Toon posts:

€100,- cadeaubon of korting op Macs bij Media Markt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Krijg net de nieuwe flyer van de MM binnen, zie ik dat er op elke Apple €100,- korting zit.

Apple actie WK 34 Apple Shop in Shops.

Voor prijzen zie de Apple site voor huidige modellen en bezoek een van de shops voor voorgaande modellen.

Enige voorbeelden:

iMac 20" €1099,- + zo'n bon.
MacBook unibody va €999,- + zo'n bon.

De cadeaubon is niet alleen geldig in de shops, maar gelden voor het gehele MM assortiment.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2009 09:34 . Reden: space vergeten ]

• Lounge Deluxe
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
MM vermeldt nergens of je de cadeaubon ook direct voor contant geld kunt inwisselen, dus ik zou niet stellen dat er €100 korting wordt gegeven door MM.

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-02 21:38

Apache

amateur software devver

Zeer interessant als dit ook toepasbaar is voor de mac mini.

If it ain't broken it doesn't have enough features

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:15

Kettrick

Rantmeister!

Apache schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 10:02:
Zeer interessant als dit ook toepasbaar is voor de mac mini.
Op mediamarkt.nl staat de bon ook gewoon naast de mini, lijkt me dus wel :)

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:28
Zou dit misschien te maken hebben met een *mogelijke* refresh van de line-up :P

Wel erg leuke actie btw

• Dennisssss
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Volgens mij heeft bij ons de MM nog doodleuk de oude MacBooks staan, dus ook een mooie manier om van je ouwe meuk af te komen :)

• artharpe
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Voor de volledigheid maar even vermelden dat MM Mediamarkt is.

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

MoietyMe

zij/haar

Volgens mij heeft MM altijd oudere modellen.

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:45
Het punt is alleen, het is dus geen korting !
Je krijgt alleen een 100 euro waardebon op het moment dat je een apple computer koopt.
Dus je betaalt gewoon het volle bedrag, waarna je met een 100 euro kadobon zit :P
( Niet dat dat erg is ofzo :+ )

gewoon nee.

Verwijderd

Met voorgaande acties was het niet mogelijk om de bon direct te gebruiken bij een product waarbij je de bon kreeg.
Je krijg een Mediamarkt kadokaart, nog wel een leuke actie.

Verwijderd

Topicstarter
SanderPS3 schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 10:36:
Het punt is alleen, het is dus geen korting !
Je krijgt alleen een 100 euro waardebon op het moment dat je een apple computer koopt.
Dus je betaalt gewoon het volle bedrag, waarna je met een 100 euro kadobon zit :P
( Niet dat dat erg is ofzo :+ )
Ik weet zo wel 100 dingen die ik met een €100,- kan doen zelfs bij de Media Markt.
En het plaatje laat iig alle nieuwe modellen zien geen oude meuk ofzo.

Afbeeldingslocatie: http://image.redblue.de/doi/pbdmz-pixelboxx-22341362/NL_MM_FOLDER

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2009 10:43 . Reden: Folder gelinkt ]

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:34
Ik heb de titel iets aangepast naar "€100,- cadeaubon bij Apple computers bij de Media Markt." Het is immers niet helemaal duidelijk of de cadeaubon voor geld meteen is in te wisselen :).

[ Voor 3% gewijzigd door Hoedje op 17-08-2009 11:05 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:45
Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 10:39:
[...]

Ik weet zo wel 100 dingen die ik met een €100,- kan doen zelfs bij de Media Markt.
En het plaatje laat iig alle nieuwe modellen zien geen oude meuk ofzo.

[afbeelding]
Dat zeg ik ook niet :P
Ik wil alleen maar aangeven dat je dus geen 100 euro korting krijgt, maar een waardebon :)
Opzich prima, maar daar heb je natuurlijk niets aan bij de aankoop van de Apple zelf :)
Daarvoor moet je gewoon de volle pond voor betalen !

gewoon nee.

