unreal Tournament 3
* Wolfenstein: Enemy-Territory
Ik bevind me in Vlaanderen
Ben niet zeker of dit het juiste forum is, vermoed van wel.
groeten
jeroen