Issues met 2x XFX HD4870 in crossfire onder Win7 64bit Ult

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataBass
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-08 13:58
Beste tweakers,

een paar maanden geleden heb ik het volgende systeem aangeschaft :

Antec 902
CM RealPower M620
WD Caviar Black 640g
2x XFX HD4870 512mb (uiteraard in crossfire gezet)
GigaByte AM2+ mobo (790X chipset geloof ik)
AMD PhenomII X4 940 BE
Samsung SH-S223Q dvd brander
Scythe Mugen2

Software-systemen die ik erop heb gezet:

ATI Catalyst 9.7 (problemen waren nog erger in 9.6)
Windows 7 64bits Ultimate RC
Avast Bescherming
Logitech G9, G15, G35 drivers
AMD Fusion (zet ik echter nog niet aan... niet nodig)

Nu de probleemstelling:
Onder de drivers van 9.6 kwamen er veel bluescreens naar voren in crossfire modus en onder de game GRID ook nog eens ernstig veel artefacten. ATI Overdrive gebruiken maakte het alleen erger dus gelijk weer uitgeschakeld.
Nu op heden lijken de kaarten in crossfire nog altijd onder de maat te presteren en na elke reboot van windows moet ik de driver opnieuw installen (niet eerst uninstallen) om de 2de kaart weer te laten werken (als ik eerst uninstall moet ik 2 keer installen ... vreemde zaak dit? lijkt wel alsof ik de driver voor elke kaart lost installeer maar dat hij dit na de reboot voor de 2de vergeet) Hoe dan ook, elke keer dat windows is uit geweest moet die driver er opnieuw in... Nog heel soms, en heel sporadisch (ene keer onder veel load en de andere keer stond de pc te idlen...) komen de system crashes nog wel eens terug, de ene keer met blue screen de keer erop heeft hij ook daar geen behoefte aan.

Iemand enig idee wat hier aan de hand is ?
De blue screens heb ik niet meer zoveel gezien als eerst maar nu moet ik toegeven dat de games die het daartoe dwongen ook niet meer in mijn favorietenlijst staan...

Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDucky
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:10
heb je ook al is geprobeerd kaart 1 eruit te halen en kaart 2 op slot 1 doen en kijke of hij dan nog crasht zonder crossfire en andersom

AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-09 15:06

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Het lijkt er idd op dat er een kaart niet helemaal lekker is..

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee
  • Laatst online: 07-09 02:46

Patjeee

Ik woon in Boston MA

is dit de RTM versie?

ik hoorde dat catalyst enzo niet goed werkte op de RTM...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataBass
@MrDucky: Nee dat heb ik nog niet geprobeerd, zal ik maar eens doen dan.... Zou dit ook de software issues icm windows 7 verklaren ? Het constant vergeten van de 2de kaart en de constant opnieuw in te moeten stellen Crossfire ?

Hoe test ik goed of de kaarten het los goed doen ? Ik heb ze nooit los gehad dus ik weet niet hoe ze los behoren te presteren. En hoe haal je zo'n crossfire brug weg ? Is die dan ook weer terug erop te zetten ?

@Patjeee: RTM? Het is voor zover ik weet de RC versie maar die zal wel niet ver afwijken van de RTM als die na updates inmiddels niet zelfs geupgrade is naar RTM ...

[ Voor 21% gewijzigd door DataBass op 17-08-2009 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-02 16:54

neliz

GIGABYTE Man

DataBass schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 13:32:
@Patjeee: RTM? Het is voor zover ik weet de RC versie maar die zal wel niet ver afwijken van de RTM als die na updates inmiddels niet zelfs geupgrade is naar RTM ...
Ligt eraan wanneer je hem hebt gedownload, halverwege july heeft M$ stiekem de RC voor de RTM vervangen op hun download site.

Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataBass
neliz schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 13:34:
[...]

Ligt eraan wanneer je hem hebt gedownload, halverwege july heeft M$ stiekem de RC voor de RTM vervangen op hun download site.
Kan ik ook ergens zien welke het is ? Binnen windows zelf bedoel ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

open start menu en typ in de 'zoek' balk "winver"

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-02 16:54

neliz

GIGABYTE Man

DataBass schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 18:54:
[...]

Kan ik ook ergens zien welke het is ? Binnen windows zelf bedoel ik dan.
run-> winver volgens mij is de RTM 7260.

Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataBass
Ik draai zo te zien Versie 7100

BSOD claimt dat het systeem zichzelf heeft uitgeschakeld ten behoeve schade aan het systeem te voorkomen. Best wel standaard dus. Het is sporadisch en dit is wat ik nog weet dat er in het BSOD stond, kan het niet forceren om tevoorschijn te komen de ene keer onder load de andere keer idle ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataBass
Nieuwe driver (CCC 9.8) doet het nog steeds zo vreemd, 2de kaart is weg indien ik de driver weer opnieuw install na een win reboot. Heb ik de drivers soms verkeerd geïnstalleerd ofzo ?

Ik dacht trouwens even slim te zijn door nu weer opnieuw windows 7 te downloaden voor een RTM (gezien donderdag de download poort gesloten gaat :) ) maar de file draagt als naam nog steeds 7100 ... of klopt dat ?

[ Voor 37% gewijzigd door DataBass op 19-08-2009 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataBass
Daar ben ik weer.

De problemen zijn er nog steeds. De kaarten zijn allebij prima in orde echter heb ik nog steeds vreemde crossfire resultaten. Inmiddels draai ik CCC 9.12 met MW2 Hotfix maar nog altijd laat Crossfire steken liggen.

Zo bijvoorbeelt een lage Windows 7 Index Score van 6.6 bij graphics. Heel soms als ik de driver een stuk of 8 keer achter elkaar installeer pakt hij hem ineens WEL goed en scoort de opstelling een 7.8 in de index score op graphics ... maar na de eerste de beste reboot staat het weer op 6.6....

Call of Duty 4 (MW1) herkent wel de multi-GPU opstelling gezien ik deze kan aanklikken en dan prestatiewinst merk(deze graphics option is weg in MW2? enig idee waarom?), ook kan ik in CCC zelf crossfire enablen.

Wat voor scores halen andere mensen met crossfire in Windows 7 64bit index score ? Weet iemand mischien wat hier aan de hand is ?

Alvast Bedankt.

ps. Hardware is ongewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
ik heb erg weinig met de prestatie index van windows, dit zegt namelijk helemaal niks.....

draai eens 3dmark06 en vantage, deze scores zijn veel beter voor het beoordelen van je systeem. post deze scores eens en je exacte specs.

heb je al geprobeerd de displaty driver en CCC apart te downloaden en te installeren?

Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataBass
nedernakker schreef op maandag 18 januari 2010 @ 18:50:
ik heb erg weinig met de prestatie index van windows, dit zegt namelijk helemaal niks.....

draai eens 3dmark06 en vantage, deze scores zijn veel beter voor het beoordelen van je systeem. post deze scores eens en je exacte specs.

heb je al geprobeerd de displaty driver en CCC apart te downloaden en te installeren?
Nee dat klopt, ik hecht er eigenlijk ook niet veel waarde aan maar het is wel frapant dat het met zelfde drivers en zelfde hardware zo sterk (6.6 en 7.8) wisselt gewoon door heel stug heel vaak die driver te installeren achter elkaar zonder reboot... Maar ik zal eens een 3dmark eroverheen gooien, is er ook een manier om te zien of mijn systeem naar behoren functioneert door het te vergelijken met iemand anders zijn score en vergelijkbare specs ?

Mijn pc's hardware specs zijn overigens de specs die in de eerste post van die topic staat. De Software is inmiddels iets veranderd dus ik zal het even opnieuw posten inclusief veranderingen.

Bij deze:

Kast: Antec 902
Voeding: CM RealPower M620
Harde Schijf: WD Caviar Black 640g
Graphics: 2x XFX HD4870 512mb (niet een x2, het zijn 2 lossen in crossfire)
Moederbord: GigaByte AM2+ mobo (790X chipset geloof ik)
Processor: AMD PhenomII X4 940 BE
Optische Drive: Samsung SH-S223Q dvd brander
CPU Cooler: Scythe Mugen2
Ram Geheugen: DDR2-800 2x 2gb

Software-systemen die ik erop heb gezet:

ATI Catalyst 9.12 (+MW2 Hotfix)
Windows 7 64bits Professional
Avast Bescherming
Logitech G9, G15, G35 drivers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FZJ220706
  • Laatst online: 10-02-2021
We missen je ram modules bij je specs.

Win7 prestatie index zegt idd niks...ik scoor een 7,4 met 4770 in CF.

[ Voor 3% gewijzigd door FZJ220706 op 19-01-2010 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataBass
FZJ220706 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 09:09:
We missen je ram modules bij je specs.

