Toon posts:

Digitaal Fotografie Evenement : Reg. tot 19 Aug is -/-15%

Pagina: 1
Acties:
  • 375 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo
Ik ga hiernaar toe en dacht dat jij het ook wel leuk zou vinden!

Digitaal Fotografie Evenement
Through The Lens] (TTL)
Op High Tech Campus Eindhoven
op zaterdag 10 oktober, 2009.

Dit is misschien interessant om wat te weten te komen over bepaalde fotografiegebieden (anders dan jouw eigen specilialisaties) of om te netwerken tijdens het evenement met professionele en amateurfotografen.
Ook is het een mooie gelegenheid om diverse artistieke activiteiten rond het evenement te fotograferen.
De workshops worden gegeven door professionele fotografen, die hun “Tips & Tricks” prijsgeven aan het publiek!

De prijzen van de workshops zijn laag ( €19,50 per stuk) en vroege vogels krijgen tot 19 augustus 15% korting!
Er worden de volgende workshops* gegeven:

1. Architecture & Abstract.
2. Aktie-fotografie.
3. Handboek voor Fotografie (niveau 1 & 2).
4. Adobe Photoshop (niveau 1,2, & 3).
5. Compositie.
6. Print & Calibratie.
7. Fashion Photography.
8. Color Management.
9. Landschapfotografie.
10. Adobe Lightroom: Library.
11. Adobe Lightroom: RAW.
12. Lightbrush Photography.
13. Histogram Analyse.
14. Naaktfotografie.
15. Landschap en Reisfotografie.
16. Nachtfotografie.

*Nb.: Sommige workshops worden in het engels gegeven, sommige in het nederlands.

Kijk voor meer informatie op de website: www.eventsinlife.org
Hier kun je je ook inschrijven voor de workshops!

Wie organiseert het evenement?
Het idee om dit te organiseren is onstaan bij de Toastmasters Club* "Lighttown Speakers".
Het organiseren van een evenement is één van de opdrachten van Toastmasters, waarmee leden van de club leren hun leadership skills te ontwikkelen, een project te managen en te netwerken. Inmiddels zijn er ook niet-leden aangesloten bij de organisatie. Het evenement wordt volledig ondersteund door High Tech Campus Eindhoven.

* Toastmasters is een internationale non-profit organisatie die wereldwijd trainingen biedt op het gebied van leadership skills en spreekvaardigheid.

Het evenement wordt georganiseerd voor medewerkers van High Tech Campus Eindhoven, ASML, TU/e en alle familie, kennissen en vrienden. Jij bent dus ook van harte welkom!

Dus...hopelijk zien we je op het TTL evenement ?

Met vriendelijke groeten,

TTL

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-01 23:51

Exirion

Gadgetfetisjist

Jullie stonden vandaag ook al kaartjes uit te delen op The Strip. Je zegt "ik ga hier heen" maar is dit niet gewoon een verkapte reclame van de organisatie? ;) Dit is immers ook je eerste post op GoT.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• bdevogt
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:00
zou het....

(sarcasties bedoeld natuurlijk)

[ Voor 61% gewijzigd door bdevogt op 17-08-2009 16:32 ]

'Iedereen is gelijk, maar sommigen zijn meer gelijk dan anderen',. -George Orwell

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-12-2025

Donnie

AKA DonCorleone

Tuurlijk is dit iemand van die organisatie ;) Desalnietemin vind ik het wel een leuk iets!

Even site checken zo....

19,50 per workshop kost het, is dus niet alleen entree geld maar per workshop betaal je dat :(

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-01 10:37

DeFeCt

je wéét toch

Ziet er leuk uit, maar..
Capturing the Human Form - Nude Photography Theory (Dutch) Part 1 of 2.
Wanneer wordt part 2 of 2 gegeven dan?
Daarnaast vraag ik me af wie er op een les tango zit te wachten...

[ Voor 17% gewijzigd door DeFeCt op 17-08-2009 16:17 ]

Flickr

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:29

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

ruikt mij te hard naar spam, wat we niet willen op Got.
Als je daar anders over denkt, mag je me via direct message ofzo proberen te overtuigen, maar ik geef je weinig kans.
Daar dit niet de bedoeling is, gaat dit topic op slot.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.