Hey
ik heb een vraag, ik heb al een aantal threads over dit gelezen maar mijn vraag is eigenlijk nog niet beantwoord.
ik heb hier een Pc staan [HP pavilion m8170.nl] en wil daar graag mijn Super Nintendo (lekker retro
) op aansluiten en op spelen.
Maar eigenlijk weet ik niet precies hoe ik dit moet doen, zowel softwar matig als hardware matig ( ok ik snap dat de 3 plugjes in de TV tuner moeten maar verder)
zou iemand mij hier mee kunnen helpen
hier enkele specificaties
Video
Grafische adapter DVI/VGA-poort, HDMI-poort, tv-uitgang
NVIDIA® GeForce™ 8600 GT TurboCache met PureVideo-technologie
Video-adapter, bus 1 PCI-Express 16x
Geheugen video-adapter 512 MB apart videogeheugen, tot 1279 MB videogeheugen totaal beschikbaar zoals gealloceerd door Windows Vista®
Verbindingsmogelijkheden
Aansluiting IEEE 1394 Firewire®-interface
Audio-ingangen 2 audiopoorten aan voorzijde, 6 analoge audiopoorten aan achterzijde, 1 digitale audiopoort aan achterzijde
Aansluitingen 6 USB 2.0 poorten (2 aan voorzijde); 2 FireWire®-IEEE-1394 poorten (1 aan voorzijde)
Video-ingangen aan voorzijde
alvast bedankt
MvG
erso89
ik heb een vraag, ik heb al een aantal threads over dit gelezen maar mijn vraag is eigenlijk nog niet beantwoord.
ik heb hier een Pc staan [HP pavilion m8170.nl] en wil daar graag mijn Super Nintendo (lekker retro
Maar eigenlijk weet ik niet precies hoe ik dit moet doen, zowel softwar matig als hardware matig ( ok ik snap dat de 3 plugjes in de TV tuner moeten maar verder)
zou iemand mij hier mee kunnen helpen
hier enkele specificaties
Video
Grafische adapter DVI/VGA-poort, HDMI-poort, tv-uitgang
NVIDIA® GeForce™ 8600 GT TurboCache met PureVideo-technologie
Video-adapter, bus 1 PCI-Express 16x
Geheugen video-adapter 512 MB apart videogeheugen, tot 1279 MB videogeheugen totaal beschikbaar zoals gealloceerd door Windows Vista®
Verbindingsmogelijkheden
Aansluiting IEEE 1394 Firewire®-interface
Audio-ingangen 2 audiopoorten aan voorzijde, 6 analoge audiopoorten aan achterzijde, 1 digitale audiopoort aan achterzijde
Aansluitingen 6 USB 2.0 poorten (2 aan voorzijde); 2 FireWire®-IEEE-1394 poorten (1 aan voorzijde)
Video-ingangen aan voorzijde
alvast bedankt
MvG
erso89