Toon posts:

[iPhone 3GS] Email check na contacten bekijken?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een raar probleem op mijn Iphone 3Gs 16GB (Jailbroken)

Elke keer als ik naar mijn contacten ga, gaat ie vanzelf mijn mails binnen trekken!!
Ik heb 2 accouts een Pop account en een exchange deze staan alle 2 op manual check!
Zou zo denken dat dit toch niet echt normaal is? Jailbrake heeft er niets mee te maken... had het probleem al ervoor...

Iemand een idee???

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Wat je volgens mij ziet is gewoon dat je telefoon mail checked op het moment dat je 'm 'wakker' maakt. Op dat moment zijn alle componenten toch weer aan en is het batterijtechnisch gunbstig om meteen even mail te checken. Tenminste zo werkt het hier ook - heel vaan een "ping" van nieuwe mail als ik even iets aan het doen ben op dat ding. Wil je je overigens echt tot in dat soort details bezig houden met wat je telefoon uitspookt :) ?

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Haha... Wil het zo niet in detail weten maar het probleem is dat deze in manual check staat...
Zou dus eigelijk niet mogen dat ie vanzelf gaat checken toch?

Het is overigens wel zo dat het enkel is na het bekijken van de contact list...
Als ik gewoon de snelfunctie gebruik voor te bellen gaat hij de mail niet checken!

Doch vrij raar denk ik dan...
Niemand anders dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-10 10:30

Padvinder

doet z'n best

Komt het niet doordat je contacten ook via exchange gesynchroniseerd worden? En dus ook je mail voor dat account?

Iets anders kan ik niet bedenken.