Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

DeviceDetect: vrij lage grade, maar kan goed zijn...

Pagina: 1
Acties:
  • 250 views

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:28
Ik ben in het bezit van een E71 en die gebruik ik ook om naar de Tweakers.mobi site te gaan. Na het lezen van de FP melding over de DD heb ik die even gedraaid, en ik kom in grade F uit. Spijtig, ik had nochtans met mijn Nokia E71 (behoorlijk duur toestel vond ik) toch iets meer verwacht met mijn Opera-client...

Wat zijn hier ondere andere nog bepalende factoren voor de laagste graad? is dat vooral resolutie ?

Ik post voor de zekerheid hier nog even de gegevens die de DD doorgaf op de E71:

UA-string: Opera/9.60 (J2ME/MIDP; Opera Mini/4.2.13918/554; U; en) Presto/2.2.0
Je wordt herkend als:
ID: opera_mini_ver4_sub213918_ru
Merk: Opera
Model: Mini 4
Mobiel Apparaat: ja
Besturing:
XHTML support level: 2
markup voorkeur: html_wi_oma_xhtmlmp_1_0
javascript: ja
resolutie: 176x160

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Voor apparaten met een resolutie lager dan 600 pixels in landscape wordt de handheld-stylesheet geforceerd waarmee de layout nog iets smaller en minder zwaar wordt. Een voorbeeld van een 'grade-D' apparaat is de Apple iPhone
Denk dat daar je antwoord staat?

edit: sorry, ik dacht dat je op grade D uitkwam.

[ Voor 9% gewijzigd door P_de_B op 17-08-2009 17:05 ]

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:28
Nope, ik kwam helemaal in F, terwijl D ook niet slecht uitziet (heb die even geforceerd nu...)

Moet wel beetje van links naar rechts scrollen, maar ik kan nu denk ik de reacties wel zien...

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:49

crisp

Devver

Pixelated

Ik denk dat de XHTML support level voor Opera Mini wel hoger kan, voor zover ik weet kan Opera Mini prima overweg met advanced CSS. Je zou dan op een grade D uitkomen.

Intentionally left blank

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:49

crisp

Devver

Pixelated

Supportlevel patched. Het is jammer dat de actuele resolutie voor de E71 hier niet uitgehaald kan worden door gebrek aan een identifier voor het device, maar met deze patch zou je in ieder geval al uitkomen op grade D :)

tzt online

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.