[PW] Geen producten gevonden => Voeg product toe linkje

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:59

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Zonet zocht ik even in de pricewatch of een bepaald moederbord al toegevoegd was. Dit was nog niet zo en leverde het volgende zoekresultaat op:
Er werden geen producten gevonden. Probeer minder beperkende zoekcriteria, bijvoorbeeld door een ander trefwoord te gebruiken.
Misschien wel zo netjes om ook neer te zetten dat als je de naam van het product toch goed getypt heb je deze wel aan de pricewatch wilt toevoegen.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Welk moederbord heb je het over en heb je ook op prijsloos gezocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Het betrof de vandaag aangekondigde ASUS AT3N7A-I. (ja prijsloos gezocht)

Maar het gaat om het idee om die link neer te zetten als er niets gevonden wordt 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Wiethoofd op 17-08-2009 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Het klinkt me wel als een idee in de oren, maar ik weet niet of het handig is om bij iedere tikfout van een user een "voeg toe"-linkje te tonen. Volgens mij kun je dan beter de search zo maken dat hij op de proppen komt met "niks gevonden, maar zoek je toevallig dit: %andere artikelen%"
offtopic:
Moederbord is toegevoegd inmiddels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Het zou dan alleen tevoorschijn moeten bij een prijsloze search. En volgens mij komt de search al aanzetten met qua tekst gelijkende producten als het vinkje bij Zoek op delen van woorden staat.

Anders alleen bij zoeken op EAN die je lastig fout kunt typen of met zo'n barcode scanner verkeerd kunt krijgen.
offtopic:
Bevestigingsmailtje gekregen dat mobo toegevoegd is 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 21:00
Wat mij betreft is het een prima idee. Ik ga er vanuit da gebruikers die ergens op zoeken dit doen omdat ze graag iets in de Pricewatch willen vinden. Mocht dat niet het geval zijn en zij kunnen een steentje bijdragen door het product in te sturen dan is dat alleen maar mooi. Bovendien weet nog niet iedereen de submitfunctie te vinden, dus mogelijk verlagen we op deze manier de drempel.

Komt overigens bij dat je ook Unsorted resultaten terug krijgt bij je zoekopdracht. Je mag er dus redelijk sterk vanuit gaan dat een product dat nog neit gevonden is best het insturen waard is :).

Op devtrack:
devtrack: 'Voeg product toe' suggestie bij 0 gevonden producten in search

http://twitter.com/randalpeelen

Pagina: 1