Toon posts:

Vga Hd Av kabel van xbox naar laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kijk ik heb vandaag een VGA HD AV kabel gekocht en helemaal van m'n xbox aangsloten op m'n laptop
alles past precies, instructies in boekje gevolgd maar ik heb nog steeds geen xbox 360 beeld op m'n laptop
ik hoop echt dat jullie weten wat het probleem is..

groetjes Jordy

ps: Ik ben nieuw op de site en hoop echt dat jullie weten wat probleem is.

• Mental
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10-2020
Het probleem is dat je Xbox een VGA output heeft en je laptop ook een VGA output heeft.
2 uitgangen aansluiten op elkaar gaat niets doen :)
Je kunt met de VGA kabel een monitor aansluiten op je xbox of een monitor aansluiten op je laptop.. maar helaas niet wat jij wilt.
(Laptops hebben overigens doorgaans geen ingangen waar een beeldbron op aangesloten kan worden).

Als je onderstaande kabel hebt is bovenstaand van toepassing.

Afbeeldingslocatie: http://www.firebird-systems.com/graphics/tuners/cmt345_files/dual_vga_cable.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Mental op 17-08-2009 15:18 ]

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:28

Umbrah

The Incredible MapMan

Wat l4m0r zegt, en ik raad je af om dit nog verder te proberen, aangezien je het risico loopt dat je een van beiden kortsluit.

• Mental
Klopt.
Kleine toevoeging, het gaat om de volgende kabel:

Afbeeldingslocatie: http://www.game-zilla.nl/images/VGA%20HD%20AV%20kabel%20xbox%20360%20%2014,99.jpg

Xbox = output maar de laptop kant (de blauwe of zwarte VGA connector met de gaatjes) is ook een output.

Verwijderd

Topicstarter
ja alles past dus het zou ook mogelijk moeten zijn maar op de een of andere manier pakt hij het niet ofzo denk ik

• Mental
Nee het is absoluut NIET mogelijk om een xbox op een laptop aan te sluiten met een vga kabel.

Verwijderd

Topicstarter
ik zie het op youtube staan dat het kan

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 15:32:
ik zie het op youtube staan dat het kan
Je doelt toch niet op het filmpje van die kerel die een Xbox360 in een "laptop" behuizing heeft gepropt ?

• Mental
Post even een linkje dan he, wel zo makkelijk als we weten wat je nou precies wilt doen :)
(overigens, niet alles wat je op youtube ziet moet je klakkeloos aannemen dat het kan, gaat je anders een hoop geld kosten)

De enige manier waarop je een xbox kan koppelen aan een laptop (zodat je beeld van de xbox op je laptopscherm hebt) is het gebruiken van een usb videocapture apparaatje waar je vervolgens een composiet video kabel op aansluit.

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:38
Als je bijv. de link naar het filmpje post wordt het een stuk duidelijker voor ons, denk ik :)

[ Voor 10% gewijzigd door rscheper op 17-08-2009 15:37 ]

Pagina: 1