Win7 prestatie index zegt idd niks...ik scoor een 7,4 met 4770 in CF.
Dat bedoel ik, je zou toch zeggen dat 2 4870's in CF hoger zouden moeten scoren ...
Ik heb even de specs aangepast met ram erbij, het betreft 2 2gb modules (totaal 4gb dus) van DDR2-800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterchi
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-06-2023
Het getoonde gedrag van je systeem is erg vreemd. Ben bang dat we daarom niet 1-2-3 kunnen zeggen wat er aan de hand is. Ik denk zelf dat het een software probleem is.

Mijn advies: doe een format en herinstalleer win7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
voor je format, test eens met 3dmark, je scores kun je online met ORB (het online score gedeelte van Futeremark) vergelijken met mensen met gelijke specs...

Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataBass
Okay ik heb een trial versie van 3D Mark Vantage op me systeem losgelaten, dit betekende vreemde resoluties en dergelijken want ik kon niks veranderen in de settings. Wat me gelijk opviel was dat zonder Catalyst A.I. de hele bedoeling vastliep op alles dat met water te maken had.

Met Catalyst A.I. op advanced had hij het er nog steeds moeilijk mee op 1 bepaald specifiek punt (GPU test1: kraan geval valt in water wat een hoop water in de lucht gooit, ging niet lekker), GPU test 2 had geen water dit ging eigenlijk heel makkelijk. CPU test 1 ging ook erg goed maar CPU test 2 was ronduit waardeloos maar ik denk zelf dat dit door PhysX komt die ook snel nog even werd geinstalleerd tijdens 3d mark installatie en gezien ik geen nvidia heb .... maar goed ...

ik ga 2 scores posten afhankelijk van Catalyst A.I. welke duidelijke invloed schijnt te hebben bij CrossFire... Ik heb 3d Mark gedraait met Catalyst AI op disabled, enabled en Advanced... Dit zijn 3 settings en maar 2 scores, dit is te danken aan het feit dat 3d mark vantage in zijn geheel bij "Disabled" de test niet af kan maken en crasht.

De scores zijn als volgt:

Met Catalyst A.I. op advanced:
3DMark Score: P13443 3DMarks
CPU Score: 10280
Graphics Score: 14980

Met Catalyst A.I. op disabled:
Komt de testprocedure niet door en 3d mark crasht (niet de pc/windows zelf)

Met Catalyst A.I. op Standard:
3DMark Score: P13534 3DMarks
CPU Score: 10168
Graphics Score: 15212

Duidelijk is in ieder geval dat Catalyst A.I. echt aan moet staan anders wordt het een bende. Het is mij echter een raadsel waarom de score voor de CPU verschilt tussen advanced en standard terwijl ik een gpu setting veranderde, waarschijnlijk komt dit simpelweg door het feit dat het om enkele tests gaat i.p.v. het heel vaak herhaald te hebben met een gemiddelde.... Wat betreft GPU score lijkt het wel alsof standard het beter houdt dan op advanced in test 1 maar het verhaal andersom is bij test2.

(na een beetje te hebben rondgekeken bij de search and compare, het is overigens best lastig het zelfde systeem te vinden, zag ik iets opmerkelijks bij de CPU score van mijn cpu, deze is BEDUIDEND lager dan scores met dezelfde processor echter de rest van de kast afwijkend ... dus andere gpu en eigenlijk alles anders behalve de cpu maar deze cpu stond wel op hetzelfde niveau geclocked als mijn cpu en ik ook gewoon dezelfde maar die scores lagen meer in de 35.000 range terwijl die van mij 10.000 scoort? :( )

Edit3:

Als ik in CCC via de tab van overdrive bij de tweede 4870 ga kijken zie ik daar bij current values voor clockspeeds e.d. 000 staan, helemaal uit dus... bij de temperaturenmeters staat bij deze kaart 0graden, 0activity, 20fanspeed (waarom??).
De eerste (de hoofd4870 dus eigenlijk hier zitten me displays in) heeft als current values 750mhz en 900mhz staan met een behoorlijk hoeveelheid graden in temperatuur en staat er wel wat bij activity en fanspeed.
Is dit mischien ook wat ?

