Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Online space voor het werken aan gezaamlijke projecten

Pagina: 1
Acties:

• huub8
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-06-2021
Mijn vader geeft cursussen samen met een klein aantal andere mensen, echter wonen deze mensen behoorlijk ver weg (oa buitenland), dus aan mij de vraag of ik iets van een online service kan vinden die zij kunnen gebruiken om online te werken aan nieuwe cursussen.

Nu heb ik op google gezocht maar kon niets geschikts vinden, het moet dus een soort online ruimte zijn waarop zij gezaamlijk aan de nieuwe inhoud kunnen werken. Verder moet het uiteraard wel goed beveiligd zijn en vertrouwelijk.

Ze hebben zelf ook een website met de mogenlijkheid om databases aan te maken, dus wellicht bied dit ook mogenlijkheden, maar helaas is mijn php kennis nog lang niet groot genoeg om zelf zoiets te schrijven.

Als iemand zoiets kent zou ik het erg graag horen, alvast bedankt.

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Even wat open deuren:
- Google Docs
- Google Wave
- Terminal Server
- MS Sharepoint

• huub8
Ik zal ze direct is gaan bekijken

• huub8
Google docs spreekt mij wel aan, maar helaas heeft google soms de neiging meer informatie over je te verzamelen dan nodig is, is dat hier ook zo?

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-11 12:10

Wiebbe

<none />

Tja, wat is nodig? Google vraagt inderdaad voor iedereen die wil mee werken een Google Account. En ze doorzoeken ook altijd al je bestanden zodat je sneller kan gaan zoeken.

Of je dit vertrouwd of niet is natuurlijk aan jou, ik maak zelf zonder zorgen problemen van deze producten.

Volgens mij heeft Google docs geen "tegelijkertijd" werken aan bestanden? Dus maar 1 iemand kan een bestand openen en wijzigen?

Google Wave is meer het alles tegelijkertijd samen werken app van google.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Verwijderd

Wiebbe schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 16:09:
Volgens mij heeft Google docs geen "tegelijkertijd" werken aan bestanden? Dus maar 1 iemand kan een bestand openen en wijzigen?
Het gaat wel, maar de ervaring die ik er mee heb is dat het af en toe wel eens in de soep loopt ... zolang je elk aan een apart hoofdstuk / onderdeel werkt gaat het goed, maar ga niet tegelijk rommelen aan de zelfde zinnen :+

Verder heb je nog http://www.huddle.net
Pagina: 1