Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Frontpage niet mooi uitgelijnd op Webkit (iPhone 3.0)

Pagina: 1
Acties:

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:15

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Topicstarter
De frontpage is niet helemaal netjes uitgelijnd onder Safari op mijn iPhone (3.0). Aan de rechterkant is een grote grijze balk te zien. Deze is aan de linker kant weer niet aanwezig. Mooier zou zijn om de pagina over de volle breedte te laten weergeven. Een alternatief zou zijn om aan de linkerkant ook de grijze balk te laten weergeven. Zie het onderstaande voorbeeld met wat ik precies bedoel:

Afbeeldingslocatie: http://www.strengholt-online.nl/photos_tweakers/tw_iphone.jpg

http://www.xbmcfreak.nl/

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:49

crisp

Devver

Pixelated

De handheld stylesheet (grade D en E) is inderdaad left aligned.
Qua 'uitvulling' is het haast ondoenlijk om het voor elke bestaande resolutie 'precies pas' te maken. Sowieso ben je hier al enigszins uitgezoomed. Wellicht dat daar met media queries in CSS nog iets mee te doen is (voor zover ondersteund door de iPhone en of die dan ook zoom-level reflecteerd), maar dat vergt dan in ieder geval nog wat onderzoek.

Aan de andere kant denk ik dat een iPhone in het algemeen beter af is met een grade B, en we zijn al aan het kijken of we daar een fix voor kunnen maken :)

Intentionally left blank

• jeroenvheel
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:06
misschien ook leuk voor mensen met een Iphone

Zodat ze een link op de homescreen kunnen maken en dan full screen kunnen zien.
hiervoor moet er deze code toegevoegd worden

<link rel="apple-touch-icon" href="TWEAKERS LOGO" />
<meta name="apple-touch-fullscreen" content="YES" />
<meta name="apple-mobile-web-app-capable" content="yes" />

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:49

crisp

Devver

Pixelated

Da's wellicht wel aardig als we toch al weten met een iPhone te maken te hebben hoewel we erg terughoudend zijn wat betreft proprietary en device-specifieke features...

Intentionally left blank

• jeroenvheel
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:06
Dat kan ik dan ook weer begrijpen anders blijf je features toevoegen van apparaten.

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
jeroenvheel schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:32:
<link rel="apple-touch-icon" href="TWEAKERS LOGO" />
Zet een 57x57 pixels apple-touch-icon.png in je root en klaar ben je. Geen extra code of html voor nodig.
<meta name="apple-mobile-web-app-capable" content="yes" />
Werkt enkel als je alle links herschrijft naar javascript, anders ga je na de 1e de beste navigatie actie naar Safari... :/

{signature}

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

[feat] Webclip icons Tweakers en GoT iPhone/iPod Touch en devtrack: Webclip icons Tweakers en GoT iPhone/iPod Touch

@crisp: Verder hoef je helemaal niet te sniffen voor die apple-touch-icon, die wordt pas opgehaald door je iPhone zodra je die webclip aan gaat maken.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Pagina: 1