• Dennisssss
  • Niet online
Ik zei dat, maar als ze in de winkel vorige week alleen nog de oude modellen hebben staan, denk ik dat ze die hier eerst proberen te verkopen aan de niet-oplettende klant :P

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:30
Hoedje schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 10:48:
Ik heb de titel iets aangepast naar "€100,- cadeaubon bij Apple computers bij de Media Markt." Het is immers niet helemaal duidelijk of de cadeaubon voor geld is in te wisselen :).
Heb jij ooit ergens een cadeaubon in een winkel gekregen die je vervolgens weer doodleuk voor geld in kon ruilen? Als je een cadeaubon krijgt bij aanschaf van iets kan je er natuurlijk donder op zeggen dat je er geen geld voor kan vangen.

The devil is in the details.

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-02 15:20

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Kan ook niet, op dit soort bonnen staat expliciet dat ze niet in te wisselen zijn voor geld. (Heb er ooit 1 gekregen.)

Tesla Model Y RWD (2024)

• Hoedje
Mute schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 11:00:
[...]

Heb jij ooit ergens een cadeaubon in een winkel gekregen die je vervolgens weer doodleuk voor geld in kon ruilen? Als je een cadeaubon krijgt bij aanschaf van iets kan je er natuurlijk donder op zeggen dat je er geen geld voor kan vangen.
My bad, het ging erom of je de cadeaubon wel of niet meteen kon inwisselen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat het ook erg interessant is voor mensen die toch al een Apple wilde kopen, bij de Appleshops krijg je er dan mooi €100,- bij en bij alle andere Apple dealers niet. En je kunt bv toch meteen weer terug de winkel in lopen om met die €100,- een pakket iWork oid te kopen. :)
Daarnaast wordt de oude versie altijd erg prettig afgeprijsd bij de MM is mijn ervaring (snel lager de eol).

• Hahn
Hoedje schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 11:05:
[...]

My bad, het ging erom of je de cadeaubon wel of niet meteen kon inwisselen.
Ook dat lijkt me heel sterk als dat wel zou kunnen, ze willen natuurlijk met die bon ervoor zorgen dat je nog een keer bij de Media Markt dingen gaat aanschaffen. Bij vorige acties waarbij je een cadeaubon van de MM kreeg was dat in ieder geval niet zo :)

Leuke actie dus, maar op Apple producten heeft het niet gelijk invloed dus eigenlijk, tenzij je meer dan één Apple product koopt natuurlijk :+

• Hoedje
Mute schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 11:13:
[...]
Ook dat lijkt me heel sterk als dat wel zou kunnen, ze willen natuurlijk met die bon ervoor zorgen dat je nog een keer bij de Media Markt dingen gaat aanschaffen. Bij vorige acties waarbij je een cadeaubon van de MM kreeg was dat in ieder geval niet zo :)
Bij bijv. de iPod-acties kon je ook meteen korting krijgen. Dus zo vreemd is die discussie niet :)

• Lounge Deluxe
  • Niet online
Bovendien vermeldt de TS dat er €100 korting op elke Apple zit, en dat klopt niet.
Hoedje schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 10:48:
Ik heb de titel iets aangepast naar "€100,- cadeaubon bij Apple computers bij de Media Markt." Het is immers niet helemaal duidelijk of de cadeaubon voor geld meteen is in te wisselen :).
Misschien kunt je nog het lidwoord "de" voor Media Markt weghalen, staat wel zo netjes ;)

• Rockafello
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-12-2023
Dammit heb ik dus net 28 juli een macbook gehaald met alle rompslomp eromheen...:(

Overigens is het inwisselen van een waardebon vaak per mediamarkt verschillend. Officieel krijg je een waardebon NA aanschaf van een Apple computer. die je dus voor accessoires kan inwisselen ofzo. Echter weet ik dat sommige vestigingen ook direct de korting over het product verrekenen. (ik ben werkzaam geweest bij MM). Om zeker te weten hoe en wat moet je even bij een medewerker informeren. Is ook geheel afhankelijk van de afspraken met Apple.

