ff klagen deel II

Pagina: 1
Acties:

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:06

backupdevice

No Risk , Full Push

Topicstarter
Ff klagen.

Het valt me op dat er veel k*t antwoorden gegeven worden. Ik heb in twee dagen tijd aardig wat topics geplaatst over een probleem die ik heb met SBlive in W98.

Ik heb geen oplossing kunnen vinden in de search en ook niet in dit forum.Je krijgt alleen maar k*t antwoorden.

Is dit de bedoeling van het forum. Als je een probleem hebt waar zelfs creative gen antwoord op heeft mag je dat toch hier wel proberen?????

Wordt er kotsmisselijk van. Ook als ik andere topics lees zie ik van die waardeloze antwoorden.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:49

Floor-is

5.2

Misschien stel jij wel k*t vragen?

Het is niet de bedoeling dat je meerdere topics over het zelfde probleem neer gaat zetten en dat je dit bovendien nog eens doet in het juiste forum.

De bezoekers zijn niet alwetend en de admins/mods ook niet. Het kan dus gebeuren dat je geen antwoord krijgt (heb ik ook wel eens). Om dan maar iedereen af te gaan zeiken is lame IMHO.

Trouwens: Als creative het al niet weet, dan is de kans toch el aanwezig dat mensen het hier ook niet weten?

Bericht hierboven

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Topicstarter
Relax, het is niet de bedoeling om iedereen af te zeiken. Ik lees elke dagde forums en het valt gewoon op dat er veel k*t antwoorden gegeven worden. Maar het stat toch vrij om vragen te stellen. Het lijkt mij sterk dat ik de enige ben die zich daar aan stoort.

Als je het onderwerp niet wil lezen, plaats dan geen rare opmerkingen.

Er zijn zat mensen die niet zoveel verstand van computers hebben als jullie. Daar is deze site toch voor, om je kennis op te vijzelen en om vragen te stellen.

Problemen zijn er toch om op te lossen. Die oplossingen kun je hier krijgen. Toch??

Als iemand mij een tip geeft en die werkt niet, kan ik toch wel gewoon verder vragen?????

Verwijderd

hiya

doet es ff de link dan, kijk ik er wel ff naar :) naja, ik zelf post niet echt veel, bij de meeste dingen heb zoiets van, tsja, dat is op te zoeken? niet perse bij t GoT, maar verder op t net? dit slaat dan verder niet op jouw probleem, ik weet namelijk niet wat het inhoud, maar als je kijkt wat voor vragen er over het algemeen worden gesteld, denk ik bij mezelf, kijk ff verder weej?
ik heb mijn kennis ook op die manier opgebouwd, duurt ff, maar dan heb je ook wat! :) ik ben het met je eens dat waneer je een vraag stelt, over het algemeen iets van 40% onzin antwoorden terug komen. ik ben zelf ook niet altijd even serieus, post ook niet op alle vragen. waterkoeling etc interessert mij, dus daar wil ik me best wel eens mee bezig houden, maar over het algemeen lees ik alleen de vragen en de antwoorden. waarom? omdat ik het leuk vind? misschien is dat niet zo constructief, maja, ik speel al helpdesk, als bijbaan en voor verschillende mensen die enorm nix van compu's weten,dus ja, omdat dan ook nog full time te gaan doen op t GoT, nah, liever nie.. :) iig, er zijn wel mensen die je antwoorden geven waar je wat aan hebt, en let gewoon niet op de rest.

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Topicstarter
Ik gebruik de search veel.

Maar als jij een vraag hebt over waterkoeling, en je komt er niet uit dan vraag je het toch nog een keer, of geef je het dan op???????

Op deze site is zoveel kennis aanwezig, maar je wordt gewoon bang om een vraag te stellen

Verwijderd

uhu, bijna wel. tis alleen inmiddels zo dat je je topic titel goed moet formuleren om het goede soort users aan te trekken voor je probleem. kijk, jij krijgt enigzins op je flikker, omdat je meerdere posts neerzet, met dezelfde inhoud. dat werkt nie, dan krijgen de users die je eigenlijk je vraag wil stellen, zoiets van, hmmmz, spammer? lama... red zich wel... en de lam-asses denken juist, heej, een medestander. misschien ben je t niet, maar zo kan t wel overkomen.. zeker met al het geflikker wat er langs komt qua irritante users, worden de goeien errug seletief..
Pagina: 1