Pricewatch: Sapphire Vapor-X HD 4890 1GB GDDR5 PCI-E

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dnomaid
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 11:20
Hier staat als productreview de Vapor-X TOXIC versie aan gekoppeld, die 20€ duurder uitvalt. Als je dan in de pricewatch naar de Vapor-X TOXIC versie gaat, staat er geen product review bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 21:00
Ik dènk dat je het over deze twee producten hebt:

pricewatch: Sapphire Vapor-X HD 4890 1GB GDDR5 PCI-E
en
pricewatch: Sapphire TOXIC HD 4890 1GB GDDR5 PCI-E

Maar ik zie bij geen van beiden een review staan. Waar ga ik de mist in? :)

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dnomaid
Bij de eerste link die je geeft staat onder de tab Productreviews, onder de alinea 'Reviews van Tweakers.net' een review gekoppeld van de Toxic.

Voor alle duidelijkheid, er zijn twee modellen die door elkaar worden gehaald:
- Vapor-X: Standaard 4890 met aangepaste, stille koeler
- Toxic: Overgeklokte 4890 met Vapor-X koeler.

De review betreft de tweede kaart maar staat dus gekoppeld aan de goedkopere, eerste kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 21:00
Dus eigenlijk is het probleem dat de Toxic nìet aan de review gekoppeld is? Wat ik begrijp is dat de Vapor-X zelf in basis niet gereviewd wordt, maar wellicht wel erg relevant is als je de review leest of juist bij het product aan het kijken bent. In de review wordt immers genoeg gezegd over de betreffende koeler.

Merk overigens ook op dat er aan de review ook vergelijkbare producten van overige fabrikanten gekoppeld zijn, het is bij ons niet per se policy om enkel het gereviewde product te koppelen. Overige relevante producten mogen ook :).

Ik heb in ieder geval de Toxic ook aan de review gekoppeld. Tnx voor het melden!

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dnomaid
Het probleem is dat de twee kaarten heel verschillend presteren: de Toxic draait op 960mhz en de Vapor-X op 880mhz.

Als je in de pricewatch naar de Vapor-X gaat kijken, krijg je de review te zien van de Toxic. Hierdoor krijg je mogelijk een verkeerd beeld van de prestaties, en dat is wat ik probeerde aan te geven.

Het is ook erg verwarrend allemaal ...
Pagina: 1