offtopic:
Er is geen aparte tag voor mobile, bovendien wordt er in de hele FAQ van hier niks over het Mobile-gedeelte gesproken, dus ik neem aan dat ik hier zo goed zit?
Er is geen aparte tag voor mobile, bovendien wordt er in de hele FAQ van hier niks over het Mobile-gedeelte gesproken, dus ik neem aan dat ik hier zo goed zit?
Op ben.nl is niets terug te vinden van 'ben bescheiden', hoewel deze nog wel in de pricewatch staat: pricewatch: Ben Bescheiden 1 jaar . Ik stel daarom voor dat deze vermelding wordt verwijderd.
offtopic:
Er zit in dat deel van de pricewatch geen manier om iets te zeggen over een bepaalde prijsvermelding, wat er bij de normale pricewatch wel is. Kan dat niet beter?
Er zit in dat deel van de pricewatch geen manier om iets te zeggen over een bepaalde prijsvermelding, wat er bij de normale pricewatch wel is. Kan dat niet beter?
Overigens wordt er op de FP onder de gesponsorde links naar de sim-only's gelinkt met als tekst "Telecom Pricewatch - abonnementen vanaf €1". Ik vermoed dat dat dan ook moet worden aangepast.