Verwijderd

Topicstarter
Sta nu in de Appleshop in Eindhoven, ik mag kiezen. Korting of Cadeaubon.

Pas de topic titel dus maar weer aan ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2009 11:57 . Reden: verzoek tot edit topic titel aan moderator :P ]

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wel een dooie mus-actie. Als je de btw, winstmarge etc meerekend, dan kost het de MM misschien een paar tientjes ipv 100,-

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:24
MM is daar denk ik ookvrij gemakkelijk in hoor, denk dat je het ook gewoon als korting kan krijgen.

• Lounge Deluxe
  • Niet online
Noork schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 11:53:
Wel een dooie mus-actie. Als je de btw, winstmarge etc meerekend, dan kost het de MM misschien een paar tientjes ipv 100,-
Wat kan mij dat als consument schelen?

• Noork
  • Niet online
Lounge Deluxe schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 11:57:
[...]

Wat kan mij dat als consument schelen?
Wat als jij al consument eigenlijk niks anders nodig hebt? Dan zit je sowieso met een nutteloze kortingsbon. Geef dan gewoon een korting van 100,-. Persoonlijk vind ik het een waardeloze actie. Al begrijp ik het van de MM wel aangezien het ze niet zoveel kost. :p

• Dennisssss
  • Niet online
Die kaarten verlopen echt niet binnen een week, volgens mij mag je een jaar er over doen om em op te maken. Je kunt mij niet wijsmaken dat je in een jaar tijd niks verder bij MM kan gebruiken :*)

Verwijderd

Topicstarter
Euh.... Je mag dus kiezen, dus nutteloos debat.

Koting of bon.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2009 12:24 ]

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Anders haal je er iets bij mbv de cadeaubon om het vervolgens na een dag weer om te ruilen en je geld terug te vragen.

PSN: Shiver23

• Lounge Deluxe
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 12:18:
Euh.... Je mag dus kiezen, dus nutteloos debat.

Koting of bon.
Nou ik ben zojuist met een vriend van me naar MM A'dam Arena gegaan want hij wilde een iMac kopen. De verkoper vertelde ons dat als er vestigingen zijn die de €100,- cadeaubon als korting bieden, deze vestigingen zich niet aan de actievoorwaarden van het hoofdkantoor houden. Wij kregen derhalve een pasje van MM waar een saldo van €100,- op staat.

Pas de topictitel dus maar weer aan :X

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Heeft de MM een hoofdkantoor dan? Maar goed, dan kan je met mijn tip nog altijd die 100 euro cashen.

[ Voor 50% gewijzigd door Shiver23 op 17-08-2009 20:27 ]

PSN: Shiver23

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-02 09:18

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

FF kijken hoe de Saturn hier in Groningen op reageert; zij hebben tenslotte de laagste-prijs-garantie en als je de 100 euro ook als korting kunt krijgen.... >:) (ik zoek nog een leuke mini.)

adr opleidingen en meer adr opleidingen

• mrfunk
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
sjolmers schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 20:34:
FF kijken hoe de Saturn hier in Groningen op reageert; zij hebben tenslotte de laagste-prijs-garantie en als je de 100 euro ook als korting kunt krijgen.... >:) (ik zoek nog een leuke mini.)
In voorwaarden van 'laagste-prijs-garantie''s zijn andere prijzen met een korting altijd uitgesloten.

Verwijderd

Ik ben zelf werkzaam bij media markt en je krijg bij aankoop een bon ter waarde van 100,-
Wat dus inhoud dat je deze 100 euro niet van het bedrag kan afhalen. Deze mag/moet je bij de volgende aankoop gebruiken.

