• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-02 17:12

Bozozo

Your ad here?

Topicstarter
Ik zoek een betaalbare (~ €400) LCD voor op mijn studentenkamer. Als ik in de Pricewatch LCD schermen bekijk, gesorteerd op prijs, dan valt het me op dat LG in deze prijsklasse steeds de grootste panelen biedt tegen de laagste prijs:
  • Goedkoopste 26" (LG 26LH2000)
  • Goedkoopste 32" (LG 32LG2100)
  • Goedkoopste 32" 1080p (LG 32LH3000)
Weet iemand hoe ze dit voor elkaar krijgen? Ik kan verschillende oorzaken bedenken die geen invloed hebben op de kwaliteit (grootste fabrieken, goedkoopste productietechniek, te grote voorraad) maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze gewoon goedkope meuk verkopen. Kan iemand me hier meer over vertellen? Zijn er hier mensen met ervaringen met nieuwe LG televisies?

TabCinema : NiftySplit

Verwijderd

LG probeert de markt te penetreren d.m.v. lage prijzen.
Samsung en Sony hebben beide een groot gedeelte van de markt in handen. Een manier om een stuk van dat marktaandeel te pakken is gewoon om onder de prijs van je concurrent te gaan zitten.
Je geeft het zelf al aan. Bij elk formaat komt LG er als goedkoopste uit.
Ik heb zelf al een tijdje een LG. En een van de redenen is de garantie die bij LG gewoon erg goed is.
Geen gezeur of gezeik zoals je wel bij SONY of Samsung hebt (Samung doet het via ETBASS en daar zijn geen goeie verhalen over...nb alleen bij kleinere schermen 32 inch gaat geloof ik on site)
Ik heb ook veel gezeik gehad met SONY. Het is zo'n "amerikaans" bedrijf dat als je apparaaat buiten de garantie is je wil toch wat hulp of uitleg dat ze meteen aankomen met " hou je credit card gereed"
Ze vragen al 50 euro om alleen een case aan te maken... Van dat soort praktijken hou ik dus absoluut niet.
Maar goed dat is persoonlijk. Sony LCD's zijn best mooi en de kwaliteit is zeker top te noemen dankzij hun bravia engine.
Ik zou gewoon zeggen kies wat modellen uit en ga eens in de winkel kijken hoe de kwaliteit is.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Waar zoek je in 's hemelsnaam op dat je op zo'n topic als dit uitkomt, en waarom negeer je vervolgens de waarschuwing dat het een oud topic is? :D

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Verwijderd

ships
Omdat ik net thuis kom van een dag hard werken, en ik zelf wat info zocht..
Niet eens gezien dat dit topic al paar maanden oud was..
Pleur er dan een slotje op zou ik zeggen....

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-02 13:54

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 19:26:
Pleur er dan een slotje op zou ik zeggen....
Bij deze...
Maar wij gaan er vooral van uit dat mensen zelf zien dat het een oud topic is en dan zelf de keuze maken wel of niet te reageren.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.