Ik moet binnen 1 week ergens naar toe, aangezien het een aardig stukje is en ik er nooit geweest bent wil ik hiervoor een navigator voor gebruiken.
Ik heb zelf een Nokia navigator 6110 met Route 66 mobile 8 + laatst aangekochte mobile 9.
Ook staat er garmin mobile XT erop voor symbian telefoons.
Het probleem, ik kan heel easy met googles route planner de route plannen.
Alleen zou ik deze graag over willen zetten voor 1 van de navigators.
Aangezien ik een brommobiel ga halen moet ik helaas de snelwegen vermijden.
Ik heb al een planning gemaakt met google, maar is er makkelijke software waarmee ik dit kan vertalen naar de garmin navigator. Ik heb route 66 al geprobeerd en die denkt namelijk zoveel mogelijk snelwegen te nemen. En met garmin een route plannen is nogal er een hoop werk, met de kans op fouten wat ik niet wil.
Hoe krijg ik de plande route van google naar navigatie software. Of is er wellicht andere software wat precies werkt als google, en waarmee het wel werkt om om te zetten naar navigatie taal..
Ik heb zelf een Nokia navigator 6110 met Route 66 mobile 8 + laatst aangekochte mobile 9.
Ook staat er garmin mobile XT erop voor symbian telefoons.
Het probleem, ik kan heel easy met googles route planner de route plannen.
Alleen zou ik deze graag over willen zetten voor 1 van de navigators.
Aangezien ik een brommobiel ga halen moet ik helaas de snelwegen vermijden.
Ik heb al een planning gemaakt met google, maar is er makkelijke software waarmee ik dit kan vertalen naar de garmin navigator. Ik heb route 66 al geprobeerd en die denkt namelijk zoveel mogelijk snelwegen te nemen. En met garmin een route plannen is nogal er een hoop werk, met de kans op fouten wat ik niet wil.
Hoe krijg ik de plande route van google naar navigatie software. Of is er wellicht andere software wat precies werkt als google, en waarmee het wel werkt om om te zetten naar navigatie taal..
http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.