Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Mobile]BlackBerry regelafstand 'bug'

Pagina: 1
Acties:

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-11 22:31
Deze bug bestond al op Tweakers.mobi en de oude full-frontpage van Tweakers.net.

Het gaat erom dat wanneer je met een Blackberry (in dit geval 9000) met een groter lettertype (11+) naar de Tweakers.net homepage gaat de regelafstand niet klopt en tekst overlapt en dus haast onleesbaar wordt.

Dit 'probleem' is wel opgelost op onder andere 9292ov mobiel, nu.nl mobiel en Engadget Mobile. Dus bij deze het verzoek of jullie dit misschien ook kunnen 'oplossen'? Overigens heb ik de oplossing nog niet gevonden, alleen denk ik dat apart instellen van de line-height property in CSS voldoende is.

Topic welke ook melding maakt van deze bug:
Browser Line Height Problem Column View (CrackBerry Forums).

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:49

crisp

Devver

Pixelated

Volgens mij zou je line-height dan als een percentage moeten instellen. Ik denk niet dat het wenselijk is om dat in onze standaard stylesheet overal aan te passen, maar wellicht is het een optie voor de handheld stylesheet. Welke grade krijg je/gebruik je met je Blackberry?

Intentionally left blank

• alex3305
Net even gekeken en vreemd genoeg krijg ik Grade D, terwijl een Blackberry een Grade B zou moeten hebben.

IDblackberry9000_ver1_sub460216
MerkRIM
ModelBlackBerry 9000
Mobiel apparaat?Ja
Besturingclickwheel
(X)HTML Support level3
Markup voorkeurhtml_wi_w3_xhtmlbasic
Javascript?Ja
Resolutie480x320

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Als die resolutie klopt dan is de grade correct hoor

Intentionally left blank

• alex3305
Ik heb nog even goed het artikel doorgelezen en je hebt gelijk O-). My bad...

• alex3305
Zojuist nog eens even zitten pielen met Tweakers op mijn Blackberry en het blijkt dat in layout F, alles wel goed weergeven wordt. Het enige nadeel aan dat schema vind ik dan weer de schreefjes die aan de letters zitten... :9

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Ja, grade F is grotendeels gewoon ongestyled, dus daar wordt ook geen line-height geforceerd

Intentionally left blank

Pagina: 1