Goedemorgen.
-Ik wil graag mijn laptop (Acer 6930G) met mijn lcd tv (Samsung Le32a552) met hdmi - hdmi verbinden.
Nou vroeg ik me af. Krijg ik dan op mijn tv gewoon vol beeld dus zonder die balken onder en boven?
Mijn tv heb ik via rca aangesloten op mijn home cinema set (Philips LX3600D) Is het geluid dan ook nog van goede kwaliteit als ik het op mijn laptop afspeel en het vervolgens uit mijn speakers komt?
Ook wil ik een Logitech diNovo Mini toetsenbord aanschaffen, dit lijkt me wel handig.
-Zit er veel verschil in goedkope en dure hdmi kabels?
-Ik keek laatst een nieuwe dvd (Quarantine) en het viel me op dat ik vol beeld had zonder die zwarte balken
Dit heb ik met veel andere dvd's niet.
Kan iemand mij uitleggen hoe dat komt?
-Mischien een rare vraag maar ik zie hier op het forum dat iedereen zo'n receiver heeft.
Wat voor voordeel heb je hier nou eigenlijk mee?
Sorry ik ben echt niet thuis in dit spul maar wil het graag leren.
Gebruik a.u.b. niet al te moeilijke namen en afkortingen.
Alvast bedankt,
Sander.
-Ik wil graag mijn laptop (Acer 6930G) met mijn lcd tv (Samsung Le32a552) met hdmi - hdmi verbinden.
Nou vroeg ik me af. Krijg ik dan op mijn tv gewoon vol beeld dus zonder die balken onder en boven?
Mijn tv heb ik via rca aangesloten op mijn home cinema set (Philips LX3600D) Is het geluid dan ook nog van goede kwaliteit als ik het op mijn laptop afspeel en het vervolgens uit mijn speakers komt?
Ook wil ik een Logitech diNovo Mini toetsenbord aanschaffen, dit lijkt me wel handig.
-Zit er veel verschil in goedkope en dure hdmi kabels?
-Ik keek laatst een nieuwe dvd (Quarantine) en het viel me op dat ik vol beeld had zonder die zwarte balken
Dit heb ik met veel andere dvd's niet.
Kan iemand mij uitleggen hoe dat komt?
-Mischien een rare vraag maar ik zie hier op het forum dat iedereen zo'n receiver heeft.
Wat voor voordeel heb je hier nou eigenlijk mee?
Sorry ik ben echt niet thuis in dit spul maar wil het graag leren.
Gebruik a.u.b. niet al te moeilijke namen en afkortingen.
Alvast bedankt,
Sander.