Toon posts:

Synchronisatie tussen laptop en Exchange Server (VPN) ...

Pagina: 1
Acties:
  • 307 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb via een vpn verbinding toegang tot de exchange-server van het werk. Nu had ik graag mijn outlook-agenda vanop de server op mijn lokale laptop gesynchroniseerd. Bestaat hier een programma of add-on voor ?

Nu werk ik via 'backup pst-bestandjes', maar dit is enorm tijdrovend !

Al heel wat gegoogled, maar tevergeefs ...

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:40

Ethirty

Who...me?

Cached folders aanzetten? Googlen? Beheerder vragen? Verder niet echt een topic voor PNS.

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:08
Als je via VPN bij de Exchange server kan dan kun je toch gewoon in Outlook een Exchange-serveraccount toevoegen?

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Verwijderd

Topicstarter
Paul Nieuwkamp schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 19:02:
Als je via VPN bij de Exchange server kan dan kun je toch gewoon in Outlook een Exchange-serveraccount toevoegen?
Dit probeerde ik reeds, maar halfweg het proces wordt aangegeven dat ik outlook hiervoor moet afsluiten en via 'configuratiescherm' > 'post' een account moet toevoegen ? Maar daar raak ik niet verder wijs uit ...

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dan wordt het tijd om de instructies van je werkgever's IT afdeling te raadplegen of op te vragen.
Die hebben vast een mooie 'hoe configureer ik Outlook' gids geschreven waar je dat uit kunt opmaken.

Zo heel ingewikkeld is het niet, dus zelfs met wat meer zoekwerk via bijvoorbeeld Google of voor mijn part Bing moet je het ook kunnen vinden. Tenslotte lijkt het me sterk dat er niks op Office.microsoft.com staat hiervoor.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:46
Idd... An-sich is het niet zo moeilijk.

nieuw profiel aanmaken, exchange account toevoegen en gaan.

Mogelijk wel even servername in je hostfile zetten, aangezien je dns requests vermoelijk niet over de tunnel gaan en ie anders je server niet kan vinden.

Maar goed, de systeembeheerder heeft dit wel vaker meegemaakt en kan dit zo voor je instellen (als dat gewenst is). En veel voorkomende dingen zal vast wel als mini-handleiding staan zonder uberhaupt die man lastig te hoeven vallen ;)

[ Voor 38% gewijzigd door DJSmiley op 17-08-2009 21:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt allen, ik zoek het na mijn verlof verder uit :)

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-03 14:08

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Prima, maar dit heeft werkelijk niets met PNS te maken. Dit is meer een hoe configureer ik outlook probleem. En daar heb je IT afdeling van je werk voor.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.