Mijn ouders gaan binnenkort verhuizen en om deze reden willen mijn ouders in hun nieuwbouw huis nieuwe (kleine) speakers. Zij weten dat ik al geruime tijd opzoek ben naar een beetje fatsoenlijke speakers. ben al aardig wat winkels af gegaan en mijn oor was komen te vallen op een setje B&W 602 gecombineerd met een B&W 603.
Maar nu kwamen mijn ouders om de hoek met de vraag of ik hun speakers niet wou hebben. Het is een redelijk oud (Ik weet het is relatief) setje. ik denk uit begin jaren 90.
Het betreft:
2x Kef reference 102
2x Kef C3
Gecombineerd met een NAD receiver + CD speler
1x Kef Cube.
Nou heb ik er naar geluisterd en vond ze zeer goed klinken.
Maar mijn vraag is nu of iemand hier mij een indicatie kan geven hoe deze speakers zich qua kwaliteit positioneren tov de B&W speakers. (Altijd lastig speakers vergelijken waar 3 weken tussen zit.)
Maar nu kwamen mijn ouders om de hoek met de vraag of ik hun speakers niet wou hebben. Het is een redelijk oud (Ik weet het is relatief) setje. ik denk uit begin jaren 90.
Het betreft:
2x Kef reference 102
2x Kef C3
Gecombineerd met een NAD receiver + CD speler
1x Kef Cube.
Nou heb ik er naar geluisterd en vond ze zeer goed klinken.
Maar mijn vraag is nu of iemand hier mij een indicatie kan geven hoe deze speakers zich qua kwaliteit positioneren tov de B&W speakers. (Altijd lastig speakers vergelijken waar 3 weken tussen zit.)