[ Voor 35% gewijzigd door DataBass op 20-01-2010 03:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
catalyst A.I. moet sowieso aanstaan met crossfire, dus zonder testen heeft geen zin, laat deze gewoon op advanced staan tenzij je een spel hebt wat daar problemen mee geeft.

vantage is niet de lichtste test, ik heb een I7 op 4,2 met 5870 in CFX en zelfs bij mij llopt die test regelmatig met een schokje, dus dat dat even schokt klopt.

cpu test 2 loopt idd voor geen meter, dat komt omdat in deze test de physx berekeningen worden gedaan door enkel je cpu, deze is daar niet heer en meester in, dus dat schokt.

als ik het zo zie, (ga ik er van uit dat je cpu niet is overgeklokt) dan scoor je helemaal niet slecht, volgens mij komt het gewoon aardig in de buurt. (haalde zelf vroeger met een 4850 cfx setup icm een q9450 op 3,6 GHz 12000 punten)

Wat betreft mensen met een hoge cpu score, kijk nog maar eens, al deze mensen hebben een nvidia gpu, en laat deze nu net als physx kaart gebruikt kunnen worden, die mensen laten cpu test 2 doen door de gpu, dit zorgt voor een enorme prestatie boost..

het feit dat die 2e kaart geen wardes geeft kan best doordat je zovaak je drivers hebt geinstalleerd, ik zou daar op een gegeven moment ook gek van worden, ik denk bij voorbaat dat het een goed idee is eens helemaal opnieuw te beginnen met installeren van je systeem.

voor dat je dat doet, download ook eens de gratis versie van 3dmark06 en draai die eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataBass
Ok hier is dan de 3d Mark 06 score:

3DMark Score: 17083 3DMarks
SM 2.0 Score: 6295
SM 3.0 Score: 9095
CPU Score: 4180 (ik geef wederom de schuld aan physx ;) )

is dat een goede score ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
DataBass schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 18:37:

is dat een goede score ?
voor de cpu tests van 3dmarko6 gaat hetzelfde verhaal op renderen via de cpu, dit is gewoon lousy performance.. daarbij ondersteunt 3dmark06 geen physx.

het lijkt me dat je score wat laag is in 06, ik ben wat aan het vergelijken od de ORB site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataBass
dus er is toch iets mis? zoals ik al dacht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
op wat voor snelheid draait je cpu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataBass
Stock 3ghz, heb ik niet aan gezeten. Ik heb niks overclocked ook de GPUs niet ik gebruik alleen de overdrive tab om de status in te zien (temp enzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
moet toch wel hoger kunnen, denk dat je toch maar een format moet doen, wss ben je dan van het gezeur af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iska
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-08 21:44

Iska

In case of fire, use stairs!

is dat een goede score ?
Haal ik ook met 2 licht overgeclockte 4850's in CF (700/1020). Alleen vind ik jouw CPU wel erg laag! Mijn E8400@3,6 haalt 3300 terwijl een Phenom II toch zeker meer power heeft.

Sowieso vraag ik mij af of PCI-e 2.0 x8 wel genoeg is. Ik weet dat mijn 4850's net aan zijn op die snelheid dus misschien dat je daar ook een bottleneck hebt

[ Voor 13% gewijzigd door Iska op 22-01-2010 00:25 ]

-- All science is either physics or stamp collecting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupS
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-09 22:31
Nee, PCIe 2.0 x8 zou nu nog geen verschil moeten maken. Het is inderdaad wat aan de lage kant, want ik heb ook een 4870 512MB (een enkele), en die scoort vergelijkbaar naar ik me herinner (zo'n 7 a 8000 op SM2 en SM3) als jouw crossfire opstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataBass
De individuele GPU's heb ik getest door mijn scherm aan een van de twee aan te sluiten en dan te gamen zonder crossfire zodoende dus alleen die ene kaart te gebruiken. Dit lukte toen. Er is zo ontzettend veel bedrading in de kast die helemaal volgestouwd zit (bijvoorbeeld de cpu cooler en 2x 4870 nemen extreem veel ruimte in in de 902 kast) dat ik niet de 4870's er daadwerkelijk uit durfde te halen. Wel heb ik de aansluitingen gecontroleerd voor zover ik erbij kon om te zien of ze wel goed verbonden waren. Voor zover ik erbij kon was dit het geval.

Maar nu zou het dus zo kunnen zijn dat er wel meer dan alleen die 4870's wat mankeren? Zoals de CPU?
Ik heb de PC niet zelf in elkaar gezet dat durfde ik niet aan ivm Crossfire en een custom cooler, met deze zaken had ik geen ervaring. Dit heb ik Komplett laten doen.

