Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leadpumper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-09 12:03
Hallo iedereen,

De harde schijf van m'n iRiver H120 is overleden nadat deze de straat een kusje heeft gegeven. De iRiver is een perfect apparaat voor mij: met Rockbox kan het alles en niets te veel (zoal filmpjes). Daarom zoek ik een vervanging voor de HD. Ik zit te denken aan een SSD (vanwege schokbestendigheid en batterijduur).

Ik heb m'n H120 open geschroefd en er zit een MK2004GAL in. Het is een 1.8" schijf met een PATA interface. Zoiets zoek ik dus weer. Belangrijk is dat het vervangende onderdeel niet hoger is dan 5 millimeter, anders past 't niet.

Ik heb een aantal schijven gevonden:Maar ik vroeg me af of iemand anders nog andere schijven weet. En ik wil graag jullie mening over dit plan. Ik weet namelijk dat 't ook mogelijk is om een compact flash kaartje + converter er in te stoppen. Hier lees ik alleen gemengde reacties over; de mod lukt niet altijd. En het is natuurlijk minder hip dan 'n dikke vette SSD in je MP3 speler :9~

Daarnaast nog de vraag waar ik zo'n SSD het beste/goedkoopste zou kunnen kopen. In Nederland lijkt de beschikbaarheid tegen te vallen.

Ik hoop op 'n paar reacties!

Vriendelijke groeten,

Jurrie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Releases
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:05

Releases

Ja maar!

Ik heb hier nog een Hitachi 1.8'' 20GB liggen.
Voor de verzendkosten wil ik hem best naar je opsturen ;)

• leadpumper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-09 12:03
Releases schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 19:31:
Ik heb hier nog een Hitachi 1.8'' 20GB liggen.
Voor de verzendkosten wil ik hem best naar je opsturen ;)
Tja... dat is dan natuurlijk wel de goedkoopste oplossing... Minder hip, maar in tijden van recessie misschien wel 't beste besluit :) Kunnen wij per mail contact opnemen? Mijn e-mail adres is jurrie.overgoor@zonnet.nl.

Jurrie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze schijfjes zijn perfect bruikbaar (ik heb er zelf ook al vervangen)

http://www.poweroneurope.eu/products_1.html