Zelf heb ik een mac mini gekocht voor 480 euro ( personeels korting:D) en daarbij gelijk maar 2 keer 1 TB schijfje gehaald voor, omgerekend met alle kortingen en de 100 euro.. 14,40:D

Greetz

• Hahn
Shiver23 schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 20:25:
Heeft de MM een hoofdkantoor dan? Maar goed, dan kan je met mijn tip nog altijd die 100 euro cashen.
De Media Markt heeft een Holding waar de 'grote' beslissingen genomen worden ja.

Verwijderd

Topicstarter
Ik vandaag langs met mijn buurman, kreeg ik ook een bon ipv korting zoals gisteren. Reden; communicatie foutje.

• Whieee
  • Laatst online: 18:56

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:46:
Ik vandaag langs met mijn buurman, kreeg ik ook een bon ipv korting zoals gisteren. Reden; communicatie foutje.
communicatiefoutjes gebeuren vrij vaak bij MM als ik het zo eens zie. Ik kreeg mijn Xbox360 ook bjina voor de halve prijs mee door een 'communicatiefoutje'

Launching containers into space

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Lounge Deluxe schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 20:24:
[...]

Nou ik ben zojuist met een vriend van me naar MM A'dam Arena gegaan want hij wilde een iMac kopen. De verkoper vertelde ons dat als er vestigingen zijn die de €100,- cadeaubon als korting bieden, deze vestigingen zich niet aan de actievoorwaarden van het hoofdkantoor houden. Wij kregen derhalve een pasje van MM waar een saldo van €100,- op staat.

Pas de topictitel dus maar weer aan :X
Dit klopt. Maar je mag die 100 euro ook meteen besteden aan accessoires (iwork, bt tobo..) Dan krijg je die 100 euro wel als korting. Blijkbaar hebben sommige filialen dat verkeerd begrepen.

• Remko.me
  • Laatst online: 08-12-2025
Zou het ook mogelijk zijn te combineren met studentenkorting?

macbook white 949 met 6% studentenkorting is 892,06 - *100 euro = 792,06 :o
- wauw

Bekijk mijn site: Remko.me

• Stampertje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

Stampertje

Gaat je nix aan

Leuke actie. Ik was al van plan om een mini te gaan kopen. Kan ik de tegoed bon mooi gebruiken voor een leuke tobo en muisje :D

Living the American Dream

• Lounge Deluxe
  • Niet online
Jay-v schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 12:50:
[...]

Dit klopt. Maar je mag die 100 euro ook meteen besteden aan accessoires (iwork, bt tobo..) Dan krijg je die 100 euro wel als korting. Blijkbaar hebben sommige filialen dat verkeerd begrepen.
Maar de discussie in dit topic ging er over of er €100 korting wordt verleend bij aanschaf van een Apple computer of dat je een waardebon krijgt die je kunt aanwenden bij een volgende aankoop. Dat laatste blijkt het geval, dus je hebt op dit moment niet zo veel aan je waardebon als je geen accessoires wilt kopen. Je betaalt vooralsnog de normale prijs voor je Apple computer.

Verwijderd

Topicstarter
Dan nog, als je van plan bent een Apple te kopen deze week is het wel erg snugger om er een bij de Appleshops te halen.
Elk ander verkooppunt geeft namelijk geen €100,- aan cadeaubonnen. (of je moet niet in de buurt van een Appleshop wonen natuurlijk)

Verwijderd

Mediamarkt Maastricht kreeg ik ook het aanbod; korting of cadeaubon. Deden er helemaal niet lastig over en ze boden het zelf aan.

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:06

MsG

Forumzwerver

Mute schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 11:00:
[...]

Gewoon een product van kopen en die vervolgens ruilen. Werkt perfect hoor.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Macme heeft deze actie nu ook :*)

[ Voor 9% gewijzigd door souljah1h op 19-08-2009 16:31 ]

• Slomy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:33
Iemand enig idee of de MBA 1,86ghz nvidia 9400 en 128gb ssd ditmaal ook bij de EOL producten van de MM zit?

