• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02 09:08
Ik heb voor de slaapkamer een extra decoder (humax) gekregen van iemand. Maar als je een tweede smartcard wilt bestellen kost dat 30 euro. Je kunt die ook bij de Mediamarkt kopen daar kost hij ook 30 euro en dan krijg je er zelfs een decoder bij.
Maar ik vind dat dus te duur. Is er geen andere oplossing? Ik heb trouwens van die kennis ook zijn smartcard erbij gekregen. Die werkt natuurlijk niet meer. (op NED1 na)

Verwijderd

Te duur? Tot voor kort moest je er zelfs extra voor betalen (maandelijks).
Dupliceren mag niet en gaat naar mijn weten ook niet werken, gewoon eenmalig die 30 euro ophoesten dus.
Wat je eventueel wel kunt proberen is ziggo bellen en die smartcard laten activeren op jouw abonnement.

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-02 00:03
Artwido schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 12:10:
Ik heb voor de slaapkamer een extra decoder (humax) gekregen van iemand. Maar als je een tweede smartcard wilt bestellen kost dat 30 euro. Je kunt die ook bij de Mediamarkt kopen daar kost hij ook 30 euro en dan krijg je er zelfs een decoder bij.
Maar ik vind dat dus te duur. Is er geen andere oplossing? Ik heb trouwens van die kennis ook zijn smartcard erbij gekregen. Die werkt natuurlijk niet meer. (op NED1 na)
Je kan die smartcard van je kennis toch activeren op ziggo.nl?
http://www.ziggo.nl/mijnz...JKLlZi6qpwCFZF_3godBDvvkg

[ Voor 7% gewijzigd door agoNITE op 17-08-2009 12:12 ]

• Artwido
AgoNitE schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 12:12:
[...]

Je kan die smartcard van je kennis toch activeren op ziggo.nl?
http://www.ziggo.nl/mijnz...JKLlZi6qpwCFZF_3godBDvvkg
Hee dat is een goede tip! tnx! :)

• Chrisg
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-01 21:30
Precies! Je kunt ook even telefonisch contact opnemen en de smartcard van je kennis laten registreren op jou adres. Heb ik ook gedaan en werkt prima!

Kost je 10min maar scheelt je €30!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik denk dat je vastzit aan hetgeen wat Ziggo er voor vraagt. Andere methoden lijken me niet legaal, en die worden dus ook niet besproken op GoT ;) Maar wat L4m0r zegt kun je proberen, even met Ziggo overleggen.

• The_Doman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:17
RoD schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 12:15:
Ik denk dat je vastzit aan hetgeen wat Ziggo er voor vraagt.
Het kan wel wat goedkoper natuurlijk:
Ziggo Smartcards: €17.50
Ziggo Smartcards: €15.25

• Artwido
Nou het is al geregeld door bovenstaande tips van L4mOr en AgoNiTe. :)
Heb gebeld met Ziggo en die hebben de tweede card geactiveerd. Als het goed is dan kan ik over enkele uren de kaart al gebruiken.

Dus bedankt voor de tips. _/-\o_

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02 21:09
inderdaad, dat is de beste oplossing, en anders is de beste oplossing op zoek gaan naar een shop die het kaartje voor tussen de 15 en 20 euro verkoopt (zoals ook wordt gesuggereerd)
Pagina: 1