Wat denken jullie dat er aan de hand is ?
Wat kan ik doen ?
Een herinstallatie van Windows is wel een optie op zich denk ik, al mijn games en docs staan op andere partities dan windows zelf voor het geval dat ;) Maar crossfire reageerde als erg slecht sinds Windows 7 RC Ultimate 64bit en nu staat er Windows 7 Pro 64bit op dus zou dit wel wat uithalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataBass
Ik heb inmiddels via drivercleander de driver compleet verwijdert en opnieuw eropgezet... toen 3d mark vantage weer gedraaid maar me trial was expired dus ik heb geen score O_o. Zucht :P
Maar terwijl ik ernaar keek (kon hem wel uitvoeren namelijk) leek het wel beter te gaan dan eerst....
Toen dacht ik ineens, maar wacht ik heb ook nog pcmark vantage!, maar uiteraard was ook die expired :P
3d mark 06 gaf vreemde scores de vorige keer ik weet niet in hoeverre het zin heeft DIE nog eens uit te voeren ...

Edit: toch maar wel gedaan, het verschil was minimaal, beter, maar echt minimaal.

[ Voor 7% gewijzigd door DataBass op 22-01-2010 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
doe maar die verse os installatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lourini
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09-2024
Misschien ook een idee om met een andere windows versie te testen?
Misschien heeft bijvoorbeeld XP nergens problemen mee...

Ik bedoel, als je toch gaat formatteren kun je net zo goed even wat anders proberen toch? :P

i7-7700K / 32GB DRAM / 3x GTX 1070 8GB / 2x500GB SSD + 3x3TB HDD / 2x Dell Ultrasharp U2515H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataBass
Ik heb geen andere windows voor me pc, bovendien mis ik belangrijke features van me systeem onder XP en is Vista ronduit waardeloos.

Ik heb nog niet de format gedaan (gezien ik momenteel met een project bezig ben voor school en dat zou me waardevolle tijd kosten die ik nu even niet kan missen met krappe deadline ;) )maar hij staat geregeld snachts te downloaden en de volgende ochtend staat er in beeld "recovered from unexpected shutdown"... Vanavond kwam er een nieuwe iets bij, ik trok mijn headphone (een g35) uit de USB en toen klapte de pc ineens helemaal uit en startte weer opnieuw op!

Waarom heb ik nu het gevoel dat er meer aan de hand is dan alleen mijn GPU's ? Ik begin nu zwaar me twijfels over me Mobo te krijgen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FZJ220706

is dat een goede score ?
Even wat vergelijkingsmateriaal:

3DMark Score: 20863 3DMarks
SM 2.0 Score: 8199
SM 3.0 Score: 10013
CPU Score: 5664

Q9550 3,8Ghz
4x1GB PC8500 DDR2
2x 4770 in CF

Windows 7 64BIT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataBass
FZJ220706 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 13:55:
[...]

Even wat vergelijkingsmateriaal:

3DMark Score: 20863 3DMarks
SM 2.0 Score: 8199
SM 3.0 Score: 10013
CPU Score: 5664

Q9550 3,8Ghz
4x1GB PC8500 DDR2
2x 4770 in CF

Windows 7 64BIT.
Hier zit ik dus duidelijk veel te ver onder lijkt mij?
Ik had niet moeten verliezen van jouw setup met mijn setup ... en al helemaal niet met de huidige marge ... op GPU gebied bedoel ik dan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FZJ220706
Ben er vergeten bij te melden dat de core op 860 en memory op 975 liep (stnd 750 en 800).

Net een run gedaan met stnd (CPU en GPU) settings:

3DMark Score: 16067 3DMarks
SM 2.0 Score: 6248
SM 3.0 Score: 7977
CPU Score: 4156

[ Voor 44% gewijzigd door FZJ220706 op 28-01-2010 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataBass
FZJ220706 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 17:56:
Ben er vergeten bij te melden dat de core op 860 en memory op 975 liep (stnd 750 en 800).

Net een run gedaan met stnd (CPU en GPU) settings:

3DMark Score: 16067 3DMarks
SM 2.0 Score: 6248
SM 3.0 Score: 7977
CPU Score: 4156
Oh maar dat zijn klaarduidelijk hele andere resultaten en daar win ik dan weer wél van met mijn setup...
Zou het dan toch allemaal gewoon kloppen?
In ieder geval alvast mijn dank voor het uitvoeren van een stock clock test en een overclock test ;)
Ik heb inmiddels wel al mijn windows 7 herinstallatie gedaan en ben inmiddels alle tools er terug op aan het zetten ... mijn meest gespeelde game stond wel nog op C kwam ik nou net achter dus die is weg in tegenstelling tot al me andere games haha hoe typisch dat nou net me favo game moest sneuvelen :P(Modern Warfare 2) ach ja, na de tools gaat hij er gelijk weer op ;) DVD ligt al klaar :D
Vraag me af of ik nu weer een nieuwe trial van de 3d mark vantage erop zou kunnen zetten na de format ...
Pagina: 1