• Phrenic
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-12-2025
Vanmiddag Mac Mini gehaald bij MM Rotterdam. Geen kadobon, dat was lastig gedoe aldus verkoper, maar direct € 100,- korting.

Hang loose and let the funk ride...

• Lounge Deluxe
  • Niet online
Slomy schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 16:28:
Iemand enig idee of de MBA 1,86ghz nvidia 9400 en 128gb ssd ditmaal ook bij de EOL producten van de MM zit?
In de vestiging A'dam Arena in ieder geval niet, daar hebben ze alleen rev. A MBA's in de aanbieding.

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Mooie aanbieding van MM maar het zegt me ook dat ze ruimte maken voor een nieuwe voorraad. Waarschijnlijk mac's met SL preloaded en zodoende deze actie.
Ik twijfel zelf want voor die €100 koop je voor een 10tje SL en hou je €90 om ergens in de MM stuk te slaan, grote updates verwacht ik niet zo zeer.

Verwijderd

Hoe werken die "cadeaubonnen" eigenlijk? zijn het soort van mediamarkt -only pin kaarten? Moet je het bedrag in 1 keer opmaken?

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Hier ook een Mac book pro gekocht bij de MM in Haarlemmermeer kreeg meteen 100 Euri korting.
de oude modellen staan nog als demo, maar de nieuwe staan gewoon in de schappen

voor 8.95 heb je een update voor snow

[ Voor 11% gewijzigd door Slux op 22-08-2009 13:04 ]

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 13:00:
Hoe werken die "cadeaubonnen" eigenlijk? zijn het soort van mediamarkt -only pin kaarten? Moet je het bedrag in 1 keer opmaken?
Het is een kaart met een barcodenummer, waar een bepaald bedrag aan is gelinkt.

Simpelweg een soort chipknip, er staat een bedrag op, en wat over is blijft erop staan en kun je later gebruiken. Je kunt hem ook bijvullen etc.

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-02 12:18
Mr. Noodle schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 13:02:
voor 8.95 heb je een update voor snow
Dat is volgens mij alleen als je hem bij Apple online koopt...

BTW, verder NU bij MM 888 euro voor 1st gen. MB Air met 1.8Ghz en 64GB SSD. Echt ontzettend goedkoop. Te bedenken dat die bij intro iets van 3000 euro deed met die opties :P.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Martijn schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 15:35:
[...]

Nee bestellen werkt adhv serienummer. Ze kunnen wel een factuur vragen begreep ik uit een ander topic.

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03-2025
Tom schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 15:53:
[...]

Nee bestellen werkt adhv serienummer. Ze kunnen wel een factuur vragen begreep ik uit een ander topic.
Dat is wel mogelijk via deze link
http://store.apple.com/Ap...tore?&partNumber=MC204N/A

• Stampertje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

Stampertje

Gaat je nix aan

En bij de MM in Arnhem hadden ze ook nog een actie dat je een gratis 320GB externe harde schijf erbij kreeg. Scheelde ook weer 100 Euro.

Living the American Dream

Verwijderd

Topicstarter
Martijn schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 15:35:
[...]

BTW, verder NU bij MM 888 euro voor 1st gen. MB Air met 1.8Ghz en 64GB SSD. Echt ontzettend goedkoop. Te bedenken dat die bij intro iets van 3000 euro deed met die opties :P.
Gaat hier al verder. (En vergeet de €1,- voor iWork of Office niet ;))

• ErikRo
  • Laatst online: 26-12-2025
Jammer de actie lijkt alweer voorbij :(
Dom dat was makkelijk 100 euro verdienen, ik moet toch nog zat spul van MM hebben.
Dacht dat het wel even een paar weken doorging. Nou ja wachten dan maar wachten op de volgende actie van MM, btw kortingactie oid. :/

[ Voor 19% gewijzigd door ErikRo op 30-08-2009 14:06 ]

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